Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

håpe det,rekna med 2-3 øre opp i morga med bakgrunn for Holum sin optimisme på podcast og denne nye vinklingen,kva trur du?

Da gikk det 5 dager før gode nyheter :sunglasses: :rocket:

2 Likes

Ikke for å være festbrems, men gode nyheter og kursoppgang er ikke akkurat noen sammenheng mellom i Targo

1 Like

“Navnet Circio reflekterer vår ambisjon om å bli ledende innen circRNA”

6 Likes

Dette må jo bli bra kursoppgang i morgen :grimacing::crossed_fingers:

1 Like

Mener bestemt at det er gjort noen endringer i events nå. Med forbehold. T. Hansen var ført opp som deltaker på Next Generation RNA i Boston medio mai (H2H mRNA In Vitro ?). Nå er det heller detakelse i Los Angeles samme tidsrom på ASGCT, og så dukker ASCO opp i kalenderen uten nærmere detaljer.

edit: I følge en litt mer observant leser her inne så har ACSO ligget i kalenderen siden medio februar. Så ikke fullt så sexy likevel ?

8 Likes

Håper nesten på at Atlas dumper ut store poster imorra så man får fyllt på mer på 0,60. Hadde aldri trodd jeg skulle si akkurat det men!

… enig, fik et betydeligt antal på 0,570 ifbm. formiddagens dump mens jeg arbejder mig gennem de forskellige stadier (sorg, vrede, tilgivelse … købe flere aktier osv.); målet var 1 mio aktier og ja … here we are :slight_smile:

CRNO synes at tegne et billede af et væsentligt forandret selskab vs. TRVX, både hvad angår pipeline, tilgang til kapitalisering, branding (særligt vigtigt at få selskabet til at fremstå tidssvarende og agilt) og med en tydelig profil mod interessenter som BP mv. så jeg vil personligt lægge stemme til forslaget.

Aftalen med Atlas synes at tegne et billede af en ledelse og/eller styre, der ser med alvor på mulighederne i markedet og sandsynligvis vil være langt mere åben/tilbøjelig til at indgå et såkaldt “fair” samarbejde med BP el. anden partner, der kan hjælpe selskabet i den rigtige retning i af at realisere ambitionerne til regulær medicin.

Her må det være muligt for en kompetent ledelse og styre at kapitalisere på ledende forskning, så vi andre efterhånden også kan begynde at øjne en slags “maksimering af aktionærernes værdi”.

Bemærk i øvrigt at CRNO under “Oncology/circAde” nævner “Expand to IV delivery”, hvilket tidligere (af både nuværende og tidligere CMO) har været nævnt som en svært krævende process for at opnå en nødvendig efficacy … kan selskabet levere på denne ambition, da snakker vi butik.

5 Likes

Kult at de også fremmer strategien fremover.

De skal kjøre lead candidate innen onkologi på egen kjøl, øvrige behandlingsformer søkes utviklet sammen med tredjepart og /eller ut-lisensieres for kommersiell utvikling.

18 Likes

Bere så synd at ledelsen ikke viser at de er villige til å investere og ta risiko i eget selskap. Hadde skapt mye mer tillit og tro til den nye strategien.

2 Likes

Faen så hype, nytt navn og in vivo konsept data er delayed… To the moon :rocket:

Fra januar presentasjon

Rebrander som Circio og delayer in vivo data

6 Likes

Er jo muligt vi kommer til at se en ændring i denne strategi også, som del af en større rebranding af selskabet, men anerkender at dette er ganske spekulativt.

Jeg har skrevet til twitter-forfatteren til det oprindelige billede for at høre om vedkommende kan kommentere på selskabets strategi, teknologi og fremlagte data.

3 Likes

Greit å ta med hele endringen:

De utvider in vivo PoC til også å inkludere infeksjonssykdommer i tillegg til kreft.

Så tar de også med sjeldne sykdommer inn i porteføljen.

Den som leter etter gråstein finner ikke gull. :wink:

15 Likes

Infeksjonssykdommer og skjeldne sykdommer har vært på tapeten lenge Q3 22 ? Mener du at dagens “utvidelse” er noe nytt?

Nei, man finner unnskyldninger ser jeg :sweat_smile:

1 Like

Hehe, trodde ikke de skulle in vivo med infeksjoner med det første, nei.

605K konverterte aksjer ut av lista. Hva er poenget annet enn det som ingen driver på med?

Poenget er at in vivo data har vært hypet lenge så man eventuelt kunne få solgt konseptet eller fått en partner. Nå delayer de altså til 2h 2023 pga en “utvidelse”. Ergo; enten så mener Circio ledelsen at kreft in vivo data alene, ikke er nok eller så skal de selge hardt ved å slå in vivo data fra 3 forskjellige segmenter i bordet. Men alt dette går på bekostning av aksjonærene som sitter på limpinnen med Atlas i baklomma som håver inn aksjer jo lenger tid dette tar.

4 Likes

Ok, managementet er rævva. Dette er Nano på nytt. Alle endringer i pipe og timelines er ledelsens cover-ups for dårlige data og dårlig framdrift.

My bad.

Hørte forresten at Egberts skulle inn som arbeidende styreformann…

Spøk til side:

Det er et faktum at Targo har vært en møkkainvestering. Men ny ledelse har faktisk levert på det aller meste. Det er alltid noe man kan kritisere, er vel nesten bare Ulti som har klar kunststykket å ikke trå feil så langt.

Det er frustrerende at det alltid vinkles negativt av enkelte når aksjen spesielt trenger sårt et positivt sentiment for å redusere Atlas sin påvirkning

4 Likes

Jesus fucking christ nordpolen :joy: Glem nano og alle andre, mener du virkelig at det er GOOD NEWS at planlagte data er delayed med 1h??? Du høvler over alle røde flagg pga et navn skifte?

2 Likes

Sorry… min hensikt var å informere forumet om at de planlagte dataene er delayed med god margin.

TI aksjonærene har nok liten påvirkning på atlas og kursen generelt, mener jeg.

3 Likes