Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Ila. mai har vi vært under krona i 6 mnd… Så da får de vel varsel, og en gitt periode på å “fikse”.

Jeg var urolig for det for noen uker tilbake, men ikke nå lenger. Det vil overraske stort om vi ikke passerer kronen, i alle fall med det som er varslet av nyheter.
Det forutsetter selvsagt at alt går bra, men indikasjonene tyder jo på det.

2 Likes

Krona - passert i løpet av neste uke.

Det har vært noen fantastiske måneder for kjøp av billige aksjer men den tiden går mot slutten.

4 Likes

Litt FOMO vi ser?

1 Like

Nei markedet har nok fått mer og mer øynene opp for Circio i løpet av de siste månedene,
store muligheter i aksjen nå, lav mcap, mange spennende og seriøse avtaler er publisert, Entos jubler og lovpriser teknologien, det har vær fantastisk god teknologiutvikling og mer ser ut til å være på gang, alt dette er kommet siste 5 månedene og i disse dager begynner høstingen og nyheter forventes løpende i ukene fremover.

Kommer det bare en litt stor investor som vil inn og ha litt aksjer vil volum og kursen lett gå opp.

Slike bryr seg ikke om 20 øre i kursstigning - de er på jakt etter et mye større potensiale.

2 Likes

Går nok fort over 1 kr på første news med data tenker jeg, så baller det på seg videre opp derfra. skal komme en god del data gjennom april og mai.

2 Likes

Forbauser meg ikke om de overrasker med en partneravtale :smiley:

3 Likes

Det er vel grunn til å anta at det pågår slike prosesser.

De resultatene som sannsynligvis er kommet av studier og utvikling i april og som kommer fremover er nok viktige i slike forhandlinger.

Så timingen for at noe skal skje kan være nå fremover.

2 Likes

1000 kr spørsmålet er jo kvifor Atlas ikkje konverterer?

2 Likes

kan være forhandlinger med aktør som ønsker få Atlas ut tenker jeg. Dermed er alt fryst inntil avtale ligger klar.

Brikkene begynner å falle på plass her nå.

1 Like

ja selskapet er no prisa til 64,78 mill,uten sammenligning forøvrig er Bergenbio prisa til 200 mill

2 Likes

Ikke utenkelig at Atlas sin posisjon kan inngå i forhandlinger om en større transaksjon.
Har tenkt samme tanker selv da det vil være naturlig å få kontroll på den posten, så Atlas kan ha låst seg mens forhandlingene pågår.

1 Like

Det er helt utrolig at “markedet” sitter å ser på skamprisingen av Circio, og noen investorer sitter i mange ganger høyere prisede bioselskaper, med langt smalere utviklingsfokus, noen med feilede resultater og med langt større utviklingsrisiko.

Birgitte, mage som sover i timen nå ja. markedet og majoriteten våkner vel og kommer nok inn på et senere tidsspunkt, kanskje 2 siffret kurs.

1 Like

Ser for meg at det er mulig det kan komme en transaksjon med en partner innholdende følgende elementer:

1. Partneravtale med up-front betaling til Circio som sikrer videre egen funding fremover
  2. Milestones utbetalinger fremover til Circio - ved utvikling av teknologi/bestemte indikasjoner
  3. Royalyties av ferdige produkter
  4. Equity investering i Circio som gjøres ved at Atlasposisjonen konverteres og partneren kjøper ut hele Atlasbeholdningen, da får de en bra eierandel og Atlas aksjene kommer ikke ut på markedet.

Da mine medaksjonærer ser vi kurs 10 kr. minst.

3 Likes

Burde vært priset 2-3kr nå minimum på alt som rører seg i selskapet om dagen, markedet våkner nok opp omsider :slight_smile:

3 Likes

Selvfølgelig - når en ser på alt det andre som er utpå her også

1 Like

Bare til orientering, så hedder selskabet Circio, ikke Cicero :wink:

Takk. Ha gjort dette tidligere også - man skal aldri gjøre flere ting samtidig.

nu kjør vi,håper på en reprising

2 Likes

større fisk som leker seg her nå, skremme dump til 0,72 og så kjøpte de alt opp til 0,82 etterpå. Her er noe på gang. Noen som vil inn. Bare å holde på aksjene så de må opp i pris de som vil inn her nå.

2 Likes