Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Hvor blir abstract lagt ut ? Er det kl 22:30 her? https://annualmeeting.asgct.org/abstracts

Circio Holding ASA: Requested Conversion of Convertible Bonds

1 Like

En gammel biokjenning her Kjetil Myrlid Aasen er på forsida av fa.no.

Han har gjort en kule i Cereno som lenge lå nede.

Likheten med Circio er slående. Her et avsnitt fra fa:

“Cereno har vært håpløse på å hente kapital. Det har vært dødsspirallån og mye rot, men de endret styre og sa ting skulle bedre seg. Jeg vurderte om jeg skulle kaste kortene eller legge flere sjetonger på bordet, og jeg valgte heldigvis det siste, for jeg har alltid hatt troen på selskapet.”

Så det kan snu fort når det løsner.

Til orientering:

Det er 280.979.594 aksjer i Cereno. Sluttkurs i dag SEK 8,12.

7 Likes

1 Like

Vel intet nyt her?

Deadline for abstraktene er jo 4 februar, så det skulle jo gjerne litt til! Det som er spennende er vel dataene de leser av/skal lese av nå i april :slight_smile:

2 Likes

Svært generell beskrivelse som samsvarer med presentasjonen i mars.
Ingen nye konkrete data som sier noe om resultatene i de programmene som gjennomføres.

Da vil nok ny info komme i andre meldinger. Så spørs det om dette utfylles i en muntlig presentasjon.

Det er nok naturlig at det utfylles muntlig eller noe i den dur.

De har sagt at de vil holde en webcast i ettertid (i løpet av de 14 første dagene).

noe må jo være ideen å oppdatere markedet om.

Noen ganger er man tilstede på slike events først og fremst for å følge med i faget og treffe / forhandle med folk, ikke å opptre selv. Har en følelse av at ASGCT er så stort og omfatter så mye forskjellig at det kan være dette som er tilfelle.

Konferansen 28 mai er mye mer rettet mot Circios egen RNA utvikling

Det er uansett data fra pågående program og studier som er viktige nå fremover.

1 Like

Jeg trodde de kunne endre på abstract frem til 28, men intet nytt der altså. Kommer jo uansett data any time, så markedet vil absorbere de få aksjene Atlas konverterer. Jeg forholder meg til det tydelige trendbruddet i aksjen enn så lenge.

6 Likes

April skulle være en måned med flere dataslipp. Nå er det to dager igjen og vi er i mai. Selskapet er i en posisjon der de må bygge tillit til aksjeeierne og markedet - etter mitt syn så har ikke denne måneden bidratt til det dessverre. Var dataene dårlige !!! Markedet får fort tanker å spinne på

Dataene er mest sannsynlig ikke dårlige. Bare kikk på de foregående slippene, så får man et klart bilde av et selskap FAGLIG i verdensklasse. Problemet har alltid vært oss. Vi små til mellomstore aksjonærer i dette selskapet. Med våre litt paranoide tilbøyeligheter og kortsiktig horisont. Skrik og hyl, uff og ditt og datt om tillit. Ja, ser poenget ditt, men tillit går også begge veier. Vi vet at det kommer data om ikke lenge, samt at det jobbes iherdig med det finansielle.
Det blir nok veldig bra til slutt og er av den oppfatning at det ikke er så lenge til🙂

6 Likes

Det er ikke blitt sagt at det vil være flere data slipp i april slik jeg forstår det. Selskapet vil etter planen få mange “read-outs” og data i løpet av april og mai, men de har ikke sagt når de vil informere markedet om selve resultatene. De vil kanskje også måtte bearbeide dem før de slipper dataene. Kan også være at de er strategiske og forsøker å slippe dataene på tidspunkter som de mener er mest riktige. Kan også være at de ønsker å forsøke å få en avtale på plass med samarbeidspartneren ført og presentere resultater og avtale(r) sammen. Vi får krysse fingrene!

5 Likes

Dette er korrekt oppsummert, men de skal ha opplyst, ifølge innlegg her inne, at det skal komme en oppdatering til markedet i mai - mellom de 2 konferansene 13-17 mai og den den 28 mai.

Har heile tida forstått at resultatene vil bli offentliggjort ila Mai.Har ikkje tru på dårlige resultater. Trur fagmiljø,investorer og andre har begynt å få auene opp for Circio.En annen aksjonær med relevant bakgrunn hadde en formening om at det var ein fordel for Circio å ikkje vere først ute pga det er lettere å sammenligne selskap og techno.Godt poeng.Samt at nesten samtlige selskap på OSE som har feila har brukt gammal tech.Circio kjem med noko heilt nytt.som sagt før trur eg Mai blir oppstandelsen måned,ikkje April.Trur heller ikkje konvertering fra Atlas vil virke inn på kursen I like stor grad som tidligere.

Om det blir panikksalg grunna konverteringa til Atlas ser eg på det som nok ein kjøpsmulighet;)

4 Likes

Nokon som gjer sitt beste for å få ned kursen og få billige aksjer.
Mcap 70 mill

Hukommelsen er kort hos noen. Da får vi minne om innholdet i meldingene:

19 nov 2024 Certest:

Under the collaboration, Certest has successfully performed packaging and in vitro validation of circVec-LNP formulations targeted for delivery to lung, liver and spleen, with positive technical results. Circio will now test these circVec-LNP formulations in vivo during the next 3-6 months to assess delivery efficiency, expression level and durability.

Altså 3 - 6 måneder tidshorisont. Foreløpig resultater i spleen, som mulig er den viktigste av disse lunge, lever og milt testene kom i mars med svært oppløftene resultat. Det forelå da resultater fra tekniske undersøkelser hos Certes som hadde vært vellykkede.

1. Januar 2025 - 4Basebio

Under the collaboration, 4basebio has successfully developed and validated circVec vectors in their proprietary synthetic hpDNA™ and opDNA™ formats, including formulation into Hermes LNP formulations optimized for in vivo delivery of DNA payloads. Both parties will now in parallel proceed to test the performance of these circVec-op/hpDNA vectors in mouse models. If successful, the results will create the foundation for a continued collaboration to develop and test future therapeutic candidates for genetic medicine, vaccines and other potential applications.

Også her hadde forutgående utvikling vært vellykkede. Det har kun pågått tester i 3 måneder ved utløpet av april.

1. april - Entos

Under the collaboration, Entos will develop and validate PLV-formulations of Circio´s circVec DNA vectors and perform technical testing in vivo . Initial data from the collaboration is expected in the next three to six months. If successful, the results will create the foundation for a continued collaboration to develop and test future circVec-PLV therapeutic candidates with potential applications in genetic medicine, chronic disease, and vaccines.

3 til 6 måneder testperiode.

Vi vet alle som følger med hvor entusiastisk Entos har vært etter at avtalen ble signert.

Så skal patentrettighetene til circVec 3,0 sikres så det er sikkert noen hensyn å ta der også for man kan ikke offentliggjøre resultater før patentering - info må holdes konfidensielt.

Så det å sette i gang tankespinn før april er ute er nok noe prematurt.

2 Likes

Plukkes bra unna av konverteringen idag, blir vel en kjøpsandledning hver gang dette skjer inntil det er over :slight_smile:

1 Like

trur desverre dette blir siste gang Circio aksja er på billig salg

3 Likes

Vi ender i grønt i dag :crazy_face:

2 Likes