Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Tenker at de fleste sitter med de aksjene de har inntil konkret informasjon kommer. Jeg kommer ikke til å øke før jeg vet hvor pilene peker vedrørende finansiering.

1 Like

Nope :flight_arrival:

Synes å huske at de har sagt et sted, at de fortsatt har dialogen med kineserne vedrørende TG01.
Noen som husker?

Avsluttet for lenge siden par år siden. De betalte ikke.

Er ikkje heilt sant fortsatt dialog med IOVaxis som prøver å skaffe finansiering,men er vel ikkje store sjangsen
Lisensavtalen er pr nå terminert ,men E.W var vel også på besøk der i fjor

Fant at han hadde vært på ferie/jobbreise i fjor sommer, i Asia.

Ja det har blitt mange avtaler opp gjennom årene, men påfallende at ingen av dem har generert noe som helst. Det at Targovax står som partner hos IOVaxis fremstår vel heller ikke spesielt seriøst. På meg virker det som det er en gjeng som har resignert fullstendig og gleder seg over noen naive aksjonærer som fortsatt gidder å finansiere dem.

The nucleic acid therapeutics industry is experiencing unprecedented growth, driven by the success of mRNA-based vaccines and the promise of RNA-based therapies for a wide range of diseases. As researchers and manufacturers work to develop these transformative treatments and scale up production, the demand for reliable, high-quality tools and reagents has never been greater. With a 25-year legacy as a leader in nucleic acid product development and manufacturing, TriLink Biotechnologies is dedicated to advancing innovation in the field of mRNA therapeutics.

2 Likes

Og da er det ufattelig at Circio handles på det nivået vi ser nå.

Noen som tør å ta en seriøs gjetting på hva kursen er 1. juni 2025?

Tipper 0.6

Circio Holding ASA - Funding requested under financing commitment from Atlas

mye som skal ut igjen fra atlas, 8 mill aksjer etter dagens konvert…

Atlas har ikkje konvertert i dag???

enda verre da de ikke har begynt å selge ennå…

Når de ikke kan konvertere til lavere enn 0.60 kroner, så tror jeg det er begrenset verdi for dem å umiddelbart konvertere og dumpe på 0.49

Atlas har ikkje solgt siste tida,det er småsparera,så er ikkje Atlas som driver ned kursen

panikk blant småinvestorer, var forventet at de skulle ta opp flere lån frem til juni fra min side. Usikker på om andre sitter med samme tanke, blir sittende til jeg hører om ny finansieringsplan videre etter juni 25.

eg skreiv tidligere her at selskapet måtte ha meir penger midt i Mars,det som blir spennande er kva som skjer etter alle avlesninger som kjem i April/Mai

Dette er bare helt utrolig. Det er bare å notere seg den komplette inkompetansen hos ledelsen.

Nok en gang må de ut å trekke på Atlas.
De har ikke brukt tiden til verken fokusere på finansiering eller partnerskap, og klarer ikke en gang komme tilbake med annonsert webcast.