Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Har spurt Erik om dette. Han pleier å være veldig flink å svare.
Altså om Entos var en av disse fire, eller om de er utenom.
Jeg spurte også hvorfor disse er anonymisert, om det skyldes at de er “mindre/uviktige” aktører, eller om det er større aktører som vil være anonym pd.

Han har (så langt) ikke svart. Han pleier å oppe bukk over spørsmål som er innside info.

Han trenger egentlig ikke svare…

Ok,sendte også en mail i dag angående dei anonyme samarbeida.Så får vi sjå.

1 Like

I siste selskapsprentasjonen 26 mars opplyste de om at det i april og mai kommer interim data fra flere studier og samarbeid. De skal 13 og 28 mai på 2 konferanser i USA. Jeg tenker det kan komme nyheter omkring disse events.

Det man kan konkludere med etter siste melding er at bigpharma Lilly er involvert som medeier i Entos og rettighetseier i PLV- teknologien til Entos. Det kan være flere lignede konstelasjoner i andre samarbeid som de har opplyst om - de 3 ukjente partnerne.

For meg er siste meldig bekreftelse på hvilket nivå det nå er på relasjonene rundt Circio. Jeg kan forstå at man av forretningsmessige og teknologiutviklings grunner må være tilbakeholden med info.

Allerede i januar informerte de om at de hadde inngått flere NDA - konfidensialitets avtaler. Det er helt kritisk at slike avtaler blir overholdt av begge parter.

Det er potensielt enorme verdier det handler om for Circio nå fremover.

7 Likes

@Birgitte det blir webcast etter de har lagt fram resultater på ASGCT i New Orleans 13-17 Mai
(Etter info. Fra selskapet)

6 Likes

Takk. Regnet med at det muligens kom da fordi Levinscky er satt opp 28 og da skal vel Wickman ta den 13-17? og han vil vel ha stjerneglansen​:rofl::rofl:

2 Likes

Ikke umulig at EDW er lei av å bli kalt “idiot” +++
Så han hungrer vel etter “den som ler sist, ler best” :sweat_smile:

De bygger i alle fall opp mot noe, som vil få dagens kurs til å fremstå som “latterlig” (og ikke latterlig høy, håper jeg :laughing:)

2 Likes

Tror ikke EDW egentlig bryr seg om “tullinger” på diskusjonsforum. Derimot kan den type aktivitet og omtale som du riktig påpeker være skadelig for aksjen i markedet, for det skal lite til av kollektiv mobbing for at et lite selskap merker virkningene på kurs og interesse. Paradokset kan bli at folk unngår å investere i en aksje uten annen grunn enn at et selskap og prosjekt blir nedsnakket av en kollektiv mobb, som mobber uten å sette seg inn i caset.

Spiller ikke noen rolle for meg om ikke kursen bykset kraftig etter Entos/Lilly meldingen 3 april for jeg vil gjerne kjøpe mer aksjer i Circio fremover. Men hadde en slik melding kommet i nesten hvilket som helst annet biotekselskap på norske børsen hadde det garantert blitt jubel og haussing uten like.
I Circio skjer ikke det ennå.

Men takk skal mobberne ha fra oss som får kjøpe aksjer i et høypotent biotekselskap til prising av en liten pølsebod på Grunerløkka.

Mcap ca 50 mill - latterlig billig.

2 Likes
3 Likes

Dette er vel verdens første studie i klinikk m circRNA.

Meldingen viser hvor mye penger det er i denne teknologien.

Nylig også 2 dealer Vertex - Orna på 65 mill USD upfront og 635 mill USD i milestones og Novartis - Kate Therapeutics USD 1,1 milliard pluss milestones. Ingen av disse er i klinikk ennå.

Potansialet for bare 1 stk lisensdeal Circio om de lykkes???

Mulig den vil ligge mellom 50-80 mill USD upfront og mellom 500 og 800 mill USD i milestones.

Det er slik markedet er.

3 Likes

Jo det gjør han når d er oss “tullinger” på forum han har ringt for og finansiere selskapet ved forrige emisjoner … :stuck_out_tongue_winking_eye:

Satse på det løsner nå i April/Mai :slightly_smiling_face:

1 Like

slutte med den evinnelige og ødeleggande tradinga di da!!:wink:

Nå tenkte jeg mer på utskjellingen av ham som har vært siste årene, udugelig, upålitelig, lyving, høye lønninger osv osv men det virker å være tilbakelagt nå. Har han ringt deg så er vel kanskje ikke du en av tullingene​:rofl::rofl:

2 Likes

Han virker egentlig til å være en fin fyr. Sympatisk, og svarer med respekt tilbake, uansett hvor frustrert man måtte være.

