Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Det bør i seg selv gi en boost :smiley:

CRNA virker relativt stærk jfr. resten af markedet … 0,500 NOK ser ud til at holde for nærværende, ganske positivt.

1 Like

Slike tider er timing for kjøp ikke salg

1 Like

Det en kan tenke seg er at avtalen med Entos, og via der med Lilly, i første omgang kan være grunnlag for en reprising bare basert på status på teknologien til Circio.

På grunn av Lilly sin posisjon som eier i Entos og rettighetshaver til Entor sin teknologi PLV, så vil jeg mene at avtalen i seg selv er en svært god validering av Circio sin circVec teknologi.

Entos/Lilly hadde ikke inngått denne avtalen uten på forhånd å kvalitetssikre circVec så langt det er mulig.

Avtalen representerer derfor etter mitt syn en milepæl og et klart vendepunkt for Circio.

Teknologien circVec er vurdert av utenforstående “sakkyndige”. Dette er en ren kvalitetstest og kvalitetsikring som Circio har bestått.

Ikke bare har de inngått avtale med Circio men de har oppført selskapet blant sine 5 “Our Valuaded Partners” i selskap med Lilly og Gates Foundation. Man gjør ikke slikt uten videre og uten å føle seg trygg på hva som ligger bak.

Ca 3 års utvikling av en så eksklusiv teknologi, patentert og validert på denne måte er på dagens børs priset til en mcap på ca 45 mill.

Alle vet at det er high risk i biotek aksjer, alle vet at Atlas kommer til å konvertere en del aksjer fremover så lenge man trenger den type kapital, antallet aksjer i selskapet vil øke - men - uansett alle disse forhold, at dette selskapet fortsatt prises til mcap ca 45 mill i dag på børsen og man kan kjøpe aksjer i markedet til under pålydende og under det laveste 0,60 Atlas må konvertere til, er utenfor min fatteevne.

Omtrent alle andre high risk “roteselskaper” i bioteksektoren her i landet er priset til flere hundre mill.

Jeg vil påstå ikke ett av dem har slikt potensiale som circVec teknologien, ingen andre er i en slik “jomfruelig” konkurranse situasjon som Circio er med circularRNA og ingen kan du bli medeier i billigere - og sannsynligvis med mindre risiko. Tror man ikke teknologien er verdt 45 mill??

2 Likes

Har økt ganske betraktelig mitt antall aksjer etter avtalen med Entos vart kjent.Er også spent på dei avtalene som er med anonym partner.Blir spennande med alle avlesningene i Mai.Har god tru på en oppsving kursmessig

Trur også Atlas er tom no,og er ikkje sikker på dei konverterer enda

3 Likes

Lilly ser ut til å ha interesse i circRNA på flere fronter:

5 Likes

Ifølge E.W the New gold standard
Spørs kor lenge vi får kjøpe aksjer på desse nivåer

Svært interessant - dette fyller ut bildet av et Lilly som har fokus på dette området og nå bygger kompetanse på circularRNA teknologier fra flere kanter.

7 Likes

Fryktelig lite action i dag,stille før stormen??

Atlas er vel straks tomme for denne gang.

Er det meldt storm?:thinking:

Atlas hadde igjen 770 000 aksjer i går, så snart tomme

3 Likes

Man må ha litt is i magen og ikke tro at det er “julaften” hver dag på børsen.

En kjent internasjonal investor sa:

“Den beste investorstrategien er å sitte i ro i aksjen over tid. De er slik jeg er blitt rik”.

Man kan nok tjene noen penger på trading om man er flink, men for de fleste går ikke det bra i lengden.

Billig inngang i en aksje/selskap som har teknologisk og markedsmessig potensiale er et bra utgangspunkt for “sitt i ro strategien”.

Circio har begynt å røre seg i riktig retning. Det at aksjen har trosset børsnedgangen og stille og rolig har krøpe oppover 4 dager på rad er svært positivt.

Det bygger seg opp og oppgangen viser at det er forventninger i markedet nå. Trendskifte.

Dette kan bli et fantastisk Q2.

2 Likes

Her må jeg tillate meg å være uenig med deg. Ser du på grafen til flere aksjer på OSE (eller andre steder), så vil man aldri hente inn igjen tape ved å sitte langsiktig.
Når det gjelder “de rikeste” så er det ikke tid nok om du skal bli rik, ved å sitte langsiktig.
Saken er at de snakkes sammen, og har helt annen tilgang på info. Men det sier de aldri selvsagt.

Når det er sagt, så er jeg 100% på linjen med deg når det gjelder Circio og veien fremover. Den har snudd, stått mot kraftige korreksjoner, og viser styrke.
Atlas er mulig tom (for denne gang), eller ikke langt unna.
Vi nærmer oss nyheter, som langt på vei er forskuttert som bra.
Jeg tror det er realistisk å tro på at dette er vinneraksjen i april/mai (og videre fremover).

Og ja, absolutt god inngang for de som kjøper nå fremover.

2 Likes

100% enig :100:

2 dager til presentasjon, kan kanskje komme noe mer kjøtt på beinet her vedr Entos og Eli Lily samarbeidet + evt nye finansierings muligheter / partner?

En liten deilig påskehilsen mener du?

Nå er det jo årsrapporten 2024 som kommer 10 april, men ja de er ikke uvanlig å kommentere hendelser etter årskiftet som har betydning. Tipper de er på offensiven nå.

Skal forøvrig en tur på polet denne uka - trenger en kasse champagne for å skylle ned et halvår med utelukkende positive meldinger om teknologiutviklingen. Det toppet seg nå den 3 april. Avtalen Entos Lilly er et skikkelig kvalitetsstempel og et paradigmeskifte for Cicero.

Det er nesten fælt å tenke på at for 12 champis a kr 800 så kan man få 16000 aksjer i Cicero. Tror det blir bare Farris i påsken i år🤣

1 Like

Har egentlig handlet det jeg skal i Circio, men selskapet er jo forferdelig billig her nede så utelukker ikke mer påfyll på vegen opp :slight_smile: Ser det har kommet flere kjøpere til siste ukene og ligger en god del kjøpordre i bøkene.

Skal bare se at vi kan bruke circVec til å frakte champagnen rundt i kroppen :partying_face::ok_hand:

1 Like

Ha ha - du tenker på lav dose, sterk utrykk, ingen toksititet og lang virkning?

CircVec nå også som leveringsplattform for Champagne.

Da hadde nok kursen gått høyt