Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cloudberry Clean Energy

Finansiell kalender

Da var jeg inne igjen. Virker som det er noen som skal realisere tap før nyttår. Kanskje jeg kjøpte for tidlig. Men billig nå altså. De fikk jo hentet 800 mill på 15,30 før skattesmellen kom. Satser på januareffekten.

Jeg tror de fikk noen jævlig dårlig råd før budsjettet skulle legges frem. Med Europas massive kraftunderskudd OG høye kapitalkostnader er det idiotisk å skatte småkraft hardere. Støre er bedre enn dette!

Sitter og ser på kalkulator innfor Q4. Med produksjon på 90 Gwh og snittpris ( tenk på et tall) 1,5 kroner får jeg resultat til 54 million. Hvis priser er 2,46 som i Q3 blir resultat opp mot 100 million nok (221 million brutto). Ingen av regjeringens skatteforslag påvirker Q4. De har virkning for cloud sin del på vind fra nyttår ( grunnrente ) og ekstraskatt på de inntekter over 70 øre ( windfall skatt) fra nyttår. Noen tanker?

Storeier Ferd AS har i det siste økt sin posisjon i CLOUD med 877.290 aksjer og har nå en eierandel på 11,9 %

Cloudberry Clean Energy ASA | Proposed increase of Equity Incentive Program and conditional grant of warrants

Cloudberry Clean Energy ASA | Invitation to presentation of fourth quarter 2022 results

Cloudberry Clean Energy ASA | Cloudberry enters Denmark. Transformative transaction increasing power capacity by 70%

1 Like

Cloudberry Clean Energy ASA | Fourth quarter 2022 financial results

Cloudberry Clean Energy ASA | Mandatory Notification of Trade

Cloudberry Clean Energy ASA | 2022 Annual Report including the Sustainability Report

1 Like

Cloudberry Clean Energy ASA | Notice of Annual General Meeting

Cloudberry Clean Energy ASA | Minutes from the Annual General Meeting

Cloudberry Clean Energy ASA | Invitation to presentation of first quarter 2023 results

Cloudberry Clean Energy ASA | First quarter 2023 report

Cloudberry Clean Energy ASA | The Government’s clarification of onshore wind tax has 11 MNOK positive effect on Q1 results

Cloudberry Clean Energy ASA | Issuance of shares to members of the Board of Directors

1 Like