Og derfor gjelder det å mate den med riktig informasjon og legge til riktige forutsetninger. Dette er grunnen til at vi sparrer litt på forumet, så takk for bidraget ditt.
Prompting er viktig men er ingen erstatning for å skjønne sjøl. Jeg mener det er et viktig innspill til tråden, nå som det er hallelujastemning her.
Nei, men komboen er bra! Halleluja stemning er det vel ikke… Kursen er gruset😂 Men teknologisk er det vel lov å juble over funnene Birgitte har kommet med.
Visste det ville komme,
Har ikke anmodet chatgpt om investeringsråd.
Hvilke spørsmål om er stilt fremgår. De er av medisinsk art.
Svarene harmonerer godt med info fra siste presentasjon og kan kanskje gi en mer folkelig forklaring hvorfor CAR-T er kommet i fokus hos selskapet.
Min lille oppfordring var å vurdere selv.
Funn? Det er AI som blidgjør personen som legger inn prompt.
Det er det du driver med også ser jeg.
Da synes jeg du skal bidra med noe faglig som motbeviser det vi har publisert.
Jeg synes ærlig talt ikke at det er AI-innliming som bør danne grunnlaget for investeringer. Det er bare krydder. Selskapets egne presentasjoner og samarbeid er nok for å overbevise meg.
Absolutt mest relevant å bruke informasjon fra selskapet. Men AI er et godt verktøy, og jeg bruker det masse til mine investeringer personlig sammen med mye annen informasjon. Hvis man kun skal se på
selskapspresentasjoner etc havner man dessverre bakpå i dette gamet. Da finnes det fryktelig mange andre som har en teoretisk større edge enn deg selv.
De nyeste resultatene, som viser effektiv og spesifikk circVec-levering til milten, er svært lovende og peker mot nye muligheter for vår sirkulære RNA-plattform innen celle- og immunterapier, sier Circios CSO, dr. Victor Levitsky.
Har litt tru på at dette kan opne nye dører for Circio,men det som alle veit er viktig for selskapet no er å sikre en finansiering som kjøper ut Atlas og gir selskapet ro til holde på med forskning på denne spennande teknologien.Synest også salgsmønsteret siste børsdager minner mistenklig om Atlas men dei er jo tom, men kan Atlas ha bedt om konvertering og så begynt å selge.Ingenting forunderer meg igrunn
uttalelsen til EW om at de avlyser den varslede omvendte splitten pga. forventet kursstigning burde vel vært i en børsmeldingn………
Oslo, 27 May 2025: Reference is made to the notice of the annual general meeting
of Circio Holding ASA (the “Company”) published on 15 May 2025 and the annual
general meeting (“AGM”) to be held on Thursday 5 June 2025 at 10:00 hours
(CEST).
The board of directors has resolved to withdraw the proposals under agenda item
10 “Reverse Share Split” and agenda item 11 “Share Capital Decrease”.
Consequently, agenda item 10 and agenda item 11 will not be subject to voting at
the AGM.
Tja, det som vel er spørsmålet er; hvordan kan de ha noe så håndfast klart uten å melde det. Spleisen ville jo bare gjort at aksjen kursen gikk fra 0,60 til 3,60 og en tilsvarende oppgang fra 1 - 2 kroner er jo fremdeles bare 6 - 12 kroner.
Så det er merkelig at de kan være så sikre når en spleis bare er en teknikalitet, og eventuelt kunne blitt stemt ned på generalforsamlingen om det før den tid har kommet en nyhet.
EW nevnte dette i presentasjonen, men det er ingen som tror på teorien min, og det lever jeg fint med. Han sa at de kansellerer forslag om spleis, men at de trenger fullmakt på 40% for fleksibilitet. Det er helt åpenbart i mitt hode at de har en strategisk partner som vil inn på eiersiden. Hvilken kurs det blir på skal jeg ikke spekulere for mye i, men det er jo da nærliggende å tro at kursen blir over 1kr.
Når Birgitte også klarte å grave frem dette om CAR-T ble jeg enda mer overbevist. Men jeg skal stå inne for det dersom jeg tar feil. For min del handler aksjer om sannsynlighet, og her mener jeg sannsynligheten er god for en eller annen form for transaksjon. Nedsiden er også begrenset i mine øyne.
Har kjøpt litt selv basert på det samme opplegget. Ut i fra tidligere erfaringer med norsk bio, går sikkert dette til helvete også, er vel noe vi har oversett eller dårlig kommunikasjon elns. Det er liksom alltid noe, overpresterende kontrollarm sitter jo fortsatt som et mareritt på netthinnen.
Samme her, men man lærte jo noe av det da. Vekting er vel nøkkelordet, og jeg ville aldri anbefalt noen å gå i nærheten av all inn i Circio.
Nedsiden er 100% av hva du har investert, bortsett fra skattefradraget da.
Sannsynligheten for at det skjer her er høyere enn i de fleste andre selskapene på Oslo Børs.
Ja definitivt en annen vekting nå, lært den tunge veien.
Takk for at du lærer meg dette etter 20 år på børs😂
UBS Switzerland inn på topp 50 før helga.
Et lite signal om at noen større utenlandske snuser på selskapet??
Vi får se i kveld