Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Send mail til L.G og E.W og spør

Hva skal jeg spørre om ? At what point will you consider to resign and suggest to dissolve the company ?

Tror vel ingen i MAN mister nattesøvnen pga Atlas så lenge de ikke møter motstand fra en sterk aksjonærgruppe. Ei heller i hvor stor grad avtalen vil bli utnyttet. På sett og vis så fungerer den som en slags «livsforsikring» for utvalgte i sentrale posisjoner med eksisterende ordninger.

2 Likes

Når det blir sagt at de skal skape aksjonærverdier må man jo bare trekke på smilebåndet. De er villige til å kjøre eksisterende aksjonærer til enhver tid ganske hardt. Vanskelig å handle på en sånn følelse.

Eierne som har gitt selskapet midlene til å utvikle de ikke nødvendigvis de som får avkastning om det skulle komme. Ansatte derimot kan tre inn hvor det passer best. På kanten synes jeg

IND Kina er vel ikke før Q1 24 slik jeg forstod det på callen for noen uker siden.

Først In Vivo burde være rett rundt svingen ja!

1 Like

Siste call? Forstod det slik at søknaden var uker unna på Q2, mens bruk av opsjon neppe før i Q1 etter at søknaden evt var godkjent. Søknad en formalitet etter nødvendig avklaringer med reg myndigheter.

1 Like

Ja, da snakker vi sikkert rundt hverandre. Jeg tenkte på selve opsjonserklæringen og 3 MUSD inn, men før den tid melder de kanskje noe annet rundt prosessen i forkant. uten at jeg har så store forhåpninger til det.

Den siste transjen de trakk nå hos Atlas sa de på callen at de håpet skulle bli den siste. Me får sjå…

2 Likes

Vel, må si meg enig med ledelsen i selskapet at en standard emisjon hadde vært 10x verre enn Atlas-avtalen.

Forøvrig har ledelsen sagt seg villig til å redusere sin lønn for å redusere kostnadene i selskapet (jmfr møte på tirsdag).

8 Likes

Så MNOK 50 med 70% rabatt var det altså ikke mulig å få til primo desember 2022? Det er jo det som er realiteten om løpet med Atlas ender etter T2.

1 Like

tror de kunne satt emi på hvilken som helst lav kurs og alikevel det hadde vært bedre enn dødsspiralen… da hadde man blitt ferdig med det der og da. Dette lånet blir man “aldri” ferdig med. Må en avtale til rundt crna biten med nok cash til å terminere den atlas avtalen for å komme ut av denne hengemyra

1 Like

Utfallet er det samme. De emitterte aksjene ender opp på weak hands, men antallet er større og MCAP sannsynligvis mye lavere enn ved en ordinær emisjon. Forutsatt at det var et alternativ, men det kan vi aldri vite noe sikkert om.

… den skeptiske retailer tænker pump & dump, mens alle andre håber på at OSE som sædvanlig lækker som en si og nogen véd, der er data på vej fra selskabet …

4 Likes

Alt for lite volum,var en som skulle handle før helga

atlas som pumper før dump? :joy:

200k aksjer er dårlig pump, iallefall ikke når kjøpersiden følger på.

Er nok bare en som helgehandel som nevnt over.

1 Like

… der ligger en retailer på køberen med ca. 425.000 @ 0,3625 så interessen er ikke helt fraværende; pris vs. guiding burde potentielt kunne give en 2 - 300% på første gladmelding vedr. circRNA, men jeg finder det svært at vurdere, hvordan markedet vil reagere, så alt jeg kan basere noget som helst på p.t. er tidligere støtteniveauer, der som bekendt er vendt til modstandsniveauer.

200 dages SMA siger ~3,350 hvilket matcher bunden af trading range fra medio 2019 og ca. 12 måneder frem. Jeg hælder personligt til, at Wiklund har en grad af troværdighed tilbage, når han kommunikerer, at data til circRNA (som formidlet tidligere) bliver bekræftet i de kommende 3 punktaflæsninger, som er guidet i løbet af efteråret '23.

Circio Holding ASA - Notifation of shareholding

Voting rights ja. Litt spesielt med plassering på begge sider av bordet i EOGF.

2 Likes

Er d atlas som manipulerer kursen??så innmari til hopp!

Voting rights. Den kognitive dissonansen vris opp på maks volum.

https://youtube.com/shorts/tP_pm6oipic?si=BbhR5ddkwON2y-Rk

Inhabile