Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Dette er hva han EGENTLIG sa: «Vurderingen og beslutningen om å trekke GF-forslagene om spleis og reduksjon i aksjekapital var sammensatt, bl.a. pga gode resultater som er generert nylig og publisert på ASGCT og i webcast.»

Som jeg skrev over: pga data

1 Like

In light of the situation we are in, and the strong data we have generated, we see strong interest in the company in general.

We together with the bord valuated the situation and belive that its better to withdraw these proposals. (Reversed split)
We are currently exploring all alternatives and closely monitoring the situation so this will be revisited and dealt with as we more forward.

-Selskapet hadde vel behov for å hente penger så lenge det ikke IDAG (+,-) var en konkret avtale på bordet med penger?

Fra 32:00

4 Likes

Hadde det vært en alternativ løsning rett rundt hjørnet, så hadde de etter mitt skjønn, funnet en måte å delfinansiere på.
At de indikerer noe, er ikke noe fasit. De har indikert partner i H2025, det traff de ikke på.
De indikerte før jul, at de jobbet med å løsrive seg. Det fikk de ikke til.
Samtidig vil en 40% utvanning på dette nivået, neppe være nok.

Etter mitt skjønn, er vi i en kritisk fase nå, hvor jeg tror flere avventer noen svar, før de hiver seg inn.

Men som sagt, andre synsvinkler bør jo være et forums styrke

Delfinansiere - hadde det er vært mulig å finne en bedre løsning enn eksiterende avtale som IKKE baserer seg på dagens kurs når bondsene skal innkasseres?
Hvorfor søke lån et annet sted?

Partnerskap har jo blitt inngått, det skjer vel ikke at en avtale med $ kommer FØR platform og data er validert/gode nok?

(Certest —> in-vivo 19.11.24)
4basebio (21.1.25)
Entos Pharma (3.4.25)
Lonza group (11.4.25)

Hvis så en emi på dette nivået med 40% utvanning ikke er tilstrekkelig ,hvorfor så gjøre det?
-Dette ble jo stemt igjennom nettopp for å ha større spillerom ovenfor en partner.

Selskapet har relativt kort tid på seg til å gjennomføre handlig for å få kursen over 1NOK.
Hvorfor ble ikke dette gjennomført som planlagt og avbrutt så kort tid før gjennomføring?

Hva legger du i kritisk fase?
Ledelse har vist med et stramt budsjett at de klarer å inngå fler samarbeid og leverer meget sterke data.
Lånegiver har garantert for videre drift en god stund til.

Hva annet kan man forvente ?

8 Likes

Dersom man legger til grunn at de klarer å få til en avtale, før de indikerer. La oss si april 2026.
Så trenger de ca. 40. mill. (om de fortsetter å drifte ut fra et kapitalbehov på 4 mill. per mnd.)
En emisjon på dagens nivå dekker ikke dette. Det betyr at emisjon fordrer at markedsverdien endres i positiv forstand.

Ja, ser at lånegiver har garantert for videre drift. Men hva er betingelsene? Noen som har kjennskap til dette?

Hvordan tolker du disse datoene med det EW presenterte her forleden dag? Mener du dataene offentliggjort i pr dag er tilstrekkelig validert ihht. Circio/EW sine tidligere uttalelser om datapakke for partnerskapsinngåelse?

Denne tidsfristen er ikke kritisk p.t. ifølge EW. De har ikke mottatt advarsel fra OB.

En spleis kan også utføres på et senere tidspunkt med EGM?

2 Likes

Datoene var egentlig for å presisere at partnerskap er inngått inneværende år, hvor lang tid det tar før datapakkene er gode nok er vel vanskelig å vite konkret? - da hadde vel ingen av oss vært her før den tid?

Det er vel ikke oppført CAR-T tilnærming på den sliden?

Spleis kan gjøres på et senere tidpunkt, det er jeg enig med deg på.
Men Hvorfor ikke nå?

5 Likes

Jeg tror akkumulering i milten har betydning for hvorfor ikke nå.

De resultatene som ikke foreligger oss kan jo også spille inn.

