Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Er jo muligt vi kommer til at se en Êndring i denne strategi ogsÄ, som del af en stÞrre rebranding af selskabet, men anerkender at dette er ganske spekulativt.

Jeg har skrevet til twitter-forfatteren til det oprindelige billede for at hÞre om vedkommende kan kommentere pÄ selskabets strategi, teknologi og fremlagte data.

3 Likes

Infeksjonssykdommer og skjeldne sykdommer har vĂŠrt pĂ„ tapeten lenge Q3 22 ? Mener du at dagens “utvidelse” er noe nytt?

Nei, man finner unnskyldninger ser jeg :sweat_smile:

1 Like

605K konverterte aksjer ut av lista. Hva er poenget annet enn det som ingen driver pÄ med?

Poenget er at in vivo data har vĂŠrt hypet lenge sĂ„ man eventuelt kunne fĂ„ solgt konseptet eller fĂ„tt en partner. NĂ„ delayer de altsĂ„ til 2h 2023 pga en “utvidelse”. Ergo; enten sĂ„ mener Circio ledelsen at kreft in vivo data alene, ikke er nok eller sĂ„ skal de selge hardt ved Ă„ slĂ„ in vivo data fra 3 forskjellige segmenter i bordet. Men alt dette gĂ„r pĂ„ bekostning av aksjonĂŠrene som sitter pĂ„ limpinnen med Atlas i baklomma som hĂ„ver inn aksjer jo lenger tid dette tar.

4 Likes

Jesus fucking christ nordpolen :joy: Glem nano og alle andre, mener du virkelig at det er GOOD NEWS at planlagte data er delayed med 1h??? Du hĂžvler over alle rĂžde flagg pga et navn skifte?

2 Likes

Sorry
 min hensikt var Ă„ informere forumet om at de planlagte dataene er delayed med god margin.

TI aksjonÊrene har nok liten pÄvirkning pÄ atlas og kursen generelt, mener jeg.

3 Likes

Det ender sikkert bare med en dag
 :100:

Men samma det vel, selskapet har bytta navn! :rocket::rocket::rocket::rocket:

1 Like

Bare for Ä flisespikke litte grann, sÄ er det helt off juridisk at de ser ut til Ä ha presentasjonsmateriell ute i USA med et navn som enda ikke er offisielt. Men sÞksmÄl i USA er jo ikke sÄ farlig tenker noen, sÄ da gÄr det sikkert greit likevel :man_shrugging:

1 Like

Jada, det er bare sÄnne smÄting. DÞdsspirallÄn, halvÄrsrapportering og utsettelser. Men det er ikke noe hyggelig Ä pÄpeke sÄnt.

De har byttet navn, mÄnen neste! :rocket::rocket::waning_crescent_moon:

1 Like

NÄr det gjelder forsinkelse pÄ dyreforsÞk sÄ sier EW noe om dette her (for ca 1 mnd). FÞlg med fra ca 38 min. De fÄr de fÞrste data fra in vivo i mai/juni, men det er ikke sikkert de gir mening sier EW. De mÄ kanskje endre noe fÞr de presenteres uten at dataene er dÄrlige. De har nok bare skaffet seg litt ekstra tid ved Ä guide 2H uten at det betyr noe forsinkelse og det er heller ikke noe spesielt nytt ut fra hva som er sagt tidligere.

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-261

5 Likes

Mange sure ex-aksjonĂŠrer her.

Jeg tror ikke pÄ snarlig kursÞkning men strategien de har valgt nÄ liker jeg.

10 Likes

Nei, potensielle 70 millioner aksjer fra Atlas hindrer mulighetene for kursoppgang.

ja fy faen sÄ sur jeg er for Ä pÄpeke en delay, spot on Sjog

1 Like

NÄr det gjelder forsinkelse eller utsettelse av In Vivo til 2H sÄ er det to ting som kan sies om det. Det ble gitt et forbehold av EDW pÄ Radforsk 261 om at det kunne skje. Enten fordi resultatene ikke var av en slik art at de kunne kommuniseres uten at man gikk tilbake til nye/endrede forsÞk, eller at resultatene var av det geniale slaget som selskapet mÄ patentere. Det ble samtidig understreket at det er komboen kjerne IP+In Vivo som er det salgbare produktet som kan kommersialiseres pÄ kort sikt. SÄ dette er ikke nÞdvendigvis en forsinkelse. Kan like gjerne vÊre et bevisst strategisk valg av hensyn til forhold som vi aldri fÄr fullt innsyn i. Kjerne IP 1H var mÄlet, og det er forelÞpig ikke noe nytt om at det mÄlet er skjÞvet pÄ ?

14 Likes

Som vanlig nĂžkterne ambisjoner - “The name Circio reflects our ambition to become a leader in circRNA”. Det blir fort noe patetisk nĂ„r man kjenner historien og har blitt foret fortlĂžpende med ikke innfridde lovnader. Synd med fravĂŠr av innside kjĂžp selv med sĂ„ flotte bonuser, men for all del man mĂ„ prioritere her i verden.

Den hypen vil jo ingen ende ta

De markedsfÞrer seg til og med som oppdagerne av sirkulÊrt RNA med artikler datert tilbake til 2011. Er nok bare humbug de greiene her, akkurat som de kommenterte pÄ Radforsk nylig.

3 Likes

Tror du de markedsfĂžrer seg som “oppdagerne” av cRNA uten Ă„ ha grunnlag for Ă„ si det? Det tror ikke jeg.

SpĂžrs om ikke denne og de neste dagene blir en slags syretest pĂ„ oppfĂžrselen fra obligasjonseierne i Atlas-regimet, og om det nĂ„ blir tatt ut flere bonds fra 1T. Man kan lett komme i skade for Ă„ bruke fy ord som “kurspleie” nĂ„r det selges unna 605K fra Citi-kontoen, og at den representerer stormtroppene :grinning:

FĂžrstemann som gikk i ironi-fella :wink:

Og nei, jeg tror dette er 100 % bunnsolid og de som uttaler seg om forsinkelser uten Ă„ ha hĂžrt Wiklund fortelle om hvordan patentforlĂžpet kan endre seg etter hvert som de ser effekter de ikke forutse fĂžr de startet forsĂžkene, burde egentlig holde seg litt i ro.

Forsinkelser er noe dritt generelt, men i tilfellet cRNA KAN det vÊre positivt, men det kan ogsÄ vÊre what it is; en forsinkelse uten at det skyldes nye data.

4 Likes

He, he. Ikke godt Ä vite pÄ denne trÄden. Folk baisser jo om alt mulig :grinning: