Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cloudberry Clean Energy

Cloudberry Clean Energy ASA | Update on tax proposal

Cloudberry Clean Energy ASA | Correction - Responsibility statement included in the second quarter and first half report 2022 financial result

Cloudberry Clean Energy ASA | Invitation to presentation of third quarter 2022 results

Hvorfor er det ingen som bryr seg om denne? Den er jo superbillig? Særlig hvis windfall-taxen er midlertidg slik noen politikere gir inntrykk av.

Vind/vann-skatten er eneste grunnen. Den er til gjengjeld så ille at den dreper all positiviteten som var i aksjen.

Ferd kjøper i alle fall! Griseflaks at de emmiterte uke før skatten kom.
Jeg har vært bekymret for at emisjonen skulle bli kanselert. Men det er vel ikke noen grunn til å bekymre seg for det?

Kansellert? Den ble jo gjennomført og lukket. Toget forlot vel stasjonen samme kveld som de annonserte emiem?

Jeg bare husker emien i Insr ble kanselert selv om den var lukket. Men sikkert ikke et issue nå da. Je synes bare den er mystisk billig. Er redd det er noe jeg ikke forstår helt.

Insr var en særs spesiell sak hvor Finanstilsynet fratok Insr konsesjonen kun timer etter at emisjonen var gjennomført (mener det var påfølgende dag). Det snudde naturligvis oppned på situasjonen.

Kjøpte som faen når meldingen kom. Tok litt tid før markedet reagerte. Sært å melde dette fredag ettermiddag.

Gleden min ble kortvarig… Er det ingen av meglerghusene som har kommentert på dette?

CLOUDBERRY CLEAN ENERGY ASA | MANDATORY NOTIFICATION OF TRADE BY PRIMARY INSIDERS

Cloudberry Clean Energy ASA | Third quarter 2022 financial results

Cloudberry Clean Energy ASA | Correction - Third quarter 2022 financial report

CLOUDBERRY CLEAN ENERGY ASA | NEW SHARE CAPITAL REGISTERED

Lurer på hvordan Støre har tenkt å klare dette når han samtidig kjører på med nye skatter til fornybart.

2 Likes

Cloudberry Clean Energy ASA | Mandatory Notification of Trade

Cloudberry Clean Energy ASA | Approval of listing prospectus

Cloudberry Clean Energy ASA | Hån Windfarm In Full Production

1 Like

Cloudberry Clean Energy ASA | Final Investment Decision and operational update