Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Og aksjer går derfor ut på billigsalg til de som kjøper.

Forøvrig:

Jeg kan ikke se at det er kommentert noe særlig her om de nye data som ble presentert den 28. mai.

I mars kom de første data om spleen fra Certest.

Den 28. mai kom det ny informasjon om studier med Next gen DNA format, som er mindre, har mindre toxitet og mye mer effektive fra et klinisk perspektiv.

T Hansen sa i presentasjonen at de hadde hatt studier hvilket next gen DNA format som virket best med circVec.

Han opplyste de hadde hatt mye in vitro arbeid og hadde da den 28 mai fått NYLIGE In Vivo resultater.

De hadde da registrert spesielt et DNA format med next gen DNA-format som ga 6 ganger høyere expression sammenlignet med plasmid DNA.

Web presentasjonen side 16 og 17 som han gjennomgår. Det ble ikke opplyst om dette var via en annen samarbeidspartner.

Den 30. juni skal 4Basebio har investorpresentasjon.

4Basebio utvikler 4 typer av next gen syntetisk DNA.

Avtalen med 4Basebio kom 21. jan 2025, ca 2 måneder etter Certest, så det vil passe at data kommer fra 4Basebio samarbeidet nå i juni.

De begrensede data som ble presentert 28. mai var muligens egne data fra Circio da begge parter skulle utføre studier. Her fra 21. januar meldingen:

Under the collaboration, 4basebio has successfully developed and validated circVec vectors in their proprietary synthetic hpDNA™ and opDNA™ formats, including formulation into Hermes LNP formulations optimized for in vivo delivery of DNA payloads. Both parties will now in parallel proceed to test the performance of these circVec-op/hpDNA vectors in mouse models. If successful, the results will create the foundation for a continued collaboration to develop and test future therapeutic candidates for genetic medicine, vaccines and other potential applications.

2 Likes

Spleiser man aksjen blir ikke Atlas aksjebeholdning mer verdt, det blir bare færre aksjer, slik at hver aksje blir mer verdt. Spleis 2:1 dobler verdien per aksje men halverer antallet aksjer.

Erik sitt svar når eg spurte om 4Basebio samarbeid og resultat:

Utgivelse av data fra samarbeid avhenger både av når og om det finnes en endelig datapakke som er egnet for offentlig publisering, og også av partnerens preferanser. Eventuelle resultater som anses å være av vesentlig art vil selvfølgelig alltid bli offentliggjort. Spesielt når det gjelder 4BB, tester vi både deres DNA-vektorsystem og LNP-teknologi. Det er fortsatt behov for ytterligere optimalisering for å karakterisere ytelsen til circVec i begge disse – og vi veier også resultatene og ytelsen mot andre vektortyper, LNP-er og leveringsteknologier vi vurderer både internt og med samarbeidspartnere. Som en generell regel vil vi publisere positive resultater når disse utløser neste skritt som skal iverksettes med samarbeidspartneren eller hos Circio.

2 Likes

satser på Atlas vart kvitt ca 1 mill aksjer i dag

1 Like

3 mill ++ aksjer igjen som skal ut

Går nok fort ut på 0.60-0,63

Når aksjene var registrert den 6.juni har de vel hatt 2 handledager … eller ?

Lavt antall den 6 så det har liten betydning

1 Like

Har tatt imot med glede det jeg har til dette caset. Utrolig nok, gitt mitt gamle trvx forhold, har mitt sentiment for aksjen tatt seg opp på mellomlang sikt og da er ‘0.6-ish a no brainer’, men har ikke glemt at alt nok en gang kan💥 eller🎯

4 Likes

Har kjøpt så mykje aksjer på 0.60 at kjerringa har begynt å følge med kursen😬

9 Likes

Var selv inne Trvx for noen år siden og gikk ut i minus. Har brukt siste 9 mnd til inngang igjen på 0,60 tallet men tør ikke engang si antallet her hjemme.:blush: Atlas har holdt kurs og mcap nede så det har vært mulig å plukke over tid. Jeg er ikke trader og ikke så tøff som du Bompiole som forteller på hjemmebane, men skal nok svare om det kommer spørmål. Utviklingen har absolutt gått fremover siste halveåret med samarbeidspartnere og resultater. Vi går nok inn i noen skjebnemåneder fremover men det ser mye bedre ut nå enn tidlig i vinter. Så får vi se om det holder helt inn.

2 Likes

Kjerringa bare så rart på meg da jeg fortalte om at jeg har betalt for 0 6

Det kunne jeg lett få gratis på hjemmefronten i følge henne, hvis jeg handlet mer…:upside_down_face:

4 Likes

Dette reagerer jeg på. At Atlas kjenner Circio godt, og sikkert bedre enn de fleste her inne, tenker jeg er en naturlig konsekvens av at de har finansiert selskapet. Jeg sier IKKE at de har innsideinformasjon, men at de har tilstrekkelig kunnskap til å vurdere OM de skal finansiere videre, og hvordan fremtiden KAN se ut.
Det er riktig at formålet deres ikke er å være aksjonær, men det er direkte latterlig å insinuere at ikke Atlas er slu nok til å bestrebe best mulig kurs for aksjene sine, gitt det er mulig.

De utnyttet i alle fall momentet som var i tilknytning til presentasjonen, hvor kursen var tett på 0.9

Atlas tjener brukbart på Circio sine bekostninger, når kursen er over Pålydende verdi så Shorter han aksjen.

Nei, foreslår at du leser litt i investeringsavtalen…

6 Likes

Dugnad på 0.60?

Haha, det hadde vært noe :sweat_smile:

Feil tråd

2 Likes

fra Mai presentasjon

4 Likes

3 mill +++ aksjer igjen som skal ut her

Ligger jo ca 700k dei kan få ned til 0.60