Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds

Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversions of convertible bonds and change of the ratio of subscription rights in the Rights Issue

Så i stedet for 2,5 retter per aksje eid får man nå 1,9457986612 retter per aksje man eier 19. juni.

image

1 Like

Hvor mange ganger til vil de potensielt endre på det?

Atlas Holdings for CIRCIO

Denne har vel gått på repeat siden 2016? For TG og Oncos også…

Jeg vil argumentere for at konteksten er en anden; selskabet er jo bl.a. funderet på en teknologi, hvor man vel oprigtigt kan sige, de er med blandt front runners - det var jo ikke helt tilfældet før.

Men det ændrer ikke på, at præsentationen (efter min mening) var engagerende.

1 Like

TG gikk vel i den kategorien? Oncos ble det vel heller brukt «best in class».

Jeg vil mene man nemt kan argumentere for at circRNA er en væsentligt nyere og langt mere potent opdagelse end peptider og modificerede adeno vira.

Der er stærke signaler i markedet om at alle behandlinger, der p.t. er baseret på lineær RNA, med tiden vil blive erstattet af circulær RNA.

5 Likes

@Buffet “Cutting-edge” er den opprinnelige beskrivelsen de brukte :slight_smile: Her to utdrag fra presentasjonen i forbindelse med fusjonen med Oncos og børsnoteringen i juni 2015.

Selskapet er selvsagt noe helt annet nå, men mange skyr nok aksjen pga historikken og den generelle out-of-favour som gjelder for norsk biotech.

Håper selvsagt at de lykkes, men en ledelse som ikke skjønte hvor håpløs Atlas-avtalen var tar ikke jeg sjansen på å satse på at skal bygge aksjonærverdier.

2 Likes

Har noen spurt EDW om hva som faktisk er igjen av gamle Targo og om det har vært planen helt siden starten på satsningen på cRNA å faktisk starte Greenfield med et skinn av det gamle?

I retrospektiv virker det nemlig slik at de har fortalte en liten brøkdel til markedet for å gi inntrykk av at her bygger vi videre, mens det i realiteten har helt nytt. Man bruker ikke en gang vektorene.

2 Likes

Atlas Holdings for CIRCIO

Atlas Holdings for CIRCIO

Circio Holding ASA - Bridge financing requested from Atlas

Selskapet har tydeligvis knapt med cash, og låner derfor enda mer fra Atlas noe som svekker balansen deres. Så spørsmålet er jo nå om de har positiv egenkapital nå i perioden frem til emisjonen kommer på plass? Noen som har oversikt nok til å gjøre en kvalifisert gjetning??



3 Likes

Intervju med Erik fra i dag: ca. Fra 24 min.
https://www.redeye.se/events/1002957/investor-forum-online-29

3 Likes
5 Likes
1 Like

Circio announces strengthened in vivo data and enhanced circVec 2.2 design, presented by management in R&D webcast

6 Likes