Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Kan du samtidig be om en bekreftelse på hva slags tilknytning T.B Hansen har ? Ansatt eller på kontrakt som konsulent. Akkurat det er jeg faktisk usikker på.

Helt korrekt konklusjon, selv om premissene er litt mer komplisert. Og dessverre er også cRNA-delen høyst usikker. For å sitere CEO: “Jeg er nok eksponert ved å være ansatt i selskapet” og tidligere CEO “Dette er ikke en aksje for småsparere”. Man må være villig til å betale for ferden her, og det er liten sjanse for noe gull blant gråsteinen her. Men lykke til, ekstremt høy risk, med mange fallgruver på veien som vi har vært igjennom nå. Siste livslinje er Atlas, frafaller de så er det kroken på døra. Får de til alternativ finansiering er det med enorm utvanning. Atlas i seg selv vil også gi enorm utvanning. Ser ingen vei til gull her uten veldig rask best case med cRNA, og selv da er det Atlas som stikker av med mesteparten.

Skjematisk “tullball” med noen enkle forutsetninger, men likevel. Forutsatt at cRNA er hot, og selskapets faktisk har noe å fare med så er vel området MNOK 250-1.000 i MCAP ved et VIP neppe helt “far out”. Men du har nok rett i at det ikke skapes mange andre vinnere enn Atlas dersom deal/MCAP ikke kryper godt over MNOK 500 før selskapet evt må hente transje 3, og sittende aksjonærer IKKE forsvarer sin relative posisjon.

(Det sagt; det er neppe liv laga etter transje 2/3 med Atlas som det eneste finansieringsalternativet, og fortsatt som et selskap notert på børs)

2 Likes

Triste dager for nors biotek ikkje berre Circio, stor short posisjon i Ultimovacs også.Håper shorterpakke brenner seg der.Vi trenger en snarlig suksess i biotek sektoren

Fikk mail i dag om at T .Hansen er fast ansatt

3 Likes

Sløvt av meg. Står jo i årsrapporten 2022. Ansatt 1/1/2023 (joined the management team, 500.000 share options). Har altså vært konsulent frem til da. Antakelig.

image

2 Likes

Håper han der kan sørge for en etterlengta opptur

3 Likes

Nogen med indsigt i level 2 der har mulighed for at undersøge, hvor stor posten på 0,570 reelt er? Jeg tipper det er Atlas, der ligger på køberen for at signalere købsinteresse og forsøge at starte et break out fra aflåst sideleje, men det er selvsagt bare spekulation …

Jeg har L3. Et stort gapende hull :pick:spøk til side. Har lurt på det samme selv. Hvem ? Har flyttet seg noen knepp oppover fra 0,55 den siste uka(ene).

Når går alarmen for skrinn kasse ? Rekker vi In Vivo+IP før LG må slå på tråden til Atlas ? I så fall en vesentlig forskjell i forhold til det motsatte scenarioet.

Zuckerberg finansiert Bio-HUB nettverk

Blir spennande å sjå,håper at ledelsen kan trylle fram noko

Da har noen begynt å hakke i gulvet på 0,57

Med 6 mill aksjer i nebbet så kan det gå kjapt om Atlas-affiliates har våknet etter ferien og ønsker å gjøre noe før Q2.

I disse agurktider. Noen av de siste deltakelsene som Invus (GSI-kontoen) har deltatt i:

mange gode meldinger i biotek nå,men lite action i Circio,satser på trenden i Biotek snur

1 Like

Acquisitions are back in biotech.

4 Likes

Ruben du som har oversikten hvor langt frem rekker cash i C før de må løfte en ny Atlas utbetaling

1 Like

En eller annen gang i løpet av Q4. Best case. Startet året med mnok 66 i likvider, og fikk mnok 27,5 fra transje 1. Dersom burn rate er redusert til mnok 20 eller mindre pr Q så høres Q4 sannsynlig ut. Vi får se hva Q2 melder. IP+In Vivo kan kanskje være i mål før transje 2. Det er vel det som kan dra oss opp av hengemyra sånn på kort sikt.

3 Likes