Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CMT (CyberMiles)

Lager ett eget emne for denne siden interessen er så stor.

Som det har kommet frem fra blant annet @theroger så kommer det ut en god del tokens om noen mnd som kommer til å øke marked cap en del.

Synes uansett denne virker spennende og holder mitt lodd. Kan som andre har nevnt gå godt før den tid.

https://cm.5miles.com

Bra team og spennende roadmap, kjør debatt!! :slight_smile: @Sponplate @Mr.Bee @Ginzink @theroger

4 Likes

Dette er et wiki-innlegg som alle kan redigere for å lage en oversikt over alt man bør vite om denne investeringsmuligheten. Det hjelper nye og eksisterende medlemmer raskt forstå og ta stilling til en investering. Bruk Rediger-knappen nede til høyre for å legge til noe :slight_smile: Takk!

Med de nye tokens, om den når topp 20 har vi en 7x. Mange er ikke klar over de av alle nye som handler krypto og pris per token er noe som kan tiltrekke de i tillegg. Litt nyheter og pr så tror jeg det kan bli en lønnsom investering. Mangedobler den seg raskt vil jeg likevel vurdere å vekte ned når det nærmer seg nye tokens, det gjør jeg muligens uansett. Kan bli en dupp da med fin kjøpsmulighet. Men det er 2 måneder til, som tilsvarer ett par år i aksjer? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ja ting skjer fort i krypto uten tvil!

Kortsiktig har denne sikkert forsatt mye å gå på.
Fordelen denne har på over Ebay, som er en direkte konkurrent, er at CyberMiles er utviklet som en token basert på e-handel.

Men ville som sagt passet meg i mars, når lock-up forsvinner.
Kan også være verdt å holde ett øye på hva Mr. Zuckerberg finner på, da Facebook sin markedsplass har potensiale til å nå flere enn 5miles sine 12 millioner brukere. (Eller hvis Ebay velger en annen krypto enn Bitcoin)

1 Like

Gått trutt nedover siden jeg kjøpte iallefall… Noen som fortsatt hilder til feb/mars ?

Hodler!

1 Like

Hodler! Gikk inn med en liten pott som jeg ikke gråter av å tape, men nok til å bli glad for 10x+

Holder jeg også, at den har gått en smule ned stresser jeg ikke med. Har tross alt vært rødt i de fleste altcoins de siste dagene :slight_smile:

Dere som fortsatt har CMT burde følge med litt i morgen og dagen etter i forbindelse med Arcblock ICO som aksepterer CMT tokens. 70.000 whitelistet så kan nok løfte kursen litt.

Spørsmålet da er om man skal bli sittende, eller ta tapet og dytte det inn i Arcblock. Jeg tror jeg går for sistnevnte.

er litt på samme tanken! må vurdere det litt imorgen

Er bare glad for å bli kvitt 7500 av denne jeg :joy:

Tror nok denne boosten desverre allerede er forbi, 28/29 januar slapp Arcblock nyheteten på Twitter om at maksgrensen pr person var økt. Dette var første gang på lenge at CMT ble nevnt på lenge.

Var heller ikke oppgang i Bitcoin på denne tiden, så dette er nok boosten. Jeg ville puttet CMT inn i Arcblock hvis man er så heldig å kommer igjennom der.

Jeg visste ikke hva CMT var før Arcblock nevnte de. Er det mange som er inne i denne?

Skal ikke undervurdere hvor treige folk er. Mange som skal snike seg inn rett før stengetid. Blir vel solid krasj etter ICO når alle som ikke fikk plass skal ut.