2 Likes

Skjønner hva du mener, men de har jo gitt en indikasjon.

Kan det være TG01 som er wild card her?
Kinserne anser jeg ikke som aktuell. Der ser det ut som selskapet er konkurs, eller i alle fall nede for telling

1 Like

Dette er bare “hakk i plata” for ørtende gang.

Er man så usikker på finanseringen, har ikke tro på verdien i teknologien og at denne vil genere penger i en eller annen form av avtaler så er det vel bare å bli kvitt usikkerheten man sitter å føler på.

Jeg selger ikke 10 kr eller mer for 65 øre.

4 Likes

Synes fortsatt Atlas-aksjene spises godt opp av markedet, jeg tipper de nærmer seg tomme i dag.

Igjen…:upside_down_face:

2 Likes

Enig med @Birgitte her, Circio er og blir et “bet” på at 1) circRNA nærmer seg et gjennombrudd og 2) Circio ligger langt fremme i feltet på dette ultra-maratonet preget av motvind og vannrett sluddstorm.

4 Likes

Helt klart.

Men hva skal til for å ta et"bet" på best mulig grunnlag?

Jeg syns det blir for enkelt å komme med kommentarer som

Eller,

Man har flere eksempler på hvor en tro på teknologi, o.l. har utradert verdier for aksjonærer. Hva skjedde ikke med aksjonærene i Targovax med troen på teknologien med “best in class” resultater?

Derfor må man selvfølgelig til enhver tid tilegne seg mest mulig informasjon rundt selskapet og caset. For et selskap som Circio er og blir finansene, sammen med teknologien, et av de viktigste aspektene for aksjonærene. Når kan en potensiell lisensieringsavtale realistisk sett inngås? Det er avgjørende for caset.

Er circio i en posisjon til å inngå avtaler på et tidligere tidspunkt enn sammenlignbare selskaper? Hvor realistisk er det?

1 Like

Flaggemelding Star Kapital AS - Circio Holding ASA

Det er bare å ta et bet på 0,6kr ish og i så måte «delta» i finansieringen med en ørliten premium mot Atlas. Vanskeligere er det faktisk ikke😂

2 Likes

Jeg ville snudd på den.

Er Circio i en produktmesssig posisjon hvor det har blitt gjort deals tidligere?

Om noe vil jeg tippe at om de lander en deal allerede nå, så vil den havne på et seinere tidspunkt utviklingsmessig enn sammenlignbare. Og det vil jo reflekteres i mulighetene som Circio får fremover

4 Likes

Enig… Jeg selv tror de er i en meget god posisjon og er i aktive samtaler. Slike ting tar tid, men blir ikke veldig overasket om det meldes noe i løpet av sommeren. Og, ja dette er min tolkning. Ta plass eller ikke alt er opp til en selv… Men kikker man på potensialet her så velger i hvertfall jeg å heve blikket mot fremtiden :trophy:.

Ønsker dere alle en fin sommer :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 Likes

Det er umulig å tape penger på disse nivåene.

Tenk følgende worst senario:

Driften stopper fordi finansieringen fra Atlas opphører.

Selskapet må avikle.

Gjeld Atlas 15 mill og avviklingskostnader 10 mill. Samlet gjeld 25 mill.

Aktiva:

1. TG01 ferdig utvkklet kreftvaksine m 2 løpende studier selges.

2. CircVec crna teknologi, patentert m 7 samarbeidsavtaler selges.

Aktiva auksjoneres blant internasjonale big pharma og investorer.

Alt salg over 25 mill tilfaller aksjonærene.

90 mill må til for å få 0,65 pr aksje.

Alt over gir kursgevinst.

Det er garantert at man ville fått langt over 100 mill for aktiva, muligens flere hundre mill.

1 Like

Øh…

1 Like

Et tomt børsskall uten penger,å mulig gjeld. er ikke mye verdt dessverre .

Har vel tidligere i NN blitt sagt at listingen har en verdi på 5-15 mill.

Så å påstå at det ikke er risiko her, blir vel dumt!

Om de ikke klarer å selge teknologien før de går tom for penger, er det nok game over!

1 Like