Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

En kapitalinnhenting vil trolig skje gjennom Circio AB, ikke børsnoterte Circio Holding ASA.

Noen som kjenner til eierstrukturen av AB? Er det Circio Holding ASA som eier selskapet 100 %?

Circio Holding ASA (tidligere Targovax) er 100% eier av Circio AB hvor Karl Ola Melin er adm dir, gikk -22 mill i 2022, 5 ansatte

Og de totale kostnader på ca 40,5 mill i Circio inkluderer utgiftene i datterselskapet. God økonomistyring.

Alt styres via Circio hvor aksjene omsettes.

Fin avslutning på uken :slight_smile: Spennende om vi får en begivenhetsrik neste uke med nyheter om nye partnere og eller data.

Vi er helt i begynnelsen av et trendskifte når det gjelder dette selskapet og denne aksjen.

Meglerhusene begynner nok å se på aksjen etter flere år med negativ publisitet.

Fortsatt er hele selskapet latterlig billig.

Dette kommer til å endre seg.

1 Like

Glad eg har aksjer, :+1::+1:

3 Likes

Jeg også🙂

3 Likes

Helt klart nye tider for selskapet nå, der de har bevist med partnerskap at de har noe å fare med. Kommer nok svinge på veien men bare å klore seg fast da en spennende reise har såvidt begynt.

1 Like

er sjølv topp 10 aksjonær og har stor tru på teknologien,men trur nok Atlas blir hengande med litt til.Rekner med dei konverterer neste uke.Men trur ikkje på destruktiv dumping som tidligere og trur at Mai så kommer kursen;)

4 Likes

Glem Atlas.

Så langt er det ikke ett meglerhus som har fulgt aksjen seriøst.

Jeg vil si dette kan bli den største tabben de har gjort.

Det er fantastisk å få kjøpe aksjer under krona i fred og ro før husene kommer på banen.

3 Likes

Håper du lykkes helt inn :slightly_smiling_face:. Jeg selv var det for noen år siden. Daværende CEO ringte meg og råd spurte om å liste på Nasdaq. Det viste seg senere at vi var kun millimeter fra en kjempedeal med oncos. Uansett, poenget mitt er selv om tap på mange millioner kr, så er jeg overbevist om at det går hele veien inn nå.
God helg til alle og stay strong​:slightly_smiling_face::muscle:

8 Likes

Er dette common knowledge?

Jeg har fået samme information, så kan bekræfte at selskabet har været meget tæt på - flere gange. Den lave MCAP har været en utrolig stor deal breaker for mange VCs.

1 Like

Når var dette da?
Deal på samme teknologi?

Det var vedrørende ONCOS, men har også eksempler vedrørende selskabets nuværende teknologi.

2 Likes

Ja, dessverre har det kostet noen mill i tap på Trvx, alt så egentlig bra ut men falt i fisk . Sitter nå med relativt sett smuler igjen i Crna og galoppen fremover må bli ganske vill skal gamle tap lukkes . Men som alltid, sats ikke mere enn du tåler … likevel kan det resultere i stygge tap - la oss håpe den tid er over

4 Likes

Er dette meldepliktig info ?

1 Like

Utgangspunktet er, om jeg husker rett, at kursdrivende informasjon er meldepliktig.
Jeg tviler derfor på at det er meldepliktig at de i ettertid sier til noen, at de IKKE fikk en avtale.
Samtidig kan også selskapet gjøre noen til insidere, dersom de blir tildelt særlig informasjon.

Konkluderer med at dette er helt greit.

Tviler på om dette er korrekt. De meddelte allerede i høst at de forventet partnermuligheter midt 2025.

I jan opplyste de at de hadde skrevet flere NDA.

Det er kommet Entos avtale som det er opplyst kan bli utvidet partnerskap.

Resultater fra samarbeid enten Centos, 4Basebio og Entos må foreligge før det er realistisk med avtale av større økonomisk potensiale.

Disse resultatene kommer nå fremover i mai og juni.

At det da skal ha vært andre realistiske avtaledrøftinger om omfattende partneravtale har jeg derfor liten tro på.

Rett og slett fordi nødvendige data ikke har vært tilstede før nå og dette er langvarige prosesser. Slike avtaler blir ikke inngått over natta.

4 Likes