Ikke bare enkelt hos ORNA hellerâŠ!
https://www.reddit.com/r/biotech/comments/1gmrwvj/orna_therapeutics_sitewide_layoff/
Ikke bare enkelt hos ORNA hellerâŠ!
https://www.reddit.com/r/biotech/comments/1gmrwvj/orna_therapeutics_sitewide_layoff/
Da Ăžkte antallet aksjer med 24,6 % (om jeg regnet riktig) mot at selskapet fikk inn 5 mill NOK i aksjekapital. CEO og CFO ville altsĂ„ ikke kalle denne lĂ„nefasiliteten et âdĂždspirallĂ„nâ nĂ„r avtalen ble inngĂ„tt, kanskje riktig det - men det ligner fryktelig.
Burde det ikke ha komme en sÄnn flaggemelding?
Jo, det burde nok vĂŠrt flagget.
Til folk som ser pÄ selskapet, vÊr obs pÄ at pÄ bÄde Nordnet og Infront ligger de inne med det gamle antallet aksjer 33,6 mill og ikke antallet etter den siste konverteringen pÄ 41,9 mill. SÄ market cap er en del hÞyere enn det som vises pÄ skjermen, men sÄ har selvsagt gjeld blitt konvertert til aksjekapital, sÄ verdien av selskapet er ikke endret like mye.
Circio: Redeye Ceases Coverage
RESEARCH NOTE
2024-11-18
11:41
Redeye ceases its coverage of Circio and will not provide research following quarterly reports or other important events for the company. Redeyeâs rating and fair value range will be inactivated.
Hvis selskapet har et mÄl om at investorene Þnsker Ä innlÞse warrants i desember for Ä fylle pÄ kassen trengs det flere slike meldinger nÊrmeste tre uker.
Atlas fÄr vel kastet ut godt med volumer i dag med 40 % gevinst eller mer.
De kunne jo ogsÄ benyttet sjansen til Ä informere litt om hvordan det gÄr med CircVec-AAV delivery? Var pÄ dag 69 i august, sÄ det burde vel foreligge mer og kanskje interessant data fra disse forsÞkene?
Kanskje de drypper litt etter litt over de neste ukene sÄ markedet fÄr tilbake selvtilliten.
Personlig har jeg god tillit til tech, men mega-ankeret Atlas mÄ kuttes fÞr dette kan smelle opp.
De hadde 7,9 mill aksjer fÞr Äpning i dag, nÄ har det gÄtt 9,9 mill.
Lad os antage at markedet fortsÊtter med at tage aktier fra Atlas pÄ nuvÊrende tempo - i sÄ fald, hvor mange aktier mangler Atlas at konvertere, fÞr der ikke er flere udestÄende bonds?
Jeg spekulerer i at markedet, med den relative store omsÊtninger pÄ det seneste, afventer den situation, hvor Atlas er fuldstÊndigt tomme - og ikke har mulighed for at konvertere yderligere, altsÄ en aktie frigjort fra det tunge anker.
Jfr. din beregning sÄ udestÄr pr. dd. stadigvÊk 19 MNOK i bonds som Atlas kan konvertere pÄ en kurs omkring 0,70 NOK?
Ja, om de konverterte i dag, sÄ burde den vÊre i 0.74 omrÄde. Det vil den sannsynligvis vÊre om de konverterer i morgen ogsÄ.
Kan ikke tro annet enn at de har benyttet sjansen, og at vi ser nye 5 millioner konvertert i lÞpet av de neste dagene. Om ikke annet sÄ er det veldig positivt at Atlas tÞmmes!
For dem som har interesse (og faktisk forstÄr) sÄ er det dukket opp en ny patent i EPO.
" ADENOVIRUS VECTOR CIRCULAR RNA EXPRESSION SYSTEM"
De seneste 3 laveste handelsdage inden for et 15 dages vindue var 21 - 23 oktober; kender ikke VWAP for disse 3 dage, men gennemsnittet ud fra laveste kurs er pÄ 0,585 NOK, men pr. 24. oktober lÞftedes aktien som bekendt betydeligt, og med ogsÄ laveste dagskurs som p.t. ligger pÄ ca. 0,675 pr. dd.
Med andre ord, Atlas mÄ requeste yderligere konvertering(er) snarest, for at undgÄ lÞft i konverteringskursen ⊠hvilket i sig selv mÄske give en selvforstÊrkende effekt i markedet, eftersom udvandingen falder betydeligt i takt med hÞjere konverteringskurser.
Interessant om markedet vil vĂŠre i stand til at tĂžmme Atlas fuldstĂŠndigt, samtidig med at selskabet har finansiering i en lĂŠngere periode u. at trĂŠkke yderligere trancher.
Hvad tĂŠnker I?
Dagene med konverteringskurs som gav 0.60 er forbi og de mÞrkegrÞnne dagene er nÄ de laveste. De vil altsÄ kunne konvertere pÄ rundt 0.74 i en god periode. NÄ har det jo vÊrt ganske mange tilfeller hvor man har fÄtt godt volum, og jeg tror derfor ikke at de Þnsker Ä sitte uten aksjer nÄr de sannsynligvis ikke stoppes av volumbegrensninger (mine spekulasjoner).
Dersom tegningsrettene blir lukrative og volumet holder seg - sÄ tror jeg det er god sjanse for at en stor del av de konvertible bondsene er borte fÞr nye penger mÄ hentes.
Jeg tĂŠnker âoutstanding sharesâ med pĂ„lydende 41.973.395 stk ikke er aktier Atlas allerede har vekslet, men potentielle aktier jfr. sidste konverteringskurs?