Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Det tror jeg faktisk ikke slik avtalen er utformet, selv om vi kommer dithen at selskapet melder pass, og det ikke tas ut mer enn max 3 transjer. Forutsetter at det ligger noen smuler igjen på kistebunnen, og at det er solgt unna underveis.

1 Like

Tror ikke selskapet selv kommer til melde pass selv før de er langt over streken.

Atlas sine sikringsmekanismer slår ikke inn før 50M market cap eller lavt volum. Får vi et “bank run” fra aksjen så sitter Atlas i saksa helt ned til 50M market cap, og da skal de fortsatt realisere i et marked uten kjøpere. Er det jeg mener med risiko. De har best forutsetninger for å lykkes av alle som investerer, men tar betydelig risiko pga. størrelsen på investeringen.

1 Like

Det er vel nettopp det Atlas har sikret seg mot gjennom vilkårene i avtalen. Blant annet med betingelsen knyttet til MCAP på MNOK 50.

blir nok desverre nærmer 0.47 enn 0,88 ved ukeslutt ser det ut som:/

Hjelper ikke når både Atlas/Citi og den som kjøpte i dumpen selger unna.

Nedgang på høyt volum i dag :ghost:

Viser vel bare hvor ødelagt denne aksjen er…når du kan senke verdien av selskapet med nesten 10% med akjsesalg på 4.000 kr…

vi har havna i ei hengemyr og Atlas eller gode resultat i haust bestemmer om vi skal komme oss opp.Skulle ønske vi hadde en ledelse som virkelig tok tak

Vi ser heldigvis, som EDW understreket på callen, at det å ha med en aktør som Atlas allikevel kan føre til kursoppgang…

Snakk om provoserende statement. Hvor dumme tror han aksjonærene er?

Men det er frivillig å være aksjonær, så enn så lenge så håper jeg at cRNA-hypen skal bli like lønnsom som AI-hypen. Men kanskje man til slutt må kalle det cRAN i stedet for :wink:

2 Likes

Orket ikke se på callen, men sa han virkelig det? Samtidig som han visste at Atlas akkurat måtte «tvangskjøpe» et par mill aksjer….

Er jo helt hjernedødt isåfall…

1 Like

Husk at makro også biter hardt fra seg for tiden. Rentene heves og folk vil ut av aksjer.

…han dro den (positiv kursutvikling) så langt som et tegn på at avtalen fungerer som planlagt og forventet.

Circio: First patient in multiple myeloma trial dosed with TG01 at Oslo University Hospital

23 Likes

Vi lader champagnen blive på køl denne gang. Der skal mere til at begejstre på nuværende tidspunkt end opstart på indrulning😅

1 Like

image
Ser ut til at det kan bli litt oppgang i dag…

1 Like

Den kjøpsposten på 804.000 Forsvant desverre igjen

Atlas/Citi er notert med et nto kjøp på 1,46 mill aksjer 16/6 (T+2). Det skal være tilbakekjøp etter dumpen 1/6 (T+2). Etter det så er det kun registrert et nto salg 20/6 (T+2) med 164K. Annet salg i perioden kommer fra PI. Bevegelsene på Citi kontoene er ikke i samsvar med det som jeg har forventet som tilbakekjøp. Skulle vært totalt 2,5 mill aksjer etter mine beregninger. Så hvor har det blitt av 1 mill aksjer i tilbakekjøp ? Ligger bakt inn i 1,46 mill fra 16/6 (T+2), eller enda ikke kjøpt tilbake ?

Atlas/Citi sitter dermed på 1,3 mill aksjer iht til siste liste (TI 21/6/2023)

hvor kan jeg finne den informasjonen?

Du mener mine beregninger ?

hvor kan jeg se hvilke aksjer Atlas/Citi har?