Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Du glemte å legge til at en av deltakerne i denne (og mange andre store finansieringsrunder) sitter som aksjonær i Circio uten å røre på seg.

1 Like

Er det positivt, nøytralt eller negativt, gitt utviklingen i kursen?

Det gir rom for spekulasjoner, og står i kontrast til praten om interessen fra spesialistmiljøet. Nøyer meg med det, men antar at de føger godt med. Særlig etter det som har kommet for dagen når det gjelder Laronde. Men trenger antakelig POC på samme måte som oss.

EDW kan/vil sikkert ikke svare, men det hadde jo vært interessant å lese kroppsspråket om ikke annet, om noen gikk ham på klingen når det gjelder Invus.

4 Likes

Ser jeg formulerte meg litt upresist. Mente at innholdet i updaten generelt sett er knallsterkt. Ikke det sol evt er nytt.

At Laronde feilet er litt ambivalent for meg, må sette meg skikkelig inn i det. Skaper det usikkerhet for hele cRNA-feltet? Eller har man brukt milliarder på tech som flere så røde flagg i tidlig?

5 Likes

Laronde handler mest om jug og fanteri fra en sentral ressurs, og fravær av intern kontroll. Men i kjølvannet (alltid slik) så er det. noen som hevder at cRNA er veldig prematurt og langt fra et sikkert stikk H2H mRNA.

1 Like

Høres jo helt galskap ut, men det har vært større svindler tidligere. Er bare så ufattelig at man ikke gjør mer backtesting av techen på så store investeringer.

1 Like

Nytt for meg at Ingunn har sluttet iallefall. Hun jobbet jo mye med TG, ikke bare Oncos.

Men det var ikke nytt for de som følger med på Bioinvent, der kom denne pressemeldingen i mai og hun begynte der 12 juni. Så litt pussig informasjon til markedet.

2 Likes

Laronde - les en kommentar under artikkelen som det er linket til. Cifuentes virker å ha svindlet fra studietiden. Dette har ikke noe mef teknologi å gjøre.

1 Like

Ingunn jobbet vel mye mot Iovaxis, får vi noe nyheter fra der noen gang tro?

1 Like

circVec v.1 sejrer

8 Likes

Da ble det bekreftet; Atlas brøt salgsavtalen med tanke på ukentlig volum.

4 Likes

Sier de noe om konsekvensene av bruddet? Får ikke hørt callen

1 Like

De må selvsagt kjøpe tilbake det oversolgte volumet og de må stramme inn rutinene.
De har kjøpt tilbake volumene, så de er ajour nå.

2 Likes

De har enda ikke kjøpt noe tilbake ? Kontoen er jo tom, men kursutviklingen sier kanskje sitt.

De skal ha kjøpt tilbake. Og viktigere: Det vil bli kompensert/korrigert for effekten på kursen av avtalebruddet når man skal regne ut konverteringskurs.

2 Likes

Jo, de sa at de har kjøpt tilbake det de oversolgte.
Hørte jeg feil?

De må vel først kjøpe tilbake og de har samtidig karenstid på konvertering. Det betyr vel at de ikke kan konvertere før minimum 15 dager etter bruddet (minimum)?

nei det stemmer,har kjøpt tilbake.it was cured.Så det kommer nokkonvertering ganske snart