Hvordan kommer du fram til 2026? Jeg tolker selskapets uttalelser som at det kan skje før det.
Slutten av 2025 eller 2H26 guider altså CEO nå nylig. Men for to år siden var det likelydende om seks måneder.
Da er jeg usikker på hvor du har den tolkningen fra.
Jeg oppfatter webcasten og tidslinja helt annerledes.
Det dere sier er ikke i samsvar med siste web presentasjon.
August 23 presentasjonen for ca 2 år siden inneholder ikke noe om 6 mnd.
Hva tror dere om 30 juni?
DNA format #1
identified as promising
therapeutic vector
format for circVec
6x expression vs.
plasmid DNA
her er litt av problemet med Circio og nye teknologier
Milepæler og tidslinjer er flytende på det stadiet Circio er på nå, fordi vi bygger et helt nytt proteinuttrykkssystem og må følge de mest lovende dataene. Vi har noen svært sterke resultater og indikasjoner på at circVec utgjør en betydelig forskjell for flere teknologiske sammenhenger med implikasjoner innen ulike terapeutiske områder. Disse er imidlertid ikke nødvendigvis de samme som vi opprinnelig planla, dvs. vi følger dataene og vår FoU-strategi utvikler seg kontinuerlig.
Ja det er jo forståelig - og skjedde blant annet etter spleen / lever resultatene i forhold til CAR-T fokus.
og da våkna Atlas
skal nok langt ned mot 0,60 kanskje under, 3-4 mill aksjer som skal ut
Spent på hva EW mente med at han forventet at kursen skulle langt over 1 kr i nær framtid
Det var ikke det han sa.
skivebom fra EW, er heller ingen investor på vent på 1kr her. som noen spekulerte i. Tippe det blir videreføring av atlas + spleis alikevel.
EW skriver:
«Vi har noen måneder på oss til å ordne med kravet på 1 NOK …»
Kan tenke seg at de planlegger å vanne ut mer til atlas forså å spleise når avtalen går ut?
Dette skriver han:
Selskapet er finansiert til slutten av 2025. Noe må på plass innen den tid. En forlenget avtale med Atlas er ikke umulig, men håper aksjonærene skånes for dette scenariet…
Han skriver også dette …
«Vi har noen måneder på oss til å ordne med kravet på 1 NOK, og monitorer naturligvis situajsjonen nøye».
Hilsen Erik
“Å ordne med kravet” er ikke ensbetydende med at kursen skal langt over 1 kr i nær fremtid. Just saying.
Er det ingen som synes det er rart at Atlas selger nå, på disse nivåene, om man er “garantert 1 krone om kort tid”?
Eller synes det er rart at en ny aksjonær/finansieringskilde, er opptatt av å spytte inn penger over en krone, så selskapet slipper spleis?
Hvorfor skulle de gjøre det?
Bare tull selvsagt, her blir det Atlas finansiering videre og spleis
La oss nå holde oss til det som er kommunisert. Det er aldri noen offisielle kilder som har “garantert 1 krone innen kort tid”.
Dersom jeg skulle gjette; Atlas sin gevinst ligger i differansen mellom konverterings-kurs og dagens kurs. På disse kursnivåene er aksjen antakelig mer volatil enn den ville vært på høyere kurser, og Atlas tjener sannsynligvis gode penger på hver konvertering.
Dette er godt kjent og bør være kjent for alle her inne. Atlas driter i om det kommer news eller ikke. De skal bare tjene penger på konvertering, og skal IKKE være aksjonær i selskapet.