I og med kursen og market cap er sÄ sinnsykt lav sÄ mÄ det bety at markedet har ekstremt liten tro pÄ at det blir noe ut av dette til tross for det positive som meldes
Markedet har delvis troa, men det hjelper ikke Ä ha troa nÄr atlas har konvertert pÄ 0,6kr i en evighet⊠Den dagen man er kvitt atlas vil selskapet bli priset hÞyere, og jeg tror personlig at det skjer i lÞpet av noen uker/mÄneder. Selskapet skulle bli finansiert ut juni av Atlas, sÄ vi fÄr se om det kommer én siste transje eller ikke. Historisk skulle den kommet for noen dager siden, men ikke kommet noe enda. Skal ikke spekulere for mye i det, men kanskje de holder igjen pga en eller annen form for lÞsning.
Vaksinen TG01 har vist god effekt mot
RAS-mutasjonsdrevet benmargskreft, viser nye data Circio
Holding ASA har lagt frem sammen med Oslo
universitetssykehus.
- I trÄd med vÄre tidligere observasjoner i
bukspyttkjertelkreft, er det svĂŠrt betryggende at denne
myelomatosestudien i tidlig fase har generert resultater
som viser immunologisk aktivitet av TG01-yaksinen
assosiert med kliniske fordeler, sier vitenskapelig direktĂžr,
Victor Levitsky, i Circio.
Med Þkende interesse burde ikke disse Atlas aksjene fÄ stor betydning fordi det dreier seg tross alt om relativt smÄ belÞp. Omsetningen er Þkende, men fortsatt lav, og da vil de bremse kursen.
Men fint for kjÞpere Ä fÄ inngang til slik lav mcap etter alle de positive nyhetene som har kommet.
En rimelig men fortsatt svÊrt lav mcap burde ha ligget pÄ 300-500 mill, om man ser pÄ hva bioselskaper prises til pÄ bÞrsen her hjemme.
Jeg tror pÄ lÞft til det nivÄet any time nÄ.
Atlas snart tomme?
Har vel vĂŠrt for lav omsetning siste dager til det daâŠ
Ser ut som Atlas hadde ca 2,2 millioner aksjer pÄ slutten av torsdagen
âAtlas snart tommeâ er vel det mest brukte utsagnet pĂ„ trĂ„den det siste Ă„ret
Jeg synes det er mer spennende at det (forelĂžpig) ikke har kommet noen âFunding requestâ fra selskapet denne mĂ„neden. De tre siste mĂ„nedene har dette kommet rundt midten av mĂ„neden hhv 14/3, 16/4 og 13/5. Hvis de ikke kun har feriepengeutbetaling denne mĂ„neden og de pengene stĂ„r pĂ„ egen konto kan en spekulere i Ă„rsaken hvis det ikke kommer en request denne uken.
Har nok andre utgifter enn feriepenger de skal betale
Littegrann LĂžnnsutgifter utgjorde over 50 % i fjor.
De skulle vĂŠre fundet ut juni, sĂ„ er vi heldige nĂ„ var dette siste fra Atlas. MĂ„ jo bare hĂ„pe Atlas er historie fra og med nĂ„đ€
PÄ siste web presentasjon ble det presisert muntlig at Atlas hadde forlenget ut Äret. SÄ fÞr vi vet noe om annen finansiering er det bare Ä ta hÞyde for at Atlas mÄ brukes med som finansieringskilde.
Jeg har tidligere argumentert for at det kan vÊre bedre for aksjonÊrene Ä gjÞre dette med Atlas en mÄned eller flere til enn Ä forhaste seg med en dÄrligere avtale av en aller annen art.
Verdiene bygges hver dag og det kan fort nÄ i juni / juli komme viktige nyheter, ogsÄ fra partnere vi ikke vet hvem er.
Ha is i magen, langsiktighet gjelder - men Þnsker man stigning til 0,80 for Ä selge sÄ forstÄr jeg jo frustrasjonen.
Ikke glem bÞrsens minstekrav ⊠CRNA er ikke fritatt
Den fristen lÞper ikke ut hverken i juni, juli eller august, mulig i oktober om de nÄ har fÄtt noe varsel i det hele tatt.
Jeg tror det var bra spleisen ble utsatt for det hadde vÊrt risiko for stÞrre nedside for aksjonÊrene med en hÞyre kurs - nÄ er det ingen ting Ä gÄ pÄ og det ser vil pÄ Þretrillingen opp og ned rundt 0,60 - 0,75.
Nogen der pÄ stÄende fod kan huske, eller har register over, hvor mange bonds (el. MNOK) der er udestÄende? Jeg tipper Atlas sÞger at fÄ sÄ mange aktier tilgÊngeligt, inden selskabet melder om Êndring i finansieringen.
Hvis jeg var Atlas og havde adgang til aktier pÄ 0,60, ville jeg ogsÄ konvertere sÄ meget som muligt og bare sidde pÄ aktierne. Har undret mig over, hvorfor de ikke har konverteret flere bonds tidligere.
Kan noen kort forklare hvor mye og hvor lenge atlas skal stÞtte circio? Er det tidsavgrenset eller i antall aksjer? Har lest gjennom trÄden men for meg virker det som om det er veldig forvirrende nÄr atlas sin avtale opphÞrer? Eller lÞper den «evig».
«Selve avtalen med Atlas varer til mars 2026 (tre Är) og er pÄ inntil NOK 300m. I fÞlge avtalen kan selskapet trekke penger fra Atlas innenfor denne tiden og rammen, men det er visse forutsetninger knyttet til handelsvolum og marketcap.»
Hilsen Erik
«Financing commitment» som ble inngÄtt med Atlas i forbindelse med emisjonen i fjor er en bindende forpliktelse til Ä finansiere Circio med inntil NOK 4m per mÄned ut juni 2025.«
Hilsen Erik
Det er riktig at fÞrste hovedavtale i mars 2023 var pÄ 3 Är 300mill.
SÄ ble det i juni i fjor inngÄtt tilleggsavtale til juni 2025. Burnrate var da mer enn halvert til 4 mill i mÄneden.
SÄ er det siste som ble sagt pÄ 28 mai webcast under spÞrsmÄl sesjonen at denne var forlenget til ut i Q4 2025.
Jeg tror, men vet ikke, at Atlas konverterer tilpasset etterspÞrsel i markedet mulig ogsÄ for Ä unngÄ meldepliktig eierandel.