Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Burde være det ja, men med likeverdige aksjer som alle andre (ref dagens melding) så har de også stemmerett. Tror neppe de avstår fra å stemme eller dumper + 12 mill aksjer før EOGF. Og hva så med Invus ? Dukker de opp på egen konto som sist, eller er disse endringene som foreslås kun et lite intermezzo som vi må leve med før vi raser ut for stupet eller stopper opp akkurat på kanten ?

Lykke til :+1:

Circio: circRNA poster to be presented at the 15th international adenovirus meeting

10 Likes

Bliver interessant at se denne poster, hvis ikke andet så for at få lidt mere indsigt i circRNA teknologien. Er jeg den eneste, der sidder og venter på at læse posteren?

Virker umiddelbart til at Atlas sidder i venteposition, antageligt for at agere på de kommende meldinger.

4 Likes

Ja det var stille her. De fleste aksjonærer ligger vel i koma og får ikke med seg nyheter

1 Like

I koma, årelatet og henslengt i en grøft …

1 Like

Dette er vel ikke det vi har ventet på? In Vivo 1/3 2H 2023? Atlas sitter i ro og skal mele sin egen kake på EOGF.

Vanskelig å tolke ut fra teksten i børsmeldingen. Manglet litt for mange superlativer til at dette var bekreftelsen på hvor sinnsykt bra cRNA-deres skal være, men vi får vente noen timer til og se. Hadde jo vært litt kult om de meldte det på en konferanse, det er ikke slik de har pleid å gjort det tidligere.

1 Like

Tror dette er relatert til teknologien bak det første patentet som tidligere er beskrevet som grunnleggende.

Søknadsfrist 20/5 og annonsering av poster og muntlig presentasjon 15/7. Står ikke noe om LBA. Så hvorfor denne meldes først i dag synes litt merkelig. Kanskje den første i rekken av flere de kommende ukene etter EOGF. Presenteres heller ikke av topp MAN.

Njaei, det har jo vært stille lenge og det har ikke skjedd noe fundamentalt som jeg har bitt meg merke i.
Men når det skjer så kommer hvertfall undertegnede til å løpe rundt som en brunstig elgokse her inne :slightly_smiling_face:

3 Likes

Har tradet Solstad en del og kjøpt Circio for gevinsten ,mon tru kor lurt det er😬

Tja det er vanskelig å si nå men kanskje får aksjonærene et lite innblikk i status i løpet av kvelden.

Om det skulle vise seg at selskapet har fått til det de ønsker, og (for Guds skyld) siktet på å skape en datapakke som er anvendbar i møte med hvem det måtte bli, så skulle det være litt mer enn snaue $8mill i verdier her.

Jeg håper de allerede har booket møter, innledet dialog og er ute av blokka. Får de nå dataene som trengs for nok derisk, så vil vi ikke mangle interessenter. Hvordan det løses blir spennende å se. Blir det pengefolk først og videreutvikling eller blir det direkte med noen større i bransjen?

Fordelen med at Atlas får litt makt og være seg at de ser det nødvendig å bli en aktiv eier, kan jo være at de krever resultater.

1 Like

Det ligger vist ute

Er ikke det American Society of Gene and Cell Therapy poster??

2 Likes

Det er det nok. Så litt fort på tittelen

Betyr det at rapporten er fagfellevurdert av ASGCT?

1 Like

All abstracts are reviewed by a group of volunteer reviewers assigned to each category. Abstract reviewers consider a number of variables in rating the abstract for selection of oral presentations. General considerations include quality of the research and presentation, the strength of the results and methods, and whether the reported research significantly advances the field.

1 Like

Men annual meeting i AACR var i april ? Det ligger 2 postere nå hos Circio - den i dag er noe forandret men neppe mye fra den i april uten at jeg har sjekket det. Så da var vel ikke dette noen nyhet ?

Hva var poenget med å børsmelde dette i dag da?