Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

TL;DR … alle forslag er vedtaget; velkommen til CRNA v2.0.

Erik Digman Wiklund på køberen?

image

2 Likes

Da ble 2 mill aksjer omsatt. Så vil tiden vise om det var en innsider.
image

1 Like

Spørgsmålet er, rent spekulativt, om det er Atlas der handler mellem nominelle konti for at øge omsætningen … igen, ret spekulativt.

Atlas kan selge nå etter at vedtakene er på plass.

Skulle ikke circoi komme med oppdatering i september? er jo bare 2 bursdager i hjernen av september! klarer dem å holde noe dem sier?!

Børs dager🤣

Jeg har tænkt lidt over det og undrer mig faktisk over, hvem der køber en post på 1,75 mio aktier @ 0,40 (~400.000 NOK), når Atlas beviseligt er ivrige efter at sælge på væsentligt lavere niveauer. It’s fishy, something’s fishy :wink:

Når skal vi stakkars Circio aksjonærer få oppleve en skikkelig god melding?bør vel vere tid for det no??

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Forskjell på «skjit og painkak» som det heter i Trøndelagen.

Det positive med to av produktene som fremmes nå er at veien til inntjening er kortere enn i kreftfeltet. Det kan ta markedet litt på senga.

Det er lett å undervurdere mulighetene som ligger i behandling av medfødte enkle mutasjonssykdommer, som ikke har noe tilbud i dag og hvor genterapi har feilet på bivirkningssiden.

Skulle dataene som kommer vise seg å være like gode som de som foreligger antyder, så er det den meldingen som vi venter på. Som nevnt tidligere håper jeg bare at det er en datapakke som er anvendbar. Lovende, men ubetydelig hjelper lite.

1 Like

Dårlig og useriøs ledelse, produkt vingling, desinformasjon til markedet, finansierings problemer, overvurdering av egen produkt portefølje og tidsaspektet gjør denne aksjen til en klar konkurskandidat.

1 Like

ja ja,man får være litt frustrert,men vi får håpe gjengen tar til fornuft,og vi får en god stigning på kursen,om ikke lenge.

Circio Holding ASA: Approval and publication of registration document

Ja, ja, hyggelig å se at her brukes mesteparten av ledelsens kapasitet og tid til å tilrettelegge for at aksjonærene i tiden fremover også kan bli rævpult av dødsspiralfondet. Ledelsen vil jo få belønning i form av 10% av selskapet uansett hvor lav kursen blir.
Håper de i allefall kan spanderer en boks vaselin på de trofaste.

3 Likes

Jeg har ikke orket å lese dokumentet i dag, jeg har brukt nok tid på selskapet. Jeg blir ikke overrasket over at de går “the extra mile” for å rævkjøre eksisterende aksjonærer…

Er dokumentet ikke bare en formalisering af dét, der blev stemt igennem på EGF?

1 Like

@solskimm,synd at det ikke blir en 55 foter på deg da. Var det ikke det du drømte om med Targo :motor_boat: Tar den nok med Ulti,bedre med en 110 foter der :wink: God helg
:clinking_glasses:

Det er vel et krav om at det skal utarbeides et prospekt ved emisjoner. Om noe så skal en kanskje tolke det som at Atlas øker tempoet fremover og evt blir sittende i ro. I så fall så blir den rettede utvanningen omfattende. Who knows.

1 Like

Første transje var på 37,5mill og neste var på 7,5mill. Atlas har vel konvertert 4 bonds (1+1+2) a 2,5mill. Stemmer det da at de har 14 bonds a 2,5mill igjen pr dd? Mulig jeg husker litt feil?

Det blir 2 utbetalinger til a 7mill (6 bonds)?? Det er vel det som er varlset. Pengene holder da ut q1 2024.