Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Ok, det orket jeg bare ikke sjekke - så da går jeg bare videre og håper på bedre tider🤣

1 Like

Her bør en maks betale kr 0,60 for aksjen

Ja, etterspørselen fra markedet for aksjer på 0,60,- var vel «bare» Ca. 40 Mill Stk. … men hvem vet! Ikke jeg! Har man tro på casen så er vel ikke pris 0,60,- eller 0,75,- allverdens forskjell … God Jul :tumbler_glass:

4 Likes

TG02 består i dag av 2 studier i Norge og USA som drives av andre enn selskapet. De snakker ikke om det noe særlig og har ingen betydning for dagen vurdering av selskapet. Slår dette til vil det være en gedigen oppside og går det ikke veien har det ingen betydning. Det er priset til null i aksjemarkedet.

Er ventet resultat av desse 2 ila 2025

1 Like

De pleier jo å være best in clas når de kjører igang med noe. Regner med de er det her også?

Får håpe det.

Ellers registreres det at antall negative innlegg når det gjelder Circio helt klart har gått ned her på tråden de siste måneder.

Bra kjøpspost🙂

Anti-CD38 Antibody With KRAS Vaccine and Anti-PD-1 Antibody in Subjects With Pancreatic Ductal Adenocarcinoma and Refractory Non-Small Cell Lung Cancer (DARANIVOVAX)

ClinicalTrials.gov ID NCT06015724

Sponsor Georgetown University

Information provided by Georgetown University (Responsible Party)

Last Update Posted 2024-02-05

Det er i studieoppsettet estimert at denne fase 2 studien vil være ferdig innrullert i januar 2025.? Noen info om hvordan dette ligger an?

Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following warrant exercise and private placement

Circio Holding ASA: Requested Conversion of Convertible Bonds

Dream on!

Fra 24 Mill aksjer i Nov nå nesten 80 mill aksjer
Dette må være Norges mest uinteressante aksje
Her er samme som Zimbabweas inflasjon
Må emiteres
20 mill aksjer å holde skyta flytende 1 kvartal

Og mcap er bare 50 mill. Fortsatt billig inngang gutter.

Har du et alternativ forslag til hvordan selskapet skal hente kapital i utviklingsfasen? Jeg kommer ikke på noe annet enn lån og emisjon. Lån anser jeg som vanskelig i en så tidlig fase.

Atlas Holdings for CIRCIO

Å kjefte på en aksje er en helt særegen aktivitet.

1 Like

Ja det er noen selskap som blir mobbeoffer. Slik aktivitet utføres som regel av noen som ikke vil eller evner å sette seg inn i saken.

Forøvrig kan en aksje være god selv om et selskap ikke ser så godt ut, og omvendt. Mange ulike sider i aksjemarkedet.

Forøvrig husker dere at Zelluna, som nå fusjonerer med Ultimovacs, i mars 2019 inngikk avtale på 100 mill med kjøp av gamle Targovax teknologien, og som fortsatt er basis i det selskapet???

Circio er ikke lenger gamle Targovax så å være negativ på det grunnlaget faller på steingrunn.

Noen liker mora og noen liker dattera. Vi lever i et fritt marked og har ulike vurderinger.

1 Like

Det er ikke tilfellet. Se siste presentasjon av Zelluna en gang til og jeg tror nok aldri det ble betalt 1 krone fra Zelluna til TRVX.

Edit: Ikke veldig mye felles i teknologien til Zelluna med gamle TRVX og ULTI, men det blir en avsporing på denne tråden: