Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

“Best i verden” - vel forlĂžpig har vi vel bare deres egne ord pĂ„ det - sĂ„ fĂ„r vi se om de leverer pĂ„ det fremmover hĂžsten.

3 Likes

Best i verden pÄ sitt felt, mulig det. Det er sannelig ikke forretninger. Mismanagmentet starter i styret. Jeg har ikke ord.

I dagens call ble det sagt at Atlas kan (“only one time”) be om en transje pĂ„ 30 mill. Dette er en endring fra opprinnelig avtale mellom selskapene.

Kan dette tolkes som at Atlas stÄr klar til om Ä booste sin investering i Circio, eks ved sÊrdeles gode data pÄ circRNA?

2 Likes

Ingen call for min del, men jeg hadde jo vÊrt opptatt av Ä «beskytte» nedsiden for andre aksjonÊrer om vi er nÊrme en betydelig VIP. Hva er overbevisende data som et noenlunde kompetent marked bÞr vÊre i stand til Ä forstÄ? Antar at det da fortsatt er i konteksten H2H mRNA.

2 Likes

NĂ„r er planen Ă„ slippe noe data? begynner jo Ă„ bli lei Ă„ se att kursen blir mindre for hver dag😬

I callen sa de at data vil komme ila hþsten. Men hva ble ikke spesifisert


AltsÄ ingen gjentakelse av september?

De sa ingenting spesifikt om tidspunkt (mÄned etc), kun ila hÞsten


ForhÄpentligvis bÞr vi vel kunne forholde oss til denne? Plansjen er under en mÄned gammel, datert 24.augugst, men pÄ samme preso sa de muntlig at september var mÄneden de fÞrste data ville komme.

(Nope, trenger ikke skryt for de visuelle hjelpelinjene :sweat_smile: )

10 Likes

melding og rally i PHO ,melding og kurshopp i Nykode,kurshopp i Thor Med og her sitter eg

og i dag er det AZT sin tur

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Holder kortene sÄ tett til kroppen at de omtrent ikke ser de selv lenger. Potensielle investorer fÄr iallfall ikke ta en titt, da sitter vi her i hengemyra med kun nesa over gjÞrma.

Med en aktþr som Atlas i baksetet som kan trykke opp millioner av aksjer over natta ser ikke utsiktene til en þkning av kursen veldig lovende ut heller


1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Det er en pussig strategi. SÄ fÄr vi hÄpe at det er verdt Ä holde kortene tett for. Tenker utgangspunkt for oppgang da fra minimum 2kr. Eksponensiell utvikling derifra, sÄ skal jeg legge ned misnÞyen

2 Likes

De har ansatt verdens fremste cRNA-ekspert som ansvarlig for teknologien vi veldig straks skal fÄ se data pÄ.

Det er selvsagt en teoretisk mulighet for at Hansen har rotet seg helt bort denne gangen og at de feiler pÄ sine cRNA-kassetter, selv om invitro data virker eksepsjonelle.

Det finnes ikke en Circio-aksjonÊrer som ikke blir uvel hver gang man leser en bÞrsmelding om Atlas, men lykkes de med teknologien vil hele Atlas-stÞyen raderes bort pÄ et blunk.

Den som lever tre mÄneder til fÄr se, da har vi fÄtt data pÄ alle de tre retningene selskapet har siktet seg inn pÄ.

8 Likes

Det at Birkeballe var med pÄ Ä finne opp / finne cRNA betyr ikke at han er verdens fremste ekspert pÄ det. Det blir som Ä si at verdens fÞrste som brente, kvernet og kokte kaffebÞnner er verdens beste barrista/cupper.

Ikke umulig det nei. Dessverre. Merkelig nok sÄ har han vÊrt i selskapets virke i +2 Är, og knapt noen av selskapets aksjonÊrer har sett snurten av ham. Det finnes en del pÞlseobjekt pÄ Bjerke som har tryna pÄ opplÞpet etter en knall Äpning med flere hestelengder foran Slogum Tor.

SpÞrs om det ikke er der faren er stÞrst. Akterutseilt til slutt pga alt for fÄ ressurser og manglende fremdrift.

Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds

1 Like

Circio Holding ASA - Technical adjustment to item 7 in the Notice of the Extraordinary General Meeting to be held on 27 September 2023

Ikke mange timer med Äpent hus igjen fÞr Q3 ogsÄ ebber ut uten annen info enn det som handler om Atlas og nye aksjer. Lidelsen som som aksjonÊr fortsetter. Hvor bliver IND Kina + In Vivo 1/3 av ?