Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Hmm skal tru når Circio trenger mere penger og må be om tranche 2?eller kommer der en positiv overraskelse??

1 Like

Er ikke det bare å legge på 3mnd ± for dager hvor ting ikke var på stell potensielt fra sist transje?

De innkalte det jo så fort de kunne, så gjør vel det igjen.

Det stemmer vel ikkje,trudde det var 9 Juni eg?

Ser sånn ut ja:

Så da vet jeg ikke hvorfor de holder igjen. :slight_smile:

1 Like

Er vel lei av sinte aksjonær mailer😅

Cash kan hentes på kort varsel, og det skal ikke være behov for å fylle på igjen før siste halvdel av Q3. Tvilsomt, men er vi heldige så kan POC (eller et mirakel fra Kina) komme før transje 2 annonseres. Men transje 2 må nok hentes ut før annen finansiering kan ordnes.

Var vel L.G som forhandlet fram Kina avtalen i sin tid når han var ansatt i L.W så han veit alle detaljer. Lov å håpe,men skal vel godt gjerast

1 Like

Noe annet og mer oppmuntrende enn det trøttende fokuset på Atlas, VWAP, konverteringer og lav prising av selskapet.

  • er det håp for ONCOS i alternative applikasjoner ?

Calidi Biotherapeutics, a San Diego biotech working on developing allogeneic cell delivery of oncolytic viruses, said Friday that investors have committed $25 million to a Series B round.

  • dette er et klipp fra en artikkel om ReNAgade Therapeutics som hentet mUSD 300 for ikke alt for lenge siden til et maratonløp innen RNA-sfæren. Dette definerer vel nettopp det som er Circio sin teknologi H2H med andre aktører (Barnes er CEO i Orna):

image

4 Likes

Utsagnet hans understreker hvorfor in vivo PoC er så ekstremt viktig for Circio. Man må vise at man har noe å fare med før pengene kommer. Derfor også først mulig med en deal i 2024 med mer data på bordet.

Det som kan komme tidligere er samarbeide på forskningsstadium hvor en tredjepart vil forsøke circVec som vektor for egen cRNA molekyl.

1 Like

Teknologien er “unik” - nå ble jeg ihvertfall beroliget.

Jeg har egentlig litt vondt for å tro at selskapet holder alle kortene tett for brystet for alle. Det er jo ved flere anledninger hintet om kontakt og sågar “kravspesifikasjon” helt siden CMD i september i fjor. 2024 kan sånn sett være guiding av typen “better safe than sorry”, når man tross alt har signalisert POC 2H-2023 og klinikk 2025. Kanskje.

4 Likes

Vi er jo no strengt tatt i 2H 23,så anyday🙂

Det spørs. Medio mars ble det guidet 3-4 nye patentsøknader innen utløpet av 1H (da var også POC/IP innen 1H et mulig scenario med visse forbehold). På siste presentasjon 15/6 så bekreftes kun 1 (Vector Agnostic) sendt i Q1. Medio 2H bør dermed være mer sannsynlig som et mulig/tidligste tidspunkt for POC.

On the circRNA side, we are working with CROs to be more capital efficient and thus rely on 3rd parties. We communicate to the best of our knowledge and as research is complex it can affect our timeline.

We are grateful that shareholders like you continue to support our work and want to see progress and good results, like us. Thanks.

Best regards,

Her et svar da eg klaga på utsetting av tidligere komunisert tidslinje

Det som forundrer meg mest, og som gnager litt må jeg innrømme, absolutt ikke noe buzz å spore noe sted etter at selskapet har gjennomført relativt mange presentasjoner i ulike forum de siste 6-9 månedene. Ikke helt i vater med det som selskapet sier om interesse/kontakt.

Det har de holdt på med helt fra begynnelsen (stort sett det de har gjort) og det er ikke måte på til respons og interesse, men det er påfallende at vi da ligger nede med brukket rygg. Merkelig at de avtalene de faktisk har inngått opp igjennom årene, som i utgangspunktet kan generere noe cash bare har fordampet - hører ikke noe mer. Åpenbart noe som ikke stemmer her, mens ledelsen er ganske rause med seg selv. Ikke helt ukjent mønster!

Etter hva jeg kan erindre på strak arm, så er det kun ifm avtalene med Zelluna og IOVaxis at det er nevnt store penger som milestones et sted langt der fremme. At ingen av dem ender opp i noe fruktbart er vel ikke oppsiktsvekkende akkurat (den siste kan vi foreløpig heller ikke stryke helt av lista). Det skjer nok både titt og ofte i denne bransjen uten at jeg kan tallfeste noe som helst. Det mest plagsomme med disse to (og andre) er at de har vært brukt som hype ifm emisjoner. Akkurat det sliter selskapet med den dag i dag.

Evig eies kun et dårlig rykte som en viss herre synger.

Hvis de har nevnt store penger i forbindelse med Zelluna er det en bløff. Zelluna er jo et pre-klinisk selskap og har begrenset med midler. De har riktignok fått inn to gode investorer siste 12 måneder, men det var jo lenge etter at Targovax inngikk noen avtale med dem?
Zelluna kan ha et stort potensiale, men noen cash kilde vil de ikke være på mange år enda :man_shrugging:

Avtalen med Zelluna er død og begravet. Selskapet har valgt å gå en annen vei.

det var snakk om 100 millioner men dette var i 2019,Zelluna har vel skiftet litt fokus siden