Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Ja, det er ikke alt som går like bra som Photocure dessverre.

Og så erdet vel en viss forskjell på å være investert i en aksje som går fra 2,5 ned til 60 øre og opp til 3 kroner igjen og en som har hamret seg fast på 50- 54 kroner.
Klarer man ikke å tjene penger på førstnevnte skal man ikke være på børs i det hele tatt mener nå jeg.

I dag kan man selge aksjer og kjøpe tilbake til halv pris gjennom warrants. Whats not to like?

2 Likes

Noen som har en oppsummering for oss som ikke har fått sett presentasjonen? På “Ongoing activities” står det testing av delivery. Var det noen form for oppdatering av forsøkene de har holdt på med en stund nå? (ref Q2)

Synd at warrants til 60 øre eller markedskurs minus 30% skal ødelegge for en god himmelferd, men slik er vi nå stilt … gitt kurs 1kr pr aksje så blir vel warrants 70 øre marginalt høyere enn 60 øre, så markedet tåler vel ikke kurs på W over 60 øre så da ender vi vel på markedskurs +/- 86 øre - jaggu sa jeg smør

Warrants er nå satt til 0,60. Dagens og morgendagens osv kursutvikling har intet å si for prisen som er 0,60

1 Like

Tror du skal lese forutsetningene igjen …

The Warrants are expected to be delivered to each investors respective VPS
accounts on or about 29 July 2024. Each Warrant will give the holder the right
to subscribe for and be allocated one additional share in the Company at a
subscription price equal to the higher of (i) the volume weighted average price
quoted for trades in the Shares on the Company the ten last trading days on the
Oslo Stock Exchange prior to commencement of the Exercise Period (as defined
below) less a discount of 30%, and (ii) NOK 0.60, and which may be exercised in
the period from 08:00 hours (CET) on 4 December 2024 to 16:30 hours (CET) on 18
December 2024 (the "Exercise Period").
1 Like

Vi nærmer oss 86 øre, og så får vi se da … er meldinga verdt noe i det hele tatt

Fra kl 07.00 i dag…

Så selg på 1,20, kjøp på 60 øre.
Enkelt og greit, skulle man tro, men noen synes det er vanskelig å lese børsmeldinger og knirken henger seg på :joy:

image

eg løyser inn mine warrants,kommer ikkje til å selge dei for 0,60 viss det er det dokke trur!!!og når du ser på lista over kven som har warrants er vel ikkje så mange som er interisert i å dumpe prisen.viss alle løyser inn sine Warrants er selskapet finansiert ut Mars

Problemet er at folk skjønner ikke hva warrants er, hvordan de fungerer, hva som er prisen etc.

Men det er ganske så enkelt:

Selskapet har børsmeldt at har du warrants kan du kjøpe nye aksjer til 60 øre.
Hadde du 100 000 aksjer til morgenen i dag og så kunne man innløse 50 000 aksjer til 1,20 og kjøpe 100 000 til 60 øre. Uten noen “hvis” eller “når”.

At noen mener dette er håpløst er jo ikke til å forstå, men antakeligvis er det å kunne bytte ut aksjer som handles 100 % høyere enn verdien du kan kjøpe aksjen for gjennom å eie en warrant for dårlig…

Med andre ord man selger

Det er en variant, eller man kan finne nye penger å kaste inn.

Flere veier til Rom.

Med 13 mill aksjer omsatt godt og vel 50 - 100 % over prisen gjennom å benytte warrant er det jo 100 % risikofritt å selge på 1,20 og kjøpe på 60 øre.

Når du kan selge for å finansiere nye kjøp nede på 0.6 så gjør man det. Vinn vinn hvis man selger

For å ha warrants så må man ha deltatt i sist emisjon, og det har jo ikke alle som selger nå vært. Du må rett og slett ha warrantsene dine inne på VPS konton din. jeg har hatt mine som det står i melding siden juni. Men det har ingen ting med hva du hadde av aksjer i dag tidlig. Det blir ikke mer en 7,242,992 + 6,000,000 warrants 6mil er atlas sine resten er til alle de andre som deltok.

3 Likes

Og Atlas går neppe inn med mer EK her, de har nok med å stille lån, så maks nye aksjer blir 7,2 mill.

Og ja, muligheten for å kjøpe aksjer til 60 øre gjelder kun for tegnere fra emisjonen, skal ikke ta det for gitt at alle skjønner det (heller…)

1 Like

men Atlas kan selge/overføre sine Warrants til andre f.eks en meir langsitktig eiger

91 øre ja… det var imponerende si :sweat_smile: ufff

1 Like

Er vel for mange tradera på banen🙂

Jeg ser warrantsene mine inne på VPS (CIRCIO TR), men finner ikke hvor jeg kan tegne disse. Får dere opp muligheten?

Følg linken her

3 Likes

Sjå på heimesida til Circio,under press release der ligger meldinga om Warrants gå inn på den der står kva du skal gjer

1 Like