Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Noe over 80 mill aksjer er vel det riktige?
(Gikk fort fra 25 til 80, så fort at DNB ikke har fått det med seg?)

Hvor mange aksjer sitter dere med i selskapet?

Topp 15 aksjonær, økte i dag kjøper gladelig under 0.6

3 Likes

alt for få, med tanke på hva jeg har betalt for dem

3 Likes

Samme; har benyttet mig af udsalget til samle et større antal op under 0,60 NOK.

4 Likes

Relativt liten omsetning må sies, men det kan likevel se ut for at markedet sakte men sikkert våkner for at dette faktisk var ganske så bra.
En god ending på finansieringen, så tenker jeg vi får fart på oss.

Aksjonærregisteret med sitt etterslep, viser at Atlas ligger like i underkant av 5400 aksjer.

Om jeg skal tippe på noe, så vil jeg tro at de ikke kjører webcasten før de har noe gla-nyheter i forhold til finansiering.
Ellers gir det liten mening.

4 Likes

Noen som finner det merkelig at Bækkelaget Holdning selger mye og ofte?

En ting jeg har reagert litt på med denne aksjen, er at det virker som enkelte kommuniserer direkte med CEO.
Forhåpentligvis er svarene disse personene får kun markedeskjent info.

Men kan vel også tenkes at svar på OM det er konkrete potensielle aktører som kan ta over finansieringen etc, er blitt besvart med ja/nei?
Tanker?

1 Like

Mulig å kjøpe 500.000 aksjer snitt ca 0.62 no😉

200 million beklager å sei det men det er en vits.Gang det med 10 så snakka vi

2 Likes

Cytovation - priset ti 1, 1 milliard !!! -

Vel vet ikke om jeg ville investert i det selskapet etter opplevelsen i Ulti.
Immunterapi området skal de få ha i fred for meg der er det så mye og så mange store internasjonalt. Men så er jeg fullstendig amatør på dette område så dette er bare en lekmanns kommentar.

Circio priset til 50 mill og med teknologi på et helt nytt behandlingsområde fremstår som morsommere inngang i et grûrderobjekt for en glad amatør, selv om finansene medfører ekstra risk.

vel vel vi får se

2 Likes

Håper E.W på kommande webcast vil.gå litt meir i detaljer på samarbeidene med Certest og 4Basebio.Og ikkje minst framdrift eller mangel på framdrift med langsiktig finansieringsplan.Selskapet går tom for penger i desse dager,så må vel snart hente 4 mill til fra Atlas viss ikkje det skulle dukke opp noko anna.
Skulle vel vere mulig å skaffe investorer til teknologien som dei omtaler som game changer og New gold standard, Veit ledelsen har stor tru på dette ved avlesningene som kjem i næraste framtid

En ny webcast med visjoner, tro og håp om veien videre uten konkrete data og finansiering vil være drepen for selskapet og oss aksjeeiere. Nå er det bare harde fakta som gjelder og ikke hva andre selskap er blitt solgt for.

1 Like

Tror nok at konkrete positive resultater fra Certest og 4Basebio studiene kan være det som kan utløse ny kapital. Det er nok flere alternative løsninger, emisjon, venture kapital, partner kapital mv. For aksjonærene er nok det beste å få kapitalisert på teknologien med en partner som betaler for å få utviklet videre et konkret prosjekt. De har vel kommunisert en slik mulig løsning i løpet av H1/2025 så enn ny presentasjon nå i mars vil vel være offentliggjøring av kontrete resultat av første Certest samarbeidet slik at markedet får informasjon om dette. Fortsatt lenge igjen av H1. Slike prosesser tar tid.

3 Likes

TG01 er den avskrevet som en joker?

Vet ikke. På studieplanen til USA studien står det at rekruttering skulle pågå frem til jan 2025. Om denne tidsplanen har holdt er hverken bekreftet eller avkreftet. Ikke noe særsyn om det tar lenger tid. Så er det sikkert noen kritterier på når man åpner studien for å avlese resultatene. De er ukjente kanskje noen andre kjenner til de. Noen selskaper børsmelder når studier er fullrekrutert. Men dette er en studie som styres av universitetet og ikke Circio så infoen må komme fra de. God rekruttering kan være et positivt signal men behøver ikke være det. Er studien fullrekruttert burde Circio få mulighet til å børsmelde det.

2 Likes

Recruiting

Anti-CD38 Antibody With KRAS Vaccine and Anti-PD-1 Antibody in Subjects With Pancreatic Ductal Adenocarcinoma and Refractory Non-Small Cell Lung Cancer (DARANIVOVAX)

Study Overview

Brief Summary

The goal of this clinical trial is to test the safety and tolerability of anti-CD38 monoclonal antibody (mAb), daratumumab, in combination with KRAS vaccine (Targovax TG-01/Stimulon QS-21) when given with anti-PD-1 (programmed cell death protein 1) mAb (nivolumab) in patients with advanced non-small cell lung cancer (NSCLC) or pancreatic ductal adenocarcinoma (PDAC). The main questions it aims to answer are:

• How well does daratumumab and nivolumab, when given with a vaccine, control or stop these types of cancer?
  • How well does participants bodies handle these study drugs?
  • Does this combination of study drugs help participants live longer? Participants will receive daratumumab, nivolumab with KRAS vaccine and have regular tests and procedures to follow how the participants are doing on these study drugs.
1 Like

Study Start (Actual)

2024-01-31

Primary Completion (Estimated)

2025-01

Study Completion (Estimated)

2026-01

Enrollment (Estimated)

54

Study Type

Interventional

Phase