Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Når har de sagt det?
De har kommunisert H1 2025, utløp maks innen 9 måneder det.

Bra det aldri er utsettelser i biotek :slight_smile:

Det er jo en ulempe alltid, men jeg har ikke fått med meg at de har kommunisert at markedet skal forvente endring i tidslinjen for viktige data.

2 Likes

Observer - jeg leste dette og konkluderte med 2025-26 før de har en salgbar datapakke. Jeg mener naturligvis at dette kan være spennende for BP en god stund før klinikk, men dette er i hvert fall Erik sine uttalelser:

The aim is to build a substantial in vivo data package over the next one to two years to test and validate the potential of the circVec platform in multiple settings and select the optimal development and partnering strategy.

Posted: 22 May 2024 | Dr Erik Wiklund (Circio), Ellen Capon (Drug Target Review) | No comments yet

Mener du selskapets kommuniserte tidslinjer avviker fra denne artikkelen, Observer?

Denne er fra september, artikkelen du viser til er fra mai.
Så ja, selskapet guider offisielt på H1 2025 fortsatt.

3 Likes

Guider på avtale ja…
Er det noen biotechs som pleier å gjøre denslags?
En ting er “hopes and dreams” en annen ting er å faktisk få det til, attpåtil på en måte som skaper aksjonærverdier - noe EW aldri har klart.

2 Likes

Bækkelaget som har en del å lempe ut nå + atlas da… hengemyra vedvarer til 0.-

Atlas Holdings for CIRCIO

Her ligger det vel penger på gaten :wink:

Artikkel på DN i dag om børsens billigste selskaper.

1 Like

Hehe, morsomt at i hvert fall Petronor P/E er feil, regner med mye feil i listen.

Aksjen er ned 75% siden emisjonen i sommer…, katastrofe
Atlas er snart tomme, midlertidig
Dette kan snart gi rekyl , men så er det nye trekk på Atlas da … hvor lite kan selskapet være verdt, svaret er jo ett stort 0, men vi er jo ikke her for 0, men at EDW gjengen kan klare noe fra små midler :boom:sannsynligheten kan jeg ikke spå dessverre

Thomas Hansen on stage i morgen på presisjefylte European Society of Cell and Gene Therapy (ESGCT) 2024, in Rome, Italy. Dette blir spennende!

· ESGCT is one of the most prestigious and widely attended international
conferences in the gene therapy field
  · In the presentation, Circio wil showcase the latest developments and in vivo
data for its circVec circular RNA expression platform designed to enhance gene
therapy
8 Likes

Circio Holding ASA: Requested Conversion of Convertible Bonds

Har Atlas mistet trua? Ser ut som de bare pøser ut med aksjer selv på en dag hvor Thomas skal gi en presentasjon på ESGCT annual meeting?

Atlas er mest sannsynlig tom for aksjer, så dette tipper jeg er noen andre. Syntes det er litt rart at Circio ikke går ut å melder om dagens presentasjon. De har jo bare embargo inntil 0800AM CEST

hvor lang tid tar det for dem å få konverter bonds om til aksjer?

Tror det har variert litt tidligere, men trodde det fort gikk 2 - 5 dager?