Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Det har kommet mange meldinger siste 5 mÄnedene om samarbeid med ulike teknologier hvor circVec blir testet og analysert av Circio og partnere.

Nyheter kommer lĂžpende nĂ„ fremover fra disse samarbeidene og partnerne. Trolig blir det “store” nyhetene sluppet i forbindelse med biokonferansene i USA 13 og 28 mai. Man sparer ofte nyheter til slike events for Ă„ fĂ„ max publisitet.

19 nov kom avtalen med Certest angÄende testing av DNA-LNP nanopartikler. Indikasjoner lung, liver og spleen.

Testperiode 3-6 mnd. 5 mars kom fĂžrste melding om meget gode resultater i spleen - som gir muligheter i cell- og imunterapi.

1. Jan kom melding om partnerskap med 4Basebio om syntetisk DNA format hpDNA og opDNA. Nanopartikkel levering. SiktemÄl genterapi. Resultater kommer i lÞpet av Q2.

3 april kom melding om partnerskap med Entos og deres Fusogenix PLV teknologi. SiktemÄl genetisk medisin, kroniske sykdommer og vaksiner. Resultater forventes innen 3-6 mÄneder.

11 april avtale med Lonzo. Testing og kvalitetssikring av proteinlevering fra circVec. Forventes lĂžpende oppdatering.

Det er altsÄ et voldsomt nyhetsvolum aksjonÊrene kan vente seg i den nÊrmeste fremtid.

5 Likes

Show me the money

Det har du nok rett i @Birgitte
De har allerede nÄ varslet webcast i etterkant av konferansen (etter 17. mai).
At de allerede nÄ varsler webcast, kan tyde som du sier, pÄ at her kommer det mye bra fremover.

2 Likes

Mener at abstraktene blir sluppet i morgen kveld. Jeg tror ogsÄ man mÄ belage seg pÄ at selskapet henter nye 4MNOK de neste dagene, og at Atlas fÄr utlevert aksjer (siste er jo allerede kjent)

3 Likes

Spennende fremover

2 Likes

Talent up for grabs. Likte den​:blush::+1:

1 Like

Mye aksjer kan de konverter nÄ?

Har ikke helt oversikten her og nÄ. Nevnte ikke EDW noe i omrÄdet rundt 15MNOK pÄ webcast, og sÄ har de konvertert 1.5MNOK nÄ i etterkant?

Tror ogsÄ det er rundt det. Jeg noterte meg at Atlas (etter siste 4m transje, og fÞr siste konverteringen av 1,5 m) hadde utestÄende lÄn 16m NOK.

1 Like

15,5 mNOK var tallet ved siste presentasjon .

4 Likes

Noen sultne iallefall :slightly_smiling_face:

1 Like

Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds

Greit med litt oppgang og smÄtrÞkk i dag ogsÄ men dette er bare oppvarming.

Det er som er vorspiel hvor man bare er i ferd med Ä sette flaskene pÄ bordet.

SÄ kan hver og en tenke hva som skjer nÄr korken smeller.

Fortsatt god pÄske.

1 Like

Hva er reell pris for Atlas, er det 0,52 eller er det flere rabatter pÄ dette?

Vurderer du ny inngang?

De konverterer til 0,60 men bliver kompenseret efterfÞlgende ved enten at modtage flere aktier eller den pÄgÊldende difference i NOK.

Ergo kan Atlas sĂŠlge aktier pr. dd. til 0,52 NOK u. tab og jeg tipper, de kommer til at fortsĂŠtte den tidligere strategi.

Den konverteringa rekner eg med blei tom i dag

Aksjenes pÄlydende etter vedtekter er etter det jeg forstÄr 0,60. Da kan man ikke registrere nye aksjer til lavere kurs uten vedteksendring.

SÄ tror jeg at det er andre kriterier i avtalen med Atlas om hvordan konverteringskurs beregnes. Feks gjennomsnitt av 4 siste dagers bÞrskurs. Har kursen da pÄ bÞrsen vÊrt under 0,60 sÄ kan det oppstÄ misforhold mellom vedtekter og avtalen med Atlas. Som skjedde nylig. Da fikk Atlas en kompensjan etter avtalen for at de mÄtte konventere til vedtektskurs 0 60 selv om avtalen gav de rett til lavere konverteringskurs. Fordi bÞrskursen noen dager var under 0,60. De fikk om jeg husker rett cs 385.000 fÊrre akser enn avtalen gav de rett til. ForhÄpentligvis skjer ikke dette igjen. HÞyere kurs vil gi fÊrre aksjer ved Atlas emisjoner for den rest de har igjen. Tror Atlas finansieringen kan gÄ mot slutten. Et par mnd til muligens. FÄr hÄpe det kommer noen litt stÞrre investorer og spiser opp restene til Atlas de kan fÄ stÞrre antall aksjer slik til lav kurs. Garanterer ikke at dette er korrekt men slik jeg har oppfattet situasjonen. Atlas er en finaningslÞsning de har sagt de ikke skal ha aksjer men finansieringsavkastning pÄ pengene. De fÄr tilbake sin finansiering ved salg av aksjene som de fÄr ved smÄemisjonene. Derfor selger de aksjer fortlÞpende til kurser litt over konverteringskurs. Dette har gjort inngang i aksjen gunstig i noen mÄneder for mcap har blitt holdt lav som fÞlge av dette.

1 Like

Det du fisker etter; Circio fÄr utbetalt 92% av nominell verdi pÄ det konvertible bondene. SÄ i sist tilfelle hvor det ble utstedt konvertible bonds for 4MNOK, sÄ fikk Circio utbetalt 3.68MNOK. Det betyr jo ogsÄ at de kan selge til lavere kurs enn konverteringskursen, og fremdeles gÄ i pluss/null.

3 Likes