Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

har sett fleire artikler med EW i fagmedier uttaskjærs i det siste:)
Atlas har fått påfyll btw :sweat_smile:

Jeg personlig tror man må skille mellom tidligere Targovax (som var litt gammeldags tech rettet mot spesifikke sykdommer), som var sårbar for feilede studier.
Nye Circio er ikke rettet mot spesifikk sykdom, men er en ny tech-plattform som kan brukes mot mange ulike sykdommer av eksterne partnere.

Risiko er derfor mye lavere i C da denne vil bli reflektert i om circRNA fungerer generelt og kan bli målrettet mot spesifikke organer/celler.

Er kanskje ikke så bastant på null risiko som @Birgitte, men feilede studier (som har rammet nesten alle bios på OSE) er nesten ikke relevant for C lenger. Derfor er jeg enig i at risiko for nye C er signifikant lavere på mellomlang sikt.

13 Likes
16 Likes

Flere skudd på mål :slightly_smiling_face:
minner på EW utsagn:
2) Overraskende gode data fra OUS, særlig tatt i betraktning at dette er monoterapi med TG01. Legger man på aPD1 kombo kan det potensielt betydelig øke effekten av vaksinering

8 Likes

Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds

ser ut som Atlas selger ut på 0,62

Jeg kjøper på 0,62, så det passer bra😄

ja har lagt inn 50k sjøl,men ikkje napp foreløbig

Haha, ja, observerer at mange av biotek “ekspertene” også er ditto når det gjelder internasjonelle politiske temaer. Their guess is as good as mine liksom…

1 Like

Hvilke og når kan vi forvente mer data fra selskapet?

Any time.

Jeg kan garantere at det kommer nyheter fra selskapet.

Kom over denne, noe merkelig oversettelse som kanskje ikke er god nok eller er dette nytt?

RNA-terapien utviklet av det børsnoterte selskapet Cirio, en pioner innen RNA-terapifeltet,
har inngått en materialoverføringsavtale (MTA) for utvikling av spesialiserte RNA-terapier.
Utvikling av terapier i barform pågår, og det søkes etter nasjonale partnere.
Generex Cosmetics er det eneste selskapet som har brukt ordet “penetrasjon” i sine direktesendinger.
100 % frysetørkingsprosess bevarer full effekt av probiotika og deres metabolitter i L14 Complex*.
Reduserer magefett med opptil 80 %.
Livskvaliteten bedres! “Jeg har blitt sunnere!” – stor entusiasme fra kundenes tilbakemeldinger.

2 Likes

Tror dette er omtale av samarbeidet mellom Circio og Neoregen Biotech. Se Circio and Neoregen Biotech enter collaboration for delivery of novel circular RNA therapeutics using NICT technology fra 2023.

3 Likes

9 Likes

meget interessant korleis andre ser på Circio,har trua på gjennombrudd
Orna Therapeutics has raised $321M over 4 rounds og Circio??

6 Likes

«Oppsummert, selv om det fortsatt er produksjonshindringer å overvinne, er det terapeutiske løftet til circRNA-er ubestridelig. Jeg tror det snart kan tjene som et neste generasjons alternativ til lineært mRNA, spesielt innen vaksineområdet, samtidig som det utvides til andre bruksområder som proteinerstatning og RNA-interferens.»

9 Likes

Noen som kan forklare hva produktionsproblem går ut på, og skal Circio produsere selv?

Lonza

https://www.preprints.org/frontend/manuscript/dc2033812b50344b3c248903780e30d5/download_pub

5 Likes

CircRNAs represent
a paradigm-shifting class of molecules in cardiovascular medicine. They are no longer considered
molecular curiosities but are now recognized as fundamental regulators and powerful
biotechnological tools. The convergence of circRNA biology with advanced nanodelivery platforms
heralds a new era of precision medicine, offering the potential to diagnose CVD earlier and develop
novel therapies aimed at cardiac repair and regeneration.

6 Likes