Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Alle som har investert i norsk bio over tid har, med ett enkelt unntak siden Algeta, oversett røde flagg, så jeg skal være ydmyk for at det er et faktisk problem.

Men når man driver nybrottsarbeid på et helt nytt område innen legemiddelutvikling så er det i mine øyne en stretch å kalle det et rødt flagg.

2 Likes

delayed med god margin

Enten er de utsatt fra 01.01.23 til 31.12.23

Eller de kan være utsatt fra 30.06.23 til 01.07.23

Evt noe midt i mellom. Kommer an på øyet som ser.

1 Like

Det ender sikkert bare med en dag… :100:

Men samma det vel, selskapet har bytta navn! :rocket::rocket::rocket::rocket:

1 Like

Så voksent av dere :face_with_hand_over_mouth:

3 Likes

Bare for å flisespikke litte grann, så er det helt off juridisk at de ser ut til å ha presentasjonsmateriell ute i USA med et navn som enda ikke er offisielt. Men søksmål i USA er jo ikke så farlig tenker noen, så da går det sikkert greit likevel :man_shrugging:

1 Like

Jada, det er bare sånne småting. Dødsspirallån, halvårsrapportering og utsettelser. Men det er ikke noe hyggelig å påpeke sånt.

De har byttet navn, månen neste! :rocket::rocket::waning_crescent_moon:

1 Like

Infeksjonssykdommer og skjeldne sykdommer har vært på tapeten lenge

så mener Circio ledelsen at kreft in vivo data alene, ikke er nok

Her virker det som du er uenig med deg selv… har alle tre vært planlagt for PoC in vitro / vivo eller ikke?

Når det gjelder forsinkelse på dyreforsøk så sier EW noe om dette her (for ca 1 mnd). Følg med fra ca 38 min. De får de første data fra in vivo i mai/juni, men det er ikke sikkert de gir mening sier EW. De må kanskje endre noe før de presenteres uten at dataene er dårlige. De har nok bare skaffet seg litt ekstra tid ved å guide 2H uten at det betyr noe forsinkelse og det er heller ikke noe spesielt nytt ut fra hva som er sagt tidligere.

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-261

5 Likes

Mange sure ex-aksjonærer her.

Jeg tror ikke på snarlig kursøkning men strategien de har valgt nå liker jeg.

10 Likes

Nei, potensielle 70 millioner aksjer fra Atlas hindrer mulighetene for kursoppgang.

ja fy faen så sur jeg er for å påpeke en delay, spot on Sjog

1 Like

Kan bare snakke for meg selv, men det er ikke fordi du påpeker en delay jeg gidder å være tastaturkriger, men fordi du uttrykker deg helt uten nyanser.

2 Likes

Når det gjelder forsinkelse eller utsettelse av In Vivo til 2H så er det to ting som kan sies om det. Det ble gitt et forbehold av EDW på Radforsk 261 om at det kunne skje. Enten fordi resultatene ikke var av en slik art at de kunne kommuniseres uten at man gikk tilbake til nye/endrede forsøk, eller at resultatene var av det geniale slaget som selskapet må patentere. Det ble samtidig understreket at det er komboen kjerne IP+In Vivo som er det salgbare produktet som kan kommersialiseres på kort sikt. Så dette er ikke nødvendigvis en forsinkelse. Kan like gjerne være et bevisst strategisk valg av hensyn til forhold som vi aldri får fullt innsyn i. Kjerne IP 1H var målet, og det er foreløpig ikke noe nytt om at det målet er skjøvet på ?

14 Likes

Som vanlig nøkterne ambisjoner - “The name Circio reflects our ambition to become a leader in circRNA”. Det blir fort noe patetisk når man kjenner historien og har blitt foret fortløpende med ikke innfridde lovnader. Synd med fravær av innside kjøp selv med så flotte bonuser, men for all del man må prioritere her i verden.

Den hypen vil jo ingen ende ta…
De markedsfører seg til og med som oppdagerne av sirkulært RNA med artikler datert tilbake til 2011. Er nok bare humbug de greiene her, akkurat som de kommenterte på Radforsk nylig.

3 Likes

Tror du de markedsfører seg som “oppdagerne” av cRNA uten å ha grunnlag for å si det? Det tror ikke jeg.

Spørs om ikke denne og de neste dagene blir en slags syretest på oppførselen fra obligasjonseierne i Atlas-regimet, og om det nå blir tatt ut flere bonds fra 1T. Man kan lett komme i skade for å bruke fy ord som “kurspleie” når det selges unna 605K fra Citi-kontoen, og at den representerer stormtroppene :grinning:

Førstemann som gikk i ironi-fella :wink:

Og nei, jeg tror dette er 100 % bunnsolid og de som uttaler seg om forsinkelser uten å ha hørt Wiklund fortelle om hvordan patentforløpet kan endre seg etter hvert som de ser effekter de ikke forutse før de startet forsøkene, burde egentlig holde seg litt i ro.

Forsinkelser er noe dritt generelt, men i tilfellet cRNA KAN det være positivt, men det kan også være what it is; en forsinkelse uten at det skyldes nye data.

4 Likes

Fytti rakkern.

Lyver de på seg gamle forskningsartikler? :lying_face:

De er egentlig noen kunnskapsløse og risikoaverse liksom-ledere som bare spyr ut AI-generert svada for å motta bonusene sine.

2 Likes

He, he. Ikke godt å vite på denne tråden. Folk baisser jo om alt mulig :grinning: