Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

synes jo circio er vært altfor snille med utsettelse osv for milestone payment ,men så kommer vel penga til slutt, iovaxis har vel pengesterke eiere til syvende og sist. Nå har de utøvd opsjonen og kursen står samme sted. 3 mill + 30 mill innen 6mnd + crna update i april.

Det er nok dessverre USD 300.000 + USD 2.700.000,- så du må nok trekke fra litt selv om det skal ganges med 10,66.

En fornuftig reforhandling av opsjonsavtalen hadde vært om det ble 300K + de 3 mill, men her har de så vidt jeg kan se ikke fått noe ekstra ved reforhandlingen.

4 Likes

Beløpet har dessverre vært det samme i 4 år selvom C har hatt en masse ekstrakostnader med å tilfredsstille KInesiske myndigheter. Merkelig at ikke beløpet har blitt indeksregulert eller oppjustert noe med alle disse utsettelsene ut over avtaletidspunkt.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Solskimm.

Det er vel ingen her på Forum som er i tvil om hva du mener om dette caset. men at du skulle legge ut en slik meme med en som leter etter “gullhår i ræva” det hadde jeg aldri trodd :grinning:

Circio lever fortsatt med svært lav mcap og det er vel grunn til å tro at ting går fremover hver dag selv om investorene nok føler det går i sneglefart?

Får de til noe med cRNA så kan nettopp dette caset i mot alle odds nettopp bli det stedet hvor man kan komme til å få til gjenvinning.

Så pågår det studier i USA med TG01/02 og på den bakgrunn må Kina dealen også sees. Det må vel substans til også i Kina for å få finansiering og på det grunnlag må vel avtalen vurderes. Ingen vet om det kan ha blitt diskutert også andre større senarioer i Kina med utgangspunkt i det som ligger der. som en del av forlengelsen? Prosjektet / prospektet skal vel nå ut blant investorer etter myndighets godkjennelser så dette er nok premisser som måtte til tror jeg for å skaffe funding videre i Kina. Ting tar tid over alt.

TG01 / 02 prises til null. Dette kan bli som å plukke penger på gata for det er ingen grunn til å avskrive at det kan komme gode resultater av pågående studier.

cRNA prosjektet - som handler om teknologi og ikke feila studier - kan mot alle odds bli norsk bioteks store overraskelse. Og det fra et selskap som har overlevd lang tid med “brukket rygg”.

Husk Holom i DnB hadde mye rett i Ultimovacs - han er positiv og sier se opp for Circio.

Oslo Børs sin udetonerte bombe?

11 Likes

Enig her Birgitte, TG er bare ekstra som viser seg nå og kunne gi litt cash som er sårt trengt, dette var jo egentlig glemt og forlatt men noen nekter la de gode data ikke komme pasienter til gode, og det er jo helt fantastisk. ikke for å glemme de andre TG studier som kjører og kan fort slå ned noen bomber over hvor bra pasientene kanskje blir fra sykdommen. Så Crna rosinen i pølsa som det ikke er så lenge til april hvor vi får mer kjøtt på benet.

2 Likes

Svar fra L.G

Eg nevnte en 3 transje med Atlas ,og trua da med at mi tid som aksjonær ville vere over,ikkje det at eg trur det gir nevneverdig innflytelse :sweat_smile:Er meget spent på other posibilities

8 Likes

Other possibilities kan jo fort være noe som har kommet som alternativ etter IOVaxis sin bruk av opsjonen nå har blitt gjeldende. De risking av caset hvis noen har stått på sidelinjen og dette var et av kravene som måtte komme i havn før inntreden på eiersiden.

1 Like

Så rettet emisjon?

1 Like

Har vanskeligheter for å tro at selskapet har nok kapitalsterke eiere for å gjennomføre en rettet emisjon. Rettet emisjon mot en eller annen ukjent part måtte jo vært det verste som kunne skje (forrige emisjon friskt i minne med tresko-gjengen… ) Da hadde vi nok blitt utvannet hele gjengen.

Kanskje et dumt spørsmål, men er det helt utelukket at Circio for eksempel kan bruke IOVaxis opsjonen som garanti for et kortsiktig lån hos Atlas? Si at Atlas blir tilbakebetalt for eksempel 110% av lånesum den 15 september? Skulle IOVaxis avtalen gå i dass så kunne lånet bli konvert til bonds som i henhold til avtalen som allerede foreligger.

3 Likes

Som jeg ser det pt. så er det dårlig kommunikation/manglende kommunikation fra LG og EW, der lige nu skaber en masse “Why’s” blandt alle os trofaste og langsigtede aktionærer. Jeg savner en opdatering vedr. de kliniske fremskridt, hvordan set går med de mange møder med de - ifølge EW og LG interesserede BP selskaber, de ofte nævner banker på døren for at få seneste nyt om fremskridt i klinikken ledet af TH.

Uanset IOVaxis, er det jo ikke nok med 2.7 mio. upfront payment, hvis der ikke er fremskridt i klinikken….

2 Likes

Et tenkt scenario - (Et av mange) En rettet emisjon 20% mot noen store / BP, etter litt mer cRNA data / PoC! Hvor de da kunne kjøpt mest mulig av utestående Bonds, Inkl. opsjonen på 30 Mill! Da hadde ny eier satt igjen med en solid porsjon av selskapet! Vi hadde selvsagt blitt brutalt utvannet, men da skulle Circio`s MCAP vært verd Milliarder!! og ikke usle 50 Mill. Og krydrer du dette med noen cRNA / TG avtaler / penger, ila. 2024/2025, så tror eg jaggu meg - @Takk hadde fått rett i sin spådom om status MCAP ved årsslutt og videre inn i 2025! La oss si at vi da er oppi 30 Mill aksjer når alle har fått sitt. Feks. 5 (6,7,8?) - Mrd Mcap / 30 Mill aksjer = Aksjekurs 166,66,- Dette blir bare leking med tall! Og ønsketenking! Men Lotto odds er det ikke!! Fasit kommer! Men tiden jobber mot oss!! Det må selskapet finne en løsning på!! Chop chop!!

3 Likes

Oncos 102 (Det er vel det som er TG02 som du omtaler det som) ble vel akkurat lagt ned å patentene skal slettes ref sletting av gjeld til finnene?
Kina har jo akkurat vist at de ikke er villige til å gi penger til CRNA, de betalte 300kUSD istedenfor 3mUSD som de skulle. Utenat “dealmakerne” klarte å gjøre noe med det.

Er det nå det? De har ikke levert eller vist noe som helst. De har tydeligvis heller ikke noe som er godt nok til å få en avtale på om det skal vises til aksjonærene, da hadde de gjort det med så lite innsikt til investorer med NDA’s grunnet konkurrentene.

Targovax var tilsynelatende god på teknologien, men ingenting som har latt seg overføre til penger eller medikamenter. Så hvor gode var de eeegentlig?

image

Kanskje investorene mener det er for høy risk, i likhet med ledelsen i selskapet?

2 Likes

Det er jo knapt noen av de samme folka igjen. Og å sammenligne cRNA og det her er ikke rettferdig. Det her er du for god for @solskimm. Om ikke pannelappene har tatt påske og reptilhjernen er Herre da?

1 Like

Her er det litt forskjellig det er fristende å kommentere:

Lubor skriver «Like you we are unhappy to see long term shareholders are selling part or all of their holding. We have no idea what triggers their selling, they do not inform us.»

Basic IR arbeid er at det letteste er å beholde de aksjonærene du allerede har, fremfor å skaffe nye. Så hvorfor har CRNA ingen dialog med disse???

Informasjon om nye informasjonsmøter som han nevner burde vel også vært meddelt markedet felles og ikke bare kommet som små uformelle og uforpliktende drypp til enkelt aksjonærer.

Misforstår jeg deg @solskimm , men Oncos 102 er altså virus teknologien som nå er borte fra selskapet, mens TG02 er en nær slektning av TG01 som er en peptid basert vaksine og fremdeles eies av CRNA.

4 Likes

Informasjonsmøte /company update har blitt kommunisert av både E.W og L.G på tidligere og tidspunkt og ved flere anledninger.Vart nevnt at det vart etter avgjørelse fra IOVaxis.Så akkurat det er vel ikkje store saken🙂

Erik Digman Wiklund har vært ansatt i ledelsen i Targovax siden januar 2017 og vært CEO siden oktober 2021, så han kan vel ikke akkurat skylde på at han har hatt lite tid til å skape resultater :man_shrugging:
https://www.thefreelibrary.com/Targovax+names+Dr+Erik+Digman+Wiklund+new+chief+financial+officer-a0477969011
CEO siden oktober 2021:

@Bompiole Men det som er litt vrient er når de da ikke følger opp det som er kommunisert, dårlige nyheter skal formidles med samme hastighet til markedet som gode nyheter. Og her har det tydeligvis blitt utsatt pga reforhandling av en tidligere inngått avtale som egentlig ikke burde vært gjenstand for noen reforhandling i forhold til det som har blitt kommunisert tidligere.

2 Likes

Han har gjort en god jobb med å, så tidlig som i 2020, fremme cRNA for daværende CEO Soug. Når ONCOS ble en lite farbar vei så var dette muligens det som reddet Targovax. Det har nok ikke vært en enkel oppgave å vende om dette selskapet, og jeg har flere ganger vært klar på at det har skjedd for sakte og forsiktig. Her hang også EDW igjen i gamle tanker, med ønsket fokus på oncologi. Men nå er vi her, der vi skal være, i genterapi. Pløyer marka. I den sammenheng så vil jeg nevne at den personen som har bidratt med å sørge for at vi har valgt å følge veien vitenskapen peker oss i, og som skjeldent blir nevnt, er Viktor Levinsky. Han tror jeg har vært verdt pengene. Og han står også med et innsidekjøp på nåværende kurs 300kr!

11 Likes

Viktor virker som en skarp mann med riktig fokus ja, tenker en deal/partner rundt circvec plattformen er noe det jobbes mot i 2024 og blir spennende å se oppdatering i april som kan pushe dette videre. Da snakker man fort mcap på 1mrd tenker jeg med partner på plattform. Sten for sten er dette veien videre.

5 Likes