Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

trur nok Atlas står i veien for det desverre

… vel ikke, hvis de er på køberen? :slight_smile:

1 Like

lov å håpe den 15. juni at atlas avtalen blir terminert pga brudd fra deres side? emisjon med flere interessenter som har meldt seg? :slight_smile: spekulasjoner fra min side og en “drøm”

4 Likes

og der kom 1 mill til salgs på .0790

1 Like

Kjøper du ? :sunglasses:

1 Like

nei,kjøpte litt i dagtidlig på 0,6250,skal kjøe så vi slutter over 0,70;)

1 Like

Bare en spærre; der er omsat ~2,3 mio aktier og aktøren forsøger bare at riste sælgere ud …

1 Like

er spent på hva ledelsen skal informere om på torsdag,men er så herda på dårlige nyheter at det nesten ikkje biter lenger

En crna-konkurrent i trøbbel?
https://twitter.com/BertrandBio/status/1668192624254111748?s=20

2 Likes

Det var 30 enkle prosent det :partying_face:

Det som blir interessant nå er dersom de har solgt for mye og må tilbake til netto null i forhold til avtalt salgsvolum, kan de konvertere ny transje før de har opprettholdt sin del av forpliktelsene mon tro?

Jeg vil jo tro at det kribler greit med å få konvertert nye 2,5 MNOK til aksjer på snitt 0,48 ish.

En bør være forberedt på at det kommer en mld om konvertering i løpet av dagen eller morgendagen før VWAP legger seg en god del høyere hvis de har holdt seg til avtalen vel og merke.

4 Likes

Eller mange flere. Vinduet frem til In Vivo POC blir jo mindre for hver dag som går. Så hvorfor vente ?

1 Like

Hvis det viser seg at de har brutt avtalen og kjørt kursen ned, så vil jo dette kunne være en fordel for Atlas hvis de får konvertert nå. Da gir det ingen mening å ha tilbakekjøpsregler hvis ikke det får en negativ konsekvens totaltsett ved brudd. Jeg tar det for gitt at de må kjøpe tilbake og ikke kan konvertere på noen uker hvis de har brutt avtalen. Vi får se.

1 Like

Solgte de på børs da? Var ikke dette en direktehandel utenom børs og gjelder det?

Har lurt litt på det for min egen del. Hvor vanntett er avtalen.

1 Like

Hvor har du det fra?

Skal ikke påberope meg stålkontroll på detaljene i avtalen, men Atlas kan vel selge utenfor børs kamuflert under Citi som nominee?

1 Like

Ja, det kan de sikkert, men vi har ikke noe belegg for å si at de har gjort det. Når man så på aksjonæroversikten kjøp/salg den dagen de solgte 3,8mill aksjer så var det ingenting der som tyder på at det var avtalt noe. Vi kan imidlertid ikke si noe sikkert. Vi får se. Vi oppdager fort om de må kjøpe tilbake.

1 Like

Poenget er at det i så fall ikke var Atlas som dumpet. Sånn i teorien så er det mulig. Kontrollmekanismene for Circio er i hovedsak knyttet til hvem som er obligasjonseiere og kan konvertere.

1 Like

De må vel ha lov til å selge feks en obligasjon på 2,5 mill direkte uten å ta aksjene ut på børsmarkedet?

I såfall var det kanskje positivt at det var god etterspørsel i dag?

Trendskifte i aksjen?

Ikke uten samtykke fra Circio, men Atlas kan selge alle de 13 gjenværende obligasjonene i transje 1 om de vil.