En deal på 5-8 milliarder. Det virker jo være realistisk.
Men som Luber sier, det ligger litt forhandlinger mm. For å hente det i mål.

Sitter med en følelse av at Lilly er EN av disse 3-4 anonyme.

4 Likes

En kan klage så mye en vil om Atlas, men gir oss mulighet å plukke selskapet til 1/100 del av hva det kanskje hadde vært verdt med partner. Nå sirkler potensielle partnere rundt selskapet som en sverm med fluer virker det som. Kan bli hard kamp om å få verdifulle partnerskap og de med størst lommebok får jobbe med Crna. Finner Eli Lily gode data med Entos nøler de vel ikke å smelle noen mrd på bordet gansske kjapt tror jeg.

1 Like

Lilly har vel eksklusive rettigheter på leveringsplattformen til Entos?Så sånn sett er jo dei vel allerede inne i bildet eller?Uansett blir spennande å sjå resultat av dette samarbeidet ila året

Den nye avtalen med Entos har fått ein del oppmerksomhet i utenlandske fagskrifter ser og og Entos deler alle på LinkedIn, ser også at antall følger på Circio steig betraktelig med den avtalen

4 Likes

Det med eklsusivitet til PVL teknologien til Entos kan være uklart. Lilly har helt sikkert eksklusive rettigheter i noen indikasjoner, resten kan Entos fortsatt ha. Tror ikke det er så viktig for Circio aksjonærer. Det viktige er å registrere hvordan de har priset teknologien og det er flere milliarder.
Og trenger Lilly da circVec for å få teknologien levert til pasienter så sier vel det alt om hvilken posisjon Circio er til å laste inn dollar i kassa😊

3 Likes

Apropos det, @Birgitte
De holder det forretningsmessige hemmelig, foreløpig.
Jeg vil tro samarbeidet sier noe om det?

Om så, så har vi et lite overraskelsesmoment fra Luber.
Han forsøkte å si noe om at man måtte være tålmodig.

Det kan selvsagt være at de ikke er ferdig forhandlet, eller at de kommer tilbake til det økonomiske.

Eller kanskje… Lilly er nøkkelen her.

Min personlige oppfatning, ut fra dagens info. Er i alle fall at de har mye mer i ermet, enn vi skjønner omfanget av.

Naturlig nok holder de kortene tett til brystet, men fornemmer vi kommer til å få en…“varmdusj” snart :blush:
Men det har jeg også trodd i andre aksjer, og gått på en smell 🫠

1 Like

Under the collaboration, Entos will develop and validate PLV-formulations of Circio´s circVec DNA vectors and perform technical testing in vivo . Initial data from the collaboration is expected in the next three to six months. If successful, the results will create the foundation for a continued collaboration to develop and test future circVec-PLV therapeutic candidates with potential applications in genetic medicine, chronic disease, and vaccines.

5 Likes

11 Mars 2025

EDMONTON, Alberta–(BUSINESS WIRE)–Entos® Pharmaceuticals (Entos), a clinical-stage genetic medicines company committed to using its Fusogenix™ PLV™ technology to develop cures and improve the lives of patients and their families, announced a $62 million investment from the Government of Canada. This further leverages the previously announced $15.5 million awarded to Entos from the Government of Alberta.

The $77.5 million total investment will support a $198.5 million project to create a state-of-the-art R&D centre and GMP biomanufacturing facility in Edmonton, Alberta, Canada. The project builds on the significant partnership Entos has with global healthcare leader Eli Lilly & Company to research, develop, and commercialize nucleic acid products targeting the central and peripheral nervous system, as well as other partnerships with companies such as Oisin Biotechnologies, OncoSenX, and Aegis Life, and to advance its therapeutic pipeline for cancer and rare genetic diseases like Congenital Lipodystrophy, Stargardt Disease and Duchenne Muscular Dystrophy.

6 Likes

Da er Circio kommet opp som Valued Partner på siden til Entos.

Screenshot_20250406_160256_Chrome|675x1500

13 Likes