Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Tore har gjort en kjempejobb og det har blitt gjort en kjempejobb med Tore. Først blir hans verdier gruset til fordel for profesjonelle investorer, så kommer muligheten for å riste litt mer gryn ut av ham i en emisjon, tilslutt når det ikke er lett tilgjengelig risikokapital velger selskapet å skaffe tilgang gjennom dette lånet.

Merk at hele veien kjøper gjerne Tore litt aksjer, men det er som kvikksand og tilslutt gidder ikke Tore mer. Samtidig er det lite eller ingen kommunikasjon fra selskapet. Det skapes ingen blest og utfallet blir som det blir.

Hvor ble det av den fantastiske PR-planen? Nå vil selskapet ha støtte under EGF, men er de villige til å legge frem noe? Holder de tidsskjema? Gjør en liten deal da, hva som helst… vis oss et eller annet. Går det å gjenskape tilliten i markedet? Er det grunnlag for en stor deal uansett, eller venter gribbene på at vi sakte skal tørste i hjel?

3 Likes

Jeg mener fortsatt at om ledelsen hadde kjøpt aksjer samtidig som de annonserte denne avtalen så ville det gitt markedet mer tillit til at dette var noe å satse på. Når ledelsen selv sier at det er for høy risiko å sette penger i dette så burde jeg også ha solgt meg ut på det tidspunktet…men som en “Tore” så sitter jeg her med skjegget i postkassa og håper de skal offentliggjøre noe som kan redde restene av investeringen.

Kursen var vel oppi 1,25 på annonseringsdagen for avtalen. Etter det har alle seriøse solgt seg ut og kursen droppet som en stein.

Ledelsen sitter på avtaler som sikrer de veldig gunstige betingelser uavhengig av hvordan de håndterer resterende aksjonærer. Iblant virker det som de ser på dette som sitt eget enkeltmannsforetak og glemmer at det er aksjonærene som eier selskapet og fortjener litt mer informasjon om hva som skjer og ikke bare løse kommentarer om at de besitter det beste innenfor feltet uten å dele noe mer.

4 Likes

selskapet er for min del uinvesterbart inntil avtalen med atlas er terminert.

4 Likes

Husker Øystein i sin tid sa på kvartalsspørsmålene etter presentasjonen: “Dette er ikke en aksje for småsparere” Da trakk jeg meg ut, med 40% tap. Har bare vært inne i kortere perioder etter det og gjort det bra.

1 Like

Det har du helt rett i strongbuy. Det blir en Catch 22.

Det kan være betimelig å spørre om det tross alt vil være mer å hente for aksjonærene etter begjæring om oppbud og kreditorene har fått sitt enn å la dette prosjektet løpe videre med dagens ledelse. Har dessuten Atlas stemmerett med sine 14 mill aksjer?

Betimelig spørsmål. Med avtalen rullende, så er jo verdien null. Slik sett kan vi jo selge kontorrekvisita og få igjen litt kroner. Noen i samme bransje er kansje interessert i underskuddet også?? Patenter?

Det er noe som skurrer noe jævlig i ørene, men jeg skal avstå fra det konspiratoriske. Men jeg tenker mitt ja.

En annen ting. Hvorfor skal IOVaxis sende IND når avtalepartner står med begge beina langt ned i gjørma?

Det er tross alt bio-fredag. Inviterer EDW på pizza og løgn (modifiserte sannheter) i år igjen?

Den pizzaen kosta ca 600 000 pr stykke. Ettersmaken av bitterhet tror jeg blir umulig å bli kvitt.

#JeSuisTore

1 Like

Moi aussie😟

Føyer meg inn i rekken. Kanskje Tore heller skulle gjøre som Bjørn-Tore?

God helg

Er Invus / GSI forsatt å se på i listene? eller sover Irene? :slight_smile:

GSI kontoen er uendret jfr siste liste så da vil jeg anta at Invus sitter i ro. Identiteten ble avslørt ifm siste EOGF, så om de vil stemme denne gangen også så dukker de opp igjen på egen konto. Er på reise med håpløs kvalitet på wifi og mobildata denne og de neste ukene. Litt overrasket over at kræsjet etter melding om spleis først og fremst skyldes retail og noen gamle long posisjoner som har kvittet seg med alt eller mye av egne beholdninger. Atlas har også solgt men sitter fortsatt med 2 mill før 12,8 nye som snart tikker inn. Det kan kanskje ha noe med stemmegivning å gjøre. Så da er vel resultatet av siste harrang; noen nye helt ukjente (retail) inn på topp 10-20 den siste uka+, og Atlas har solgt mindre enn forventet.

Enn så lenge så må Irene sitte igjen i baren på overtid.

1 Like

Nytt oppsett på hjemmesiden, så nå er vi klare for oppgang :slight_smile: I vår var EW tydelig på at ved veldig gode data, så ville selskapet måtte holde kortene tett til brystet og sikre teknologien. Jeg regner med at han holder ord og at vi har mye å glede oss til :slight_smile: De neste 14 dagene blir ekstremt spennende og om selskapet ikke leverer, så er det kroken på døra.

Hva var nytt?

Hva får vi servert av ledelsen i dag da mon tro??

Når selskapet åpner kjeften så er selskapet vanligvis mindre verdt når seansen er over.

1 Like

er sånn med ubrukelig ledelse,bør bytte ut hele gjengen🙂

Vi har folk i ledelsen som er blant de beste på sitt felt i verden. Slapp av og lighten up litt. :slightly_smiling_face:

5 Likes