Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

tror ikke de har fått ned burnrate i q2 der forventer jeg høyere for det koster å restrukturere og kvitte seg med ansatte, men fra q3 ja

1 Like

Neppe noen umiddelbar effekt i Q2. Enig i det, selv om head-count kanskje ikke er den største potten å ta av. Kanskje mer å hente på bruk av eksterne/konsulenter sånn på kort sikt. Det er neppe mange ansatte eller konsulenter tilknyttet Targovax OY pr i dag siden ONCOS er satt på hold. Ikke lenge til vi får svaret på Q2 i neste uke.

1 Like

Circio Holding ASA: Invitation to Circio’s first half year 2023 presentation, Thursday 24 August

1 Like

100% non event som altid … det eneste interessante bliver reelt at se, hvordan markedet reagerer efterfølgende, men personligt sætter jeg ikke næsen op efter noget som helst spændende.

1 Like

Håber ikke du får ret😉…

Hvad med in-vivo Update i det mindste?

Det vi ønsker oss er at ledelsen går fra ex vivo til in vivo og går inn med egne midler.

For øvrig er det litt festlig å se hvordan konvertiblene til PROXI påvirker selskapet:

Ingen tvil om hvem som har etablert gulvet, når en ser på siste dagers omsetning.

1 Like

Høse As,la inn en mill på kjøp for en stund siden

CRNA nævnes i denne artikel vedr. RNA

2 Likes

6 Likes

Sammen med

image

It has also happened before

Merkverdig stille :-o skulle tro alle hadde forlatt skuta. Det er jo nå ting skal begynne å skj. Regner med at de første nyhetene slippes i september så vil det gå slag i slag fram mot jul :slight_smile:

2 Likes

Hva skjer i dag da?

2 Likes

Pumpedump

Gjelder å selge i dag da før det dumpes… :slight_smile:

Noen sentrale forhold på Q2 som kan avgjøre “stay or should I go”:

  • status IP, alt på plass med snarlig In Vivo, eller kommer det flere som gjør at åpenhet og mulig deal skyves lenger ut i periferien
  • cash og burn rate, når kommer neste transje fra Atlas, og hvor mange bør man forutsette frem til Q3-2024

Utelukker nærmest at det serveres noen karameller å suge på som gjelder ONCOS, Kina og TG/KRAS

2 Likes

Det er desværre en lang ørkenvandring med Circio😔

Det er merkelig at det ikke er meldt konvertering av flere/alle gjenværende bonds i transje 1. Atlas kan tross alt velge 3 dager fra siste 2 ukers handel som grunnlag for egen veksling, og har sånn sett omtrent ingen nedside dersom VIP ala rakett (omvendt om ikke noe skjer på kort sikt, og neste transje er like om hjørnet).

Har vi grunn til å spekulere om det foregår noe i kulissene som er i ferd med å ta Atlas ut av ligninga ?

1 Like

Den tanken var jeg innom senest i går jeg også, merkelig stille fra de, både på salg og konvertering. At noe info kan ha lekket ut som gjør at de sitter stille i båten hadde jo sånn sett vært optimalt, selv om det ikke bør forekomme.

1 Like

Atlas er primært långiver og skriver vel under på en NDA (og muligens lock-up på aksjer) dersom det jobbes med ny finansiering ?

1 Like