Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Dette sier Thomas i presentasjonen pÄ sliden med Certest:

«This of course unlocks some therapeutical opportunities with CircVec specifically within the space of cell therapy and CAR-T”

Her fÄr man jo egentlig bekreftet hva @Birgitte gravde frem ganske tidlig. Igjen, takk til deg!:sunglasses:

2 Likes

Atlas tilnÊrmet tomme pÄ gÄrdagens liste (~17 400 aksjer igjen), sÄ dagen i dag er en bitteliten apperitiff for hva som kan skje hvis det finansielle er pÄ plass og noe fundamentalt meldes.
Uten Atlas da, sÄ skal selskapet reprises relativt greit.

Siden jeg tydeligvis er i hausse-modus i dag :grin:

7 Likes

Avventende stemning😅

1 Like

Tipper vi bikker 1kr snart. Atlas er jo ingen faktor, sÄ bare Ä holde seg fast

stor selger her igjen, atlas fÄtt aksjer allerede?

Omsatt for under 500.000kr😂 Husk at mange kjĂžpte «katta i sekken» pĂ„ 0,75kr

Atlas har ikke aksjer fÞr de ber om konvertering, og ny aksjekapital er registrert. SÄ de siste dagene sÄ er det kun smÄaksjonÊrene som handler.

Da folkens har selskapet endret hele introduksjonen til selskapet pÄ sin web side:

NÄ stÄr det Þverst:

Circular RNA expression
systems for enhanced
gene and cell therapies

Tidligere var det

Building next generation RNA technology for nucleic acid medicine

Strategiendringen etter de siste data er ofisielt bekreftet. Selskapet er kommet i en ny fase.

9 Likes

Hadde det ikke vÊrt normalt at de ba om det? Eller har de sitti pÄ gjerdet i perioder? Mitt inntrykk er at de har kjÞrt pÄ.

Det er selskapet som selv ber om funding. NÄr atlas ikke er i spill betyr det at selskapet per nÄ ikke trenger funding.

Nei, ikke det jeg tenkte pÄ. Atlas sitter vel fremdeles pÄ bonds?

2 Likes

Ja, de har bonds. Jeg tipper strategisk partner har kjÞpt bondsene + emisjon godt over 1kr. Da fÄr de et greit snitt

Syntes det har gÄtt litt i perioder. NÄ hadde de ogsÄ passert maks tillatt salgsvolum med noen prosent. Forstod det slik at de Þnsker Ä selge de mÄnedlige 4MNOK og samtidig redusere posisjonen gradvis. Det har de jo absolutt oppnÄdd i perioden frem til neste runde skal hentes, som er om halvannen uke. Men det er bare mine spekulasjon, og det kan absolutt ramle inn konvertering nÄr som helst.

1 Like

siste dager og forrige ukes omsetning for ikke jeg til Ä stemme om ikke atlas allerede har fÄtt aksjer til Ä selge som ikke er meldt-- de skulle vÊrt tommme tidlig forrige uke

Det var Þretrillerne pÄ smÄpraten som lempet ut pÄ bid. Det kommer frem pÄ listene

1 Like

La Atlas vĂŠre Atlas.

I flere Är har de blitt feilaktig kalla dÞdsspirallÄn. DÞdsspirall fÞrer til dÞden.

Atlas finansieringen har vÊrt livs-spirallÄn.

Circio har overlevd pÄ finansieringen,

Atlas har fÄtt kreditten tilbakebetalt gjennom sine smÄemisjoner og salg av billige aksjer til oss aksjonÊrer. De er aksjonÊrene som tilslutt har Êren sammen med en meget dyktig ledelse for at Circio er kommet dit de er i dag.

Circio stÄr nÄ fremfor en ny fase og det krever annen funding. Da kommer ogsÄ lÞsningen pÄ Atlas.

3 Likes

Jeg hÄper de lander noe annet, men i nÞden spiser fanden fluer. Det er helt greit.

Produktet her er det jo fÄ som har lovpriset mer enn meg.

Jeg kan si det igjen. Med utsettelse pÄ tidsperspektiv

Dette blir det mest verdifulle biotekselskapet pÄ bÞrsen. Kanskje snarere enn vi aner

3 Likes

Tror dessverre ikke vi er ferdge med atlas og at det kanskje kommer noen konverteringer fÞr slutten av juli fÞr investor er pÄ plass.

Er jo rart Ä kansellere spleis dersom man ikke vet at investor/strategisk partner stÄr klar?

Sorry for Ă„ vĂŠre kulten, men hvor mange ganger er det blitt skrevet “This time it’s different” pĂ„ denne trĂ„den nĂ„?

2 Likes