Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Hausse_ Bob :joy:

Det bobleplast la ut ble publisert 27. mai. Akkurat samme dato som melding om kansellering av spleis🤔

2 Likes

Publisert forrige uke ja.

Tittelen på artikkelen er relativt ballsy ift teknologien:

" A Complete Approach for circRNA Therapeutics from Purification to Lyophilized Delivery Using Novel Ionizable Lipids"…

A Complete Approach…

Edit: tviler vel på at denne artikkelen var årsak til kansellert spleis…

6 Likes

Tviler også, men what a coincidence

Denne kom helt parallellt med resultatene til Circio i mai. Circio har tatt inn logoen til Certest på siste presentasjon.

Det ser ut til å være en svært grundig vitenskapelig artikkel. Og Certest er tydeligvis meget fornøyde. Meldingen om samarbeid kom 19. November 2024.

Alt stemmer.

Takk Bob Le Plast.

8 Likes

Dette er bull og herlig, over 1 kr denne uka :slight_smile:

4 Likes

Det er jo nettopp det de gjør her. De beskriver forbedret produksjon i lab av rna basert circrna. Det er ikke noe konkurranse for Circio her og vår dna baserte produksjon i celle. Den skal de teste og bruke, selvfølgelig!! Det er plass til begge metodene

Det som kan vise deg å være veldig bra er det andre de kommer med, som er en forbedring av LNPen. Forhåpentligvis den som brukes i samarbeidet med Circio.

4 Likes

det står i artikkelen at de har ekspresjon i én uke (eller rettere sagt, ca. 10% er igjen etter en uke) – med circVec oppnår Circio 3-6 mnd pluss!

5 Likes

Yes!! Det er helt rått!!

7 Likes

Gratulere alle sammen :kissing_heart::cake::birthday:

2 Likes

Ah, veldig bra. Jeg bare skummet artikkelen.
Nei, det er ingen konkurranse ift Circio - det viktigste er at Certest får LNP til å virke optimalt til circRNA.

Fordelen til Circio er at de lager en “plug-and-play kassett-løsning” der man kan sette inn hva man måtte ønske. Den løsningen er overlegen hva man kan lage litt på sparket i laben.

8 Likes

Deilig dag! Nå tror jeg det endelig løsner for Circio. Så krysser jeg fingrene for finansieringsløsning på fredag🤞

2 Likes

Hvorfor fredag ?
Noe jeg har oversett …

Ok

1 Like

Dagen etter GF. 40% fullmakt går igjennom og strategisk investor/partner står klar til å punge ut. Og før disse forumpolitiene kommer og anklager for det ene og det andre: dette er MIN teori.

3 Likes

Yes​:slightly_smiling_face:, på samme grunnlag er min teori at de kommer til å lykkes :grinning_face_with_smiling_eyes::norway:

2 Likes

La oss si juni så det er litt slingringsmonn. Det tar noe tid med slike prosesser.

1 Like

Det ble jo pusha litt på, men skal det hentes penger med rabatt nå, så holder det ikke veldig lenge.

Men tanken på å sitte med 40% her til 1kr i det en avtale med up-front kommer kan jo være noen blir fristet av. Hvertfall nå som det blir mer og mer tydelig hva slags råtass av en teknologi de har utviklet her.

Atlas solgte ikke i dag? Men ganske mye som ble sluppet alikevel? Rart, men ikke overraskende

1 Like

Atlas ble tomme sist uke :+1:

1 Like

Det er mange mulige varianter som kan ligge åpne nå for å ordne finansene. Investor og ren emisjon tenker jeg er det ledelsen nok vil unngå, også av hensyn til egne aksjer og opsjoner.

Det bør ligge flere muligheter blant andre bioselskaper som er mer interessert i teknologien og utvikling av egne produkter. Mulig kan man lokke med en eierandel, men slik ledelsen uttaler seg, se ceo statment på hjemmesiden, så er strategien å bygge selskapet over tid.

Da tror jeg de helst vil etablere partnerskap i flest mulig indiksjoner med flere samarbeidspartnere. Den første deal vil være å sikre finansene så da kan de nok være mer fleksible. Men mulig er teknologien så lovende at det gir nok muskler i forhandlinger.

De har virkelig levert siden Certestavtalen i november og aldri har selskapet hatt større verdi.

Dette ser bra ut og Wikmann har virkelig vært en stayer gjennom de siste 2 årene. Gedigne kostnadskutt og fantastisk teknologiutvikling samtidig. Og mange småinvestorer har stått for mye av finansieringen særlig siste halvår ved å kjøpe aksjene i Atlasemisjonene. Unikt.

9 Likes

CircVec er den nye vinen."

Takk for tilliten :slight_smile:

2 Likes