Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Circio Holding ASA - Funding requested under financing commitment from Atlas

Der kom den dessverre…

1 Like

Da er det bare å slå fast at det neppe foreligger noen nærliggende muligheter mot andre investorer.
Heller ingen gode nyheter innenfor rekkevidde, som ville kjørt den over 1 krone (for emisjon)

1 Like

Var en gang et oppegående forum dette, hvor man kunne diskutere ulike sider ved selskapet.
Nå er det konvertert til barnehage, og man kjører klovnefjes på innlegg man ikke liker.
Regner med hadde det vært en emoji for “min pappa er sterkere enn din”, så hadde den også blitt brukt, eller hva @Xon ?

Du kommer kun med påstander som ikke henger på greip … så du fortjener en slik en :clown_face:

Har han feil? :sweat_smile:

1 Like

Sånn grovt regnet blir vel dette en utvanningstakt på 6 prosent i mnd, gitt at mcap holder seg stabil.

Så er det å se dette opp imot å gamble på å komme seg inn i det øyeblikket finansieringen endrer seg. Kanskje den bare går 8-10% på det? Ikke veit jeg.

Lander de noe bra her, så bør vel selskapet reprises. Til hva? Så kan vi jo debattere det litt for å bedre kunne vurdere risk-reward.

2 Likes

600 kr har blitt nevnt. Jeg høyner til 3000

Fortsatt er de under avtalen med finansiering til slutten av juni. Hva som skjer etter juni blir mest spennende. Får vel regne med at den faller til 0,6kr i morgen, så jeg legger meg bare på kjøp der som vanlig.

«Selve avtalen med Atlas varer til mars 2026 (tre år) og er på inntil NOK 300m. det skal trekkes ut året. Skal ikke over krona denne på lang stund. først i 2026 kanskje.

den, må over krona, enten ved spleis eller ved kursøkning

Gleder meg til den dagen vi kan diskutere dataene og fremtiden, og ikke Atlas😂 Herregud så mye støy

2 Likes

Du har rett.

Selskapet har TG01 kreftvaksineteknologi - 2 kliniske studier som pågår finansiert av utenforstående. Lovende signaler fra studien i Oslo. Studien i USA har noen ekstra power i behandlingen.

Hvor mye tror dere denne allerede utviklede teknologien er verdt?

Selskapet har utviklet og patentert circVec teknologi for cirkularRNA - versjon 3,0 er lansert og finjusteres. En kommende sektor og Circio er langt fremme selv i verdens målestokk.
Svært lovende resultater fra Certest og Circio som er repetert - i spleeen og lever. Dette har åpnet for bruk i CAR-T celleterapi nå i vår. Syntetisk DNA studier viser minst 6x bedre resultater enn eksisterende plasmid DNA. Langt flere ukjente samarbeidsparter tester teknologien i sine behandlinger. Resultatene kommer.

De skal ikke kjøre fase 1-3 studier i forbindelse med denne teknologiutviklingen og er ikke avhengige av slik usikkerhet.

Hvor mye tror dere denne teknologien er og kan bli verdt fremover?

I går konverterte Atlas 2,5 mill av sine bonds. Gjelden til selskapet ble redusert med 2,5 mill.

Circio anmodet om finansiering etter avtalen på 4 mill. Gjelden økte med 4 mill.

Samlet økte selskapets gjeld etter dette med ca 1,5 mill for å finansiere driften.

Antar uten å vite, at selskapet muligens har en samlet gjeld - til Atlas - på 12-14 mill. Det er alt da det er ryddet i selskapet i 2024.

Circio er et selskap med store verdier i dag og potensielt svære verdier i fremtiden. Resultater kommer fortløpende fremover.

Det var alt - du kan fortsatt kjøpe aksjer i selskapet mens det ennå har en mcap på ca 65 mill.

5 Likes

Hva er fremtiden uten finansiering?

Hadde alle kjent fremtiden til alle selskaper på børsen så hadde det ikke vært noen børs.

En må gjøre sine vurderinger på den info som er kjent.

Det interssante med slike forum, er for mitt vedkommende, å ta fatt i det som er kjent, diskutere ulike sider av det, og forsøke å analysere hva det kan bety for fremtiden.

1 Like

Det som er kjent er at de avlyste spleis «på grunn av de seneste dataene». Dette sa EW. Det er da helt åpenbart at dataene støtter noe større og en løsrivelse fra Atlas. Hvordan finansieringsløsningen ser ut har jeg ikke peiling på, men jeg har lansert noen teorier. Det eneste jeg vet er at den umulig kan være noe dårligere enn i dag - for da hadde ikke selskapet giddet å gjøre det.

Hvor lenge kan de holde det gående før de trenger mer penger ?

Mars 26

1 Like

Da tolker du det veldig fritt, @skipper
Det har vært presisert flere ganger hva han EGENTLIG sa.

Så skal det sies, at jeg også hadde en forståelse av avlyst spleis, en gang, at det betydde at “noe var på gang”.

Når de nå likevel trekker på Atlas, så er min forståelse at det er lite konkret i loopen