Det var 3 på pallen, og nå er det bare to ?
Formodentlig på en serviett i sene nattetimer.
https://twitter.com/adamfeuerstein/status/1668217901516505089
https://www.reddit.com/r/biotech/comments/147o153/does_anyone_have_this_complete_article_the_inside/
blir interssant å høyre ledelsen i Circio sin kommentar på dette i morgon når du Ruben sender in spm:)
NANO +2X Circio MCAP. Makes sense ?
Tg01 status innrullering?
Nå skal vel antallet aksjer i NANOV dobles ved utstedelse av nye aksjer til deres fusjonspartner, så regnestykket er vel egentlig ennå mer ekstremt
Tombola-prising
Er det det? Hvis de kan generere en netto cashflow på 200 MNOK i året og har 2 millarder i fremførbart underskudd de kan trekke av, hva er fair prising?
Men er det egentlig noe bedre grunnlag/substans for en mer korrekt prising av NANO enn CRNA ? Kan like gjerne være CRNA som er priset for høyt enn omvendt. Alt synes svært så tilfeldig. Betales en merkelig høy margin for at selskapet (NANO) foreløpig er dradd litt opp av sumpa.
Jeg synes Circio prises latterlig lavt selv, men de har så trøblete fortid med skuffelser og nedleggelser at jeg tror ikke markedet tørr å stole på at de nå endelig lykkes.
Klinisk pipe har levert så og si knirkefritt, men når alt pauses, være seg TG, melanom og mesotheliom selv om de er oppe i toppsjiktet, så blir det mye motvind.
Det hjelper heller ikke at CEO ikke tørr å kjøpe aksjer av de grunner han vektlegger.
Jeg er redd det heller ikke holder med proof of concept på cRNA, det må komme en deal før markedet våkner skikkelig, men da kan det være altfor sent å hoppe på.
Jeg synes caset er veldig attraktivt og mener det er verdt oddsene man får med på kjøpet.
At aksjen kan gå 30 - 50 gangen ved suksess er et faktum, men de har mye å bevise.
koffor konverter ikkje Atlas?
Oppgangen ser ut som den forsetter i dag. Med denne økningen i kursen så vil vel fort Atlas innløse resterende aksjer senest neste uke til ~0,5. blir fort et stup da om det ikke kommer veldig positive nyheter.
Hva tenker dere andre om årsaken til oppgangen nå? Forventninger til morgendagens oppdatering? Atlas som «tvangskjøper» tilbake aksjer de solgte for mye? Annet?
Alt for stor spread til at man kan lese noe fornuftig ut av ordreboka ?
… gevinst på 0,6
Er en PI med +3 mill aksjer som har solgt unna en god del de siste dagene. jfr listene.
Privat Investor. Kjøpt fra siste dump av konverterte aksjer. Billig inngang, og kjapp gevinst.
Blir tungt å komme opp på 0.80 tallet I dag ser eg
… ser lidt bedre ud nu, enig?