Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Hva kunne vi forvente av denne gjengen? har bare vøre gjentagende informasjon og bare dårlig nytt,bør man kaste kortene i dette tragiske selskapet!!?

Godt under 0,50 før dagen er omme ? Strålende. Come on Atlas, you can do it :grinning:

“Rare diseases” med sirkulært RNA er hovedfokus for selskapet i 2023.

Hvem hadde trodd det for et par år siden?

Edit: Hørte med et halvt øre, men jeg mener det var det han sa. “Placing rare diseases in the center”.

Fulgte du med på callen?
Hva er eventuelt timeline for nyheter?
Fortsetter de slik er det ikke mer kapital å trekke fra Atlas, da må de fikse ting «sjæl»!

Ingen webcast på meg, men høres merkelig ut. Går utviklingen alt for fort i andre vindu i RNA-spacet ? Eller den kyniske og raskeste veien til POC/kommers.

virker aggressivt av EW å satse kun på et kort, også med tanke på hvordan det dødsspiral lånet innvirker på kurs og aksjonærer.

Det er bare at dumpe aktierne. Jeg kender mindst én dansker, der køber - jeg har conviction og dagens præsentation var udmærket.

Biotech er presset og ledelsen navigerer efter bedste evne ved at fokusere på cash burn, tekniske resultater/pipeline og muligheder i markedet (iovaxis forventes antageligt at levere 3 MUSD om 3,5 måneder - ifølge ledelsen er iovaxis rigtigt godt forberedt).

Jeg tog lidt mere på 0,525.

3 Likes

Ingen flere detaljer om status på IP ?

TG: Resultater kommer antakelig i H2-24
ONCOS: Dødt
circRNA: Fortsatt på technical PoC - In vivo i H2-23, data i H1-24
Cash burn kommer noe ned i H2-23, men det bygges opp i Stockholm - fikk ingen trygghet på vesentlig reduksjon

Vet ikke hva jeg misser, men for meg er de fortsatt stuck på lab’en og uten verdiskapende data før i H1-24 tidligst.

1 Like

EDW Radforsk medio mars 2023:

On eller off track ?

Jeg fikk med meg cast på et halvt øre. På meg fremsto de veldig energiske og positive.

Jeg fikk ikke med meg noe om IP.

Han brukte mye tid på å forklare hvor mye bedre cRNA er enn mRNA og at deres måte å bruke cRNA skiller seg fra de andre aktørene i markedet på cRNA. EW fortsatte å fortelle at selskapet er helt unike i spacet og at det de har sett så langt er svært lovende. Han var veldig tydelig på at C har det beste mannskapet.

Han refererte vel til 2 dealer i dette spacet i 2021, samt to dealer i år (2023). Betydelige dealer.

Cash burn skal vesentlig ned i H2
Første trigger i september (første av 3 POCs)
“Stor” tro på penger fra Kina i eoy 2023. 3MUSD
Arbeidet med regulatoriske myndigheter er ferdig?
Søknad på å gå i klinikk i Kina ila et par uker?

Oncos: Stabilt sideleie

6 Likes

Det kan jo forklare utformingen av 3 X MNOK 7, men søknad om klinikk før bekreftelse på opsjon synes da litt rart.

1 Like

Det er mulig jeg ikke fikk det med meg godt nok, men jeg forstod det slik.

Så med forbehold:

De skulle resende søknad om å gå i klinikk i Kina fordi det regulatoriske var avklart. Om det gikk greit må de bekrefte opsjon å kjøre i gang.

1 Like

Erik Digman Wiklund informerede om at IOVaxis angiveligt havde arbejdet hårdt på materialet til ansøgningen og forventningen var, at dette gik vejen, så vi taler 3 mdr. efter ansøgning for behandling/udfald + 2 uger til udøvelse af option.

Fik én ekstra aktie i auktionen …

2 Likes

6 Likes

Ikke noe her om hva som skiller de ulike aktørene. Som f.eks bruk av syntetisk vektorer kontra virus vektorer, men Circio nevnt blant flere og assosiert med cRNA og solide tumorer. “Misæren” hos Laronde har gjort investormiljøet litt avventende i forhold til data. Spådommen er “human data” og klinikk innenfor dette felet tidligst 2H-2024. Det var det jeg fikk ut av klippet, som naturligvis nevner de enorme investeringene som er gjort de siste årene.

Hør på hva Lubor sier i callen rundt 5 min og 30 sec.

Å trekke 21 mnok nå gjør at de forventer å skape nye muligheter for finansiering innen Q1 2024.
Kan selvsagt være med henvisning til 3 MUSD fra Kina, men han uttaler seg med referanse til flertall av muligheter.

2 Likes

Men hvorfor EOGF ? Endringer i BLA, Investment Agreement, eller begge deler ? Må jo handle om noe mer enn at transjene gjøres mer “fleksible” med endrede vilkår til fordel Atlas enn det som allerede er beskrevet. Håpet kan jo være at Atlas er med på å ta en direkte posisjon ved konvertering av gjenværende bonds i T1+T2. Matematisk så kan det sånn omtrent gå opp dersom EOGF godtar en rettet emisjon til 40% som vil ete opp 12+3 bonds. Kurs +/- NOK 0,5.

… stop loss raid under 0,500 og dernæst retur til aflåst sideleje?

Vi befinner oss i et totalt mørke de neste 2-3 ukene inntil innkalling til EOGF som kan komme før eller etter første VIP. Det stabile sideleiet kan like gjerne etableres godt under 50-øringen. Atlas har fortsatt +4 mill aksjer på bok selv om det var de som solgte mye i går.