Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Kan komme uten salg også. Er ikke vanlig å filme en generalforsamling

Spurte om selskapet hadde fått en tidsfrist der kursen måtte være over 1 krone, og hvorfor selskapet tilsynelatende endret mening rundt split og aksjekapital (sistnevnte er vel gjerne et “standard-svar”).

2 Likes

Ok, så de har webcast for H!24.

Ok, så de var proaktive med tanke på spleis, og et varsel var ikke årsak til gf-forslaget. Trodde dette var en typisk ting man ikke brøy seg om før man fikk varsel.

Resultatene tyder altså på en verdsettelse over 1kr på en eller annen måte. Så får vi se hvordan det skal skje😎

Dere må forstå at er det interesse fra en investor eller et farmaselskap så kan ikke ledelsen si et pip.

Da skrives det normalt en NDA og ingen hører noe før info blir publisert. Slik er det bare man kan ikke antyde noe på en GF eller på annen måte.

“Dere må forstå”…
Ikke mye ydmykhet å se her.

Beklager om den kjappe kommentaren ble oppfattet slik. Det var ikke meningen.

Kjøper fremdeles ,(har trua) :+1::+1:

2 Likes

Groupthink’en er sterk her på tråden om noen fortsatt tror det svaret der betyr at det skjedde noe vesentlig positivt i de dagene mellom opprinnelig innkalling og endring av innkalling - som er det diskusjonen egentlig har dreid seg om den siste uken

…og før noen kommer med den: De “gode resultatene” visste selskapet garantert om tidligere, selv om de altså ikke var kommunisert

3 Likes

Skjedde jo åpenbart noe vesentlig positivt med gode data ref hva EDW skriver. Så får vi nesten bare se hva det leder til😊 Time will show.

Edit: du hedget deg for sent😂

1 Like

Eh, nei. Jeg gjorde den endringen før du postet gitt :rofl:

Du var for rask😂 Men vi får nesten bare se… Jeg sitter med mitt «lodd» uansett. Ingen bør ha en posisjon som representerer en stor del av porteføljen (spør du meg). De kansellerte tydeligvis forslaget pga nye data, så det er jo ett eller annet som foregår

1 Like

Innkallingen til GF er et omfattende dokument og har mest sannsynlig vært utarbeidet og styrebehandlet før EDW og TH reiste til USA. Da viste de selvfølgelig også om resultatene av data de skulle presentere om kvelden 13 mai, som reelt var om natta 14 mai etter norsk tid. Innkallingen til GF 15 mai 0700 var ved midnatt 14 mai i USA. Så disse tingene overlappet nok hverandre.

Det eneste kjente som skjedde mellom disse 2 hendelsene, presentasjonen og innkallingen, og tilbaketrekkingen av spleisen den 27 mai var reaksjonene etter presentasjonen i USA og de samtaler og kontaktene de hadde i USA. Samt eventuelle kontakter etter de kom tilbake.

Så vet en vel ikke mer en denne eposten og at de ikke kan gi info om det har skjedd noe annet.

Men de visste da de sendte innkallingen den 15 mai at de IKKE hadde fått advarsel fra børsen og at de hadde mere tid. Det var ikke noe nytt da de kalte tilbake forslaget 27 mai.

4 Likes

Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds

Når EW er så klar i sin forventning om kursstigning, så vil det være veldig ødeleggende for selskapet og hans troverdighet om så ikke skjer. Han er selvsagt klar over at det eneste som kan løfte kursen vesentlig er en finansiell avklaring enten i form av partnerskap eller at en større aktør kjøper seg inn. I slutten av neste uke kommer TG01 data og EW annonserte at Circio ville komme med en oppdatering til markedet etter at disse dataene er presentert. Hvorfor skal de evt. gjøre det om datene er dårlige. Jeg tenker at det kan være en forutsetning for at avtalen med Kina kommer i boks er at dataene er bra. Selv om det ikke er snakk om mye penger, så er da 30 mill bedre en ingenting. I tillegg så er det vel sagt at det kommer flere cRNA data i løpet av juni.

1 Like

atlass setter vel igang kverna og lemper ned til 0,60 snart lunsjen er over. 4,2 mill aksjer som skal ut der nå.

Det er så utrolig deilig å kunne kjøpe aksjer på billigsalg🥳. Circio leverer så det holder faglig🇳🇴.

7 Likes

Jeg har ikke satt meg inn i caset(Circio) men, sist rapport( Årsrapport 2024) så er Circio minus 12 millioner på egenkapitalen. Ser at det blir meldt i hytt og pine at forskningen går fremover. Men, må fortsatt låne av Atlas noe som tyder på at salg ikke går så bra. Jeg anbefaler ikke kjøp og salg, men. Vil at folk skal forstå hva dødsspiral lån er og hva det gjør med ett selskap. Finn ut når Atlas kom inn og hva kursen var den gang til nå.

Typisk Dødsspiral lånegiver har ingen hensikt om selskapet går bra eller ikke, de bryr seg ikke om resten av aksjonærene blir utvannet. De vil ha pengene sine + renter og får det som de vil :slight_smile:

Nå er det vel slik at perioden med Atlas nærmer seg slutten for Circio så får vi sjå om det blir skifteretten eller perleporten

sjølv meget spent på forskninga veit at der foregår en del arbeid/forskning på Car-T av Circio sine partnere.Håper som sagt at ett av skudda skal gå inn

2 Likes