Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Kjøpte litt til i håp om oppløftende nyheter neste uke😅

3 Likes

Akk ja. Det kan jo tenkes at seansen 15 først og fremst er et plaster på såret som moralsk støtte etter at det meldes om transje nummer 2 fra Atlas. Men det bør ikke være behov for å ta ut noe mer før medio/ultimo Q3. Så hva kommer først ? Ny transje eller In Vivo POC ?

1 Like

kjenner eg får litt kvalmebyger berre av navnet Atlas,er vel for mykje å håpe på at v slepper transje 2

har forøvrig til d.d alltid fått svar på mail med L.G og E.W bortsett fra når eg spurte om den dagen Atlas solgte ca 3,5 mill aksjer på en dag og om det var innanfor avtalen,DA ble det tyst

1 Like

Ta det med ro nå folkens. Denne kommer

Ja, det var en god analyse - alt tyder jo på det!:scream:

Radforsk sitter muligens posisjonert passiviserende på flere sider av “sine” bedriftsbord, de og. Men de og andre burde vel spisset enda sterkere, for å si det slik; noen klarere og enklere utadrettede budskap om cRNA-gjennombruddene og -mulighetene…

…enn ved de periodiske podcastene hittil.

Whaatt? 16% opp…

1 Like

lite selgera når Atlas tar fri:)
å stoooort gap

1 Like

Oppdatering på torsdag, sikkert litt forventninger? Vi er jo priset som en pølsebod.

3 Likes

1 mill på kjøp 0.65,Atlas som må kjøpe tilbake?

1 Like

… ser vi 0,7 i dag? :slight_smile:

1 Like

Sikkert bare noen som tror vi skal ta en “Nano”

Nærmere forklaring udbedes; giver vel ikke mening at Atlas skal samle aktier op i markedet frem for at hente dem fra selskabet som tidligere - med mindre jeg har misset noget, hvilket naturligvis sagtens kan være tilfældet.

Jeg kan ikke umiddelbart se, hvilke sanktionsmuligheder selskabet har overfor Atlas i fald de har solgt flere aktier end 25% af forrige uges omsætning faciliterede.

Rent juridisk er dette velsagtens kun en problemstilling mellem selskabet og Atlas, og altså ikke overfor myndighederne.

Det har vært snakk om at de solgte for mye forrige uke, som så ut til å være korrekt. Fra det jeg kunne se måtte de kjøpe noe tilbake, men rart hvis det skjer uten melding.

1 Like

ja sant nok
det vil jo vise på listene hvem som kjøper:)

1 Like

… må sige, at det virkelig er en god fornemmelse, når CRNA løfter sig på stigende volumen; her på 8. handelsdag er aktien ~17,5% i plus på baggrund af periodens højeste volumen.

1 Like

hadde håpt at den millionen skulle dra den over 0,70 men desverre

snart utsolgt i boka

2 Likes

… 1,00 denne uge?

2 Likes