Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

«Circio has been selected to present … ESGCT is one of the most prestigious and widely attended international
conferences in the gene therapy field»

5 Likes

Uendelig mye bedre med en oral presentasjon enn en poster session :sweat_smile:

1 Like

Noen tanker om bakgrunnen for denne presentasjonen ? Generell interesse for konsept/teknologi fra peers, eller nye In Vivo data H2H mRNA tidligere enn forventet ?

2 Likes

Onsdag 23/10

Altså non-viral, ikke AAV vektorer. Det er vel noe nytt i forhold til siste selskapspresentasjon ?

5 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

3 Likes

1 Like

Ulti har cash nok til å hive ut atlas eller blir det radforsk som tar regninga ved evt sammenslåing av de to?

Tror Radforsk har nok å stri med for tiden :grimacing:

1 Like

Er vel Gjelsten som avgjør dette vil jeg tro. Kan han overbevises av EDW om cRNA, og vil han forsvare egen posisjon etter en evt fusjon. Ellers kommer det vel an på synergier i de to svenske datterselskapene, og om alt annet enn TET avvikles i U, og hva som da til slutt blir igjen i kassa. Eller hva ?

1 Like

Radforsk har vel en totalt bunnskrapt kasse nå, så de er nok ikke en aktuell finansieringskilde nå.

Men det hadde vært fantastisk å få fjernet Atlas, og kanskje også mannen som ordnet den dealen fra Circio sin side.

4 Likes

Amen

der er vi heilt enig:)

image

Håper det blir fusjon slik at biotekmemes kan leve videre noen år til.

4 Likes

Det der overrasker meg veldig. For da mener du at styremedlemmer i de to selskapene har snakket med hverandre?

Og uansett er det du skriver der enten 1. total uakseptabel spekulasjon fremsatt som fakta, eller 2. total uakseptabel lekkasje av innsideinformasjon

3 Likes

spennende da om CRNA er i spill

Dette tror jeg ikke stemmer.

Her om dagen var du ganske sikker på at nedsalgene i Circio-aksjen skulle stoppe påfølgende dag, men de fortsatte og har fortsatt siden.

Du må slutte med dine bastante og feilaktige uttalelser.

3 Likes

Virus er også en vektor i denne sammenheng, uten at jeg har i hodet hva CircVec er for noe

Ja, men foreløpig så er det circvec+aav mot lever som har data (foreløpig ikke signifikant h2h mrna), ikke kombo med syntetiske vektorer om jeg har forstått det rett.

image

2 Likes

Er vel bare standard levering med LNP de skal snakke om? Om man pakker inn sirkulært eller lineært RNA spiller kanskje ikke så stor rolle?

Dersom den uttalelsen kun var egen fantasi, så var den faktisk LANGT over streken

2 Likes