Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Hovedproblemet med aksjen er lånet fra Atlas som holder kursen nede og gjør utvanningen så ekstrem. Håper for all del at de lykkes med teknologien, for norsk biotek trenger det, men aksjekursmessig blir ikke dette så bra som det kunne blitt om de hadde funnet en annen løsning.

Og til Birgitte, så var det utstedelsen av enda en ny runde med konvertibler jeg siktet til, og at den kom i tillegg til warrantene som utstedes nå og som vel også skulle gi noen kroner i kassen.

1 Like

la oss si at aksjeantallet går opp fra 45mil til 100mil, også blir selskapet kjøpt opp for en 1mrd. Det er fortsatt 10kr per aksje…

1 Like
4 Likes

Hvilken budpremie er det du ser for deg?

Vi får sjå om markedet reagerer positivt

image

Er jo virkelig bare å gratulere Atlas.

Tenk å kunne investere Risiko fritt i Biotech.

For alle andre, så er vel realiteten at man er nærmere ATL, en for.eks sist emisjon kurs.

1 Like

Flott at det spares penger på warrant exercise! Her må alt gjøres manuelt uten megler :smiley:

1 Like

Budpremien vil vell avhenge av konkurransen blant potensielle kjøpere og om hvordan de vurderer selskapets verdi, og selvfølgelig hva kursen er. Hvis flere store viser interesse, kan vi forvente en høyere budpremie, kanskje 2-4 kroner over…nei vet du hva det blir bare spekulering jeg har ikke peiling egentlig. Bare et tynnslitt håp om et mirakel, helst før jul.

Du fikk med deg at de kjøpte 6 mill aksjer i emisjonen til 2,5 NOK?
De har tapt i bøtter og spann på det.

Jeg deltok i emisjonen og har warrants. Aksjekursen ligger 100 % over innløsningskursen på warrants og man kan gjøre en kort kule, sammen med Atlas. Alternativt kan man stå på utsiden og være tøff i trynet, mange på TI som elsker å fremstå som verdensmestere men som aldri selv handler en eneste aksjer virker det som.

3 Likes

Ser frem til at overtegne warrants til 0,60 NOK i stort antal … her skal der samles massivt op. Aktuelt handler vi til 1,165 NOK pr. aktie og det bliver spændende at se, hvordan markedet reagerer inden tegningsperioden udløber 18. december.

Ser frem til at deltage på dagens R&D konference.

Hvordan kan du overtegne Warrants??

2 Likes
2 Likes

Det går selvsagt ikke, det er risk / reward med warrants. Enten går du i penga på det, eller så taper du. Det er ikke som en emisjon hvor man kan overtegne, her er det fast antall warrants som er tildelt pr aksjonær og som ikke kan overdras til andre.

2 Likes

Eg veit, såg berre vår danske venn kommenterte

Ser ud til at circVec 3.0 leverer varen … circVec 4.0 er allerede under udvikling.

2 Likes

Snegle fart er alt man kan si om dette selskapet, samtidig som saltet Atlas etser under fra :sweat_smile: Jesus for et makkverk

2 Likes

Warrants kan overføres mellem ejere og efterfølgende tegnes af den respektive ejer jfr. Erik på dagens præsentation.

2 Likes

Så 75 x improvement på 12 mnd går for sakte for deg? Lykke til med å finne noe annet som matcher :fishing_pole_and_fish:

7 Likes

75x improvement på noe som ikke betyr noe direkte for meg går for sakte. Hadde det vært 75x improvement på aksjekursen hadde det vært noe.

Dette er et børsforum, det er ikke vanskelig å finne noe som er bedre… :man_shrugging:

image

1 Like