Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Jeg valgte å lese dette i forlengelsen av en annen av Bompioles tidligere uttalelser som viste seg ikke å medføre riktighet, og ga derfor min tilslutning til en Pinocchio-smiley på det angjeldende innlegget.

Helt enig i at det er langt over streken å poste et slikt innlegg uten rot i virkeligheten.

Det er straffbart.

2 Likes

Skjønner ikke denne koblinga mellom CRNA+LNP ? Det har da aldri vært noe tema ? Trodde at det liksom var en av de store fordelene for CRNA. Ingen levering via LNP.

Her er for øvrig andre selskap, foruten akademia, som presenterer under samme merkelapp som Circio på ESGCT (Non Viral Vectors - Nanotechnology)

http://www.divincell-nanotechnology.fr
https://www.nveloptx.com/

https://nanocelltx.com/

Kjent navn som har finansiert nvelop. Atlas Venture, tror det er del av samme bruket.

LNP er bare den mest utprøvde NANO-techen jeg fant, det er flere andre varianter, bl a nano-partikler som kan binde til seg sirkulært RNA.

Faktum er vel at ingen av oss vet hva Circio har puslet med på lab’en :blush:

image

1 Like

Nei, men dagens børsverdi rekker ikke engang til å kjøpe en villa i Oslo. Hadde vært på sin plass med innsidekjøp.

Alex Wesselhoeft - Konsulent/SAB - CRNA

“The range of disease and research areas for which circular RNA can be beneficial is wide-ranging and diverse,” said Wesselhoeft. “From cancer vaccines to transient CAR-T approaches, infectious disease vaccines, tissue regeneration and beyond, our Core is focused on producing high-quality circRNA to support academic research and biotechnological innovation. We have the capability to formulate circRNA into lipid nanoparticles and plan to offer good manufacturing practice grade materials in the future to support the entire spectrum of research and development, from initial discovery to clinical application.”

1 Like

Atlas Holdings for CIRCIO

Atlas melder 2 319 979 aksjer per i går, og hadde i følge investor-listene en beholdning på 4 034 220 den 8 september (antas per 6 september, T+2). Det gir en differanse på 1 714 241 aksjer i nevnte periode.

I den siste 22 dagers-perioden (vinduet) så kan vi finne totalt handelsvolum til å være 4 471 226 aksjer. Atlas skal i henhold til investeringsavtalen ikke overstige 35% av handelsvolumet, som i dette tilfellet skulle være 1 564 929 aksjer.

Litt spesielt at de (ut ifra hva jeg kan se) bevist går i brudd med avtalen, men det burde jo også tilsi at Atlas må roe ned salgene sine. Håper vi kan få en liten pause hvor verdsettelsen av selskapet kan hente seg litt inn :crossed_fingers:

Edit: Vi ser jo nå hvor fort det spretter opp når de forsvinner fra boken.

3 Likes

Problemet er vel at de snart kommer til å fylle opp mer enn noensinne … dersom Crna trenger mere cash fremover

Jeg skjønner ikke helt strategien til Atlas med å selge aksjer med tap (eller selger de ikke med tap?). Er det for å legge til rett for at noen skal kunne ta over hele sjappa for knapper og glansbilder?

Blir ingen glansbilder. Kun knapper.

De følger vel slavisk sin forretningsmodell. De skal ikke sitte med aksjer over tid. Noen ganger selger man da med tap, men langsiktig og historisk sett så har nok denne forretningsmodellen vist seg å fungere hvis man ser porteføljen totalt sett.

1 Like

atlas tar jo livet av selskapet. eneste som får dette ut av hengemyra er å bli kvitt de, men ingen større vil ta i circio og dermed får de holde på inntil 0.-kr Tror Circio går konkurs i år dessverre.

Bra gjettet når Atlas har forpliktet seg til å backe all kost til sommeren 2025…

1 Like

Følger ikke så godt med, og orker ikke lete, men….

Er Atlas forpliktet til å funde OG konvertere på 2,5 kr?

Det de veksler inn fra konvertibler going forward er til standard terms; rabatt til aksjekursen. Men de vekslet inn 15 mill til 2,5 NOK pr aksje forleden

Pussig at kursen ikke faller mer enn den gjør når Atlas selger 100-300k daglig. Dumpingene blir tatt i mot av markedet, så snarlig konkurs er kanskje ikke helt åpenbart…

Er vel noen som håper at de tar i mot kniven på skaftet og ikke bladet og timer inngangen perfekt.

Børsverdi på 15 mill er jo ikke akkurat skremmende inngangsnivå hvis de får til dette :blush:

Det som hindrer inngang med Ulti-rester for min del er at de selv sier det er 1 år igjen før de har resultater de kan forvente å signere en avtale på.

Det kan fortsatt skje mye på 1 år med Atlas-utvanning osv. Ellers er nedsiden alltid 100 %, selv om MCAP er 15 MNOK