Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Så er det en viktig grunn til at det ikke er naturlig og det er akkurat det som presenteres i slutten av mars. Dvs. Under 2 måneder siden - der legger de til grunn at det skal presenteres data fra Vec3.0 og når de ikke gjør det, så vil jeg gjerne vite hvorfor. Godt mulig at det er en naturlig forklaring på det, men når det loves en ting og presenteres noe annet, så må det begrunnes.

1 Like

Jeg har lest påny de presentasjonen fra mars som ligger ute web og Mars update. De er like på side 22 og 29.

Jeg tror du tolker disse feil

Når det gjelder ASGCT står kun følgende inne i “boksen”:

“Data from ongoing in-vivo program”

Det står ikke noe om 3.0 inne i den boksen.

Boksen er linket ned på tidslinjen med en strek for å markere når den finner sted tidsmessig.

Den gule ramme markert med strek som ligger under tidslinjestreken har ikke noe med ASGCT boksen over streken å gjøre.

Det er en ramme over tidsrommet når selskapet forventer egne 3.0 data og den rammen er tidsmessig både før og etter punktet hvor ASGCT boksen er linket ned på tidslinjen.

Dette er 2 forskjellige ting.

Konklusjon: De sa ikke i mars at de skulle presentere 3.0 data på ASGCT

2 Likes

Har lest den på nytt og er enig med deg. Får håpe E.W. Drar flere nyheter opp av lomma de neste ukene

1 Like

Forstår at du tolket det på din måte det er lett å koble disse to😊.

Det burde være nok av nyheter å komme med i nærmeste fremtid.

Ny patentsøknad publisert offentlig 8 mai 2025. Søknaden er i fra i høst men den holdes konfidensielt en periode før patentmyndighetene offentliggjør den.

Denne siste er nok påbyggingen på circVec 3.0.

De er ihvertfall 3 patentsaker i systemet på circVec.

Patenter er verdibyggende.

Screenshot_20250518_201614_Chrome|675x1500

5 Likes

Dette var søkt…
I følge Erik selv, så jobbet de den 30. april med å “analysere og avgjøre hvilke data som skal presenteres, inkludert avlesning tom. denne uken”.

Men dette er jo gode spørsmål til webcasten.
På den andre siden, så kan man vel neppe forvente at alt går på skinner. At det på langt sikt blir bra, er det som er viktigst.
Dog kan det se ut for at vi har vært litt forhastet hva gjelder forventninger som aksjonærer.

Alt koker ned til finansiering. Selskapet kan legge fram hvilke data som helst, men uten frisk kapital og Atlas på hode ut døra, så blir kursen liggende i gjørma

5 Likes

Takk for at du deler denne aol.

Svært solid oversikt over segmentet circelRNA og imponerende at Circio er helt inne i dette gode selskapet og blir omtalt på den måten det blir i USA.

De er blant toppene world wide på dette området

Investering i Circio handler nå om en risk - reward vurdering.

I skrivende øyeblitt er mcap igjen nede på ca 57 mill.

Så får hver og en da vurdere om de vil ta risikoen med emisjoner og utvanning og eventuelt bli sittende igjen med en mindre eierdel i et selskap som blir finansiert opp - foreløpig av Atlas og eventuelt av en partner/ eller annen investor som ser potensialet og spiser opp en del av selskapet til slakteverdi fordi markedet ikke tar innover seg hva Circio representerer av verdi nå med sin teknologi, sine resultater og patenter.

Det behøver nemlig heller ikke å være dumt noen ganger å eie en mindre eierandel i et selskap som får en langt høyere verdsettelse.

