Hvem tror dere Circio kan ha inngĂ„tt CDA / NDA med og som nĂ„ i praksis driver med âteknisk due dillâ av CRNA teknologien? De ble opplyst pĂ„ presentasjonen i gĂ„r at det var inngĂ„tt CDA avtale
Selskapet ba om ytterligere finansiering pÄ 4 mill fra Atlas i gÄr. Har det kommet info om til hvilken pris pr aksje det blir? Forrige gang var det til 0,72087 kr
Det fÄr man ikke vite fÞr Atlas ber om Ä konvertere bonds til aksjer - Og de har vel fortsatt en del konvertible bonds ogsÄ fÞr dette siste lÄneopptaket (har sluttet Ä telle)
Det var informasjon om 2 viktige saker for aksjonÊrene i gÄrsdagens presentasjon.
Det ene var den viktige bekreftelsen pÄ at versjon 3 og plattformen nÄ er dokumentert tekniske Ä virke, noe som Þker verdien pÄ selskapet i seg selv.
Den andre var svaret pĂ„ spĂžrsmĂ„let om de var âon track for an business develop dealâ. Svaret pĂ„ dette spĂžrsmĂ„let finner dere pĂ„ det 42 minutt ut i presentasjonen. Det ble opplyst at det pĂ„gĂ„r flere prosesser under CDA avtaler (Confidential Disclosure Agreement) med utveksling av informasjon og data.
Dette sier de blir fulgt opp under JP Morgan Health Care Conference som finner sted i San Francisco 13 til 16 januar 2025. PÄ denne konferansen er det bare inviterte selskaper som fÄr delta. Med CDA prosess frem til denne konferansen vil mye grunnlagt vÊre gjort for partnersamarbeid. En partneravtale i begynnelsen av 2025 hÞres sÄledes Ä vÊre innen rekkevidde og da kan man nok ogsÄ se frem til en annen og mer solid finansiering av selskapet videre.
Her er link til presentasjonen for de som vil hĂžre dette fra det 42 minutt: https://www.youtube.com/watch?v=2J7uyjUfmfc
Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds
SpÞrgsmÄlet er om Atlas tÊnker at udnytte warrants; jeg forstÄr pÄ Erik D. Wiklund at han er i dialog med Atlas om denne problemstilling. Det kunne Äbne for en interessant situation, hvor Atlas reelt hjÊlper selskabet med at gÞre sig mindre afhÊngige af netop Atlas - pÄ bekostning af yderligere en pulje aktier, som markedet skal absorbere.
EfterhÄnden som Atlas konverterer i et hurtigere tempo end CRNA trÊkker trancher, vil markedet fÄ en reel mulighed for at lÞfte prisen, forudsat aktionÊrerne undgÄr at Þretrille for meget.
Vurderer litt frem & tilbake utĂžvelse av âWarrantsâ.
Har et (lavt) femsifret antall retter, og dette blir ev. uansett ikke allverdens kostnad. Tenker ogsĂ„ at hvis mange nok tegner, kan det forlenge perioden fĂžr neste Atlas âuttakâ og muligens frem til annen finansiering er i boks?
Men, sitter med et betydelig tap i aksjen, og risikerer da Ă„ tape ytterligereâŠ
(Stusselig trĂžst, det blir ihvertfall et greit skattemessig fradrag ved realisering).
Registrerer at Erik og Lubor har meldt seg pÄ, og det trekker jo i positiv retning.
Det ble opplyst at man bÞr vÊre raskt ute hvis man Þnsker Ä tegne, sÄ jeg er i villrede. Andre som vurderer Ä tegne?
Har tegnet i dag, har pratet med andre store aksjonÊrer som ogsÄ skal tegne
Viss det blir fulltegnet er jo selskapet finansiert ut Mars ca
Rask trenger du ikkje Ă„ ver fristen er 18/12
Litt usikker pĂ„ hvor rask man mĂ„ vĂŠre - bĂ„de i webcastân og i âprospektet pĂ„pekes det at man bĂžr vĂŠre tidlig ute hvis man vil tegne.
" It is recommended to start this process early due to processing lead timeâ
Jeg tegner samtlige warrants gennem NordNet og de hÄndterer alle warrants samlet i bulk, sÄ intet yderligere papirarbejde - dejligt nemt.
Jeg tĂŠnker 0,60 har begrĂŠnset nedside og har derfor overtegnet en del.
mmmm, ikke solgt en aksje⊠jeg hÄper det er fordi at de har en kjÞper pÄ hÄnden
Tolker det som positivt at Atlas har sluttet Ă„ selge. Noen tanker om hva det kan skyldes?
Kanskje de venter til Shareville hauserne har fÄtt utbetalt feriepenger, slik at de kan selge dem over 1kr igjen?
Du mener vel halvskatt 
men vi vet jo ikke om de plutselig lemper ut aksjer som fâŠ