5 Likes

trur du har bomma på mcap

Takk. Jævla Nordnet - slo bare opp uten å tenke - har retta til ca 57 - det er uansett en pølse i slaktetida :grinning:

1 Like

Comparative analysis of the eight leading companies developing circular RNA technologies (May 2025)

5 Likes
8 Likes

No må vel nokon snart begynde å våkne

3 Likes

En del milliarder som er investert i disse selskapene. Mens lille CRNA klarar seg med noen millioner.
Fremgår jo ikke marked cap og runway, skulle være interessant å sammenligne. Om CRNA er attraktive er det jo en risiko for at de blir slukt siden mcap er såpass lav.

Det er bare å lese i vei og sette seg inn i caset om man lurer på noe. Alene 6755 innlegg på denne tråden med mange linker om selskapet. Så man kan begynne her eller på Circios sider med børsmeldinger, webcast og ceo statment. Stol på egne kunnskaper og vurderinger det er best.

1 Like

Jeg har lest hele denne tråden og det er ikke CRNA jeg tenker på, men de andre selskapene i oversikten over. Hvor mye har de forbrukt av de investerte midlene, hvor langt har de egentlig kommet og når må de hente friske penger. Alt for å forstå om CRNA er det beste selskapet å investere i når det gjelder sirkulær RNA. Hvilke finansielle muskler har de andre selskapene i ryggen, er noen av de i posisjon til å sluke CRNA?

Det ligger da som du vet noen oversiktstall i presentasjonene og så kan du se på den blå illustrasjonen som jeg la ut i går fra artikkelen. Der fremgår det tall som kan illustrere verdsettelse av slike prosjekter og hvilken funding noen av aktørene har. Det er store tall.

Så er det mange faktorer som spiller inn, noen av disse kan nok ha kraftig burnrate som jeg ikke kan hjelpe med info om, verdsettelse og mcap kan være forskjellig, og så kommer det an på teknologisk tilnærming, patentert teknologi, er den dårlig eller feil hjelper det ikke hvor mye penger man har.
Noen kan bli veldig ineffektive ( som en kanskje har sett tegn til her i landet hos Nykode som har hatt store ressurser og høy burnrate uten at de ser ut til å ha kommet noen særlig vei).
Circio ser nå ut til å ha kommet opp i frontgruppen på de 8 som er nevnt med små ressurser. Noen ganger er det slik at små effektive grupper av dyktige mennesker kan oppnå mer en store organisasjoner.

Det er mange faktorer som kan spille inn i det videre racet med circularRNA.

Jeg vet ikke annet enn at Circio har fått respekt for sine data og patenterte teknologi, at de har mennesker med innsikt i dette og at de siste halvår har bygget et nettverk av viktige samarbeidspartnere som noen for egne kostnader tester ut circVec på områder de har focus på.

For meg ser det ikke ut til at ledelsen har som strategi at Circio skal kjøpt opp de sier selv at de ser for seg å utvikle dette i årene fremover og inngå partner avtaler - Entos har allerede ført opp Circio som partner men finansielle sider av avtalen er ikke publisert ennå. Så må jo aksjonærene evt ta stilling til om noe slikt blir aktuelt. Men selskapet er som du sier billig etter mcap, svært lavt priset.

Og her ligger da et utgangspunkt for vurdering av risk - reward.

1 Like

Atlas beholdning er nå på god veg ned, de er ferdig solgt kanskje i løpet av uken. Nå har det blitt trukket og konvertert en hel del siste mnd, og markedet har tatt unna disse aksjene . Så noen er tydligvis interessert i å investere i selskapet.

Fortsetter kjøpelysten når Atlas er ferdige tror jeg på oppgang. Drypper det noe gode meldinger er sannsynligheten større. Tror det skjer mye bra for selskapet og kursen i tiden fremover nå og så blir veien videre veldig spennende! :slight_smile:

Selskapet har ganske nylig hentet ny 4 mill. som skal konverteres, så her kommer nok flere.
Dessverre til lav konverteringspris nå.
Aksjonærlisten bærer ikke preg av “noe spennende”, så oppgangen var nok mest preget av tradere og forventninger til ASGCT

Nå er det spleis og spørsmål rundt videre finansiering som gjelder.

1 Like