Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Coinbase (COIN)

Her er linken som ble delt:

1 Like

Hei.

Overførte penger med SEPA fra DNB til coinbase for første gang forrige fredag, gjorde da to innskudd med forholdsvis kort mellomrom. Dette var små innskudd og ikke store beløp det er snakk om, men den første overførselen kom aldri frem. Har overført en gang til i ettertid og dette gikk også bra. De to siste gangene hadde jeg samme referansenummer, mens første gang hadde jeg et kortere ref nummer. Det var samme begynnelse men manglet de fire siste tegnene. Noen andre som har opplevd det? Hvordan går man eventuelt frem for å få pengene tilbake?

Pokker… jaja, dyr lærepenge :smile:

1 Like

Hva oppgir dere der det står “kontonavn” hos Coinbase? Altså account name?
Ditt eget navn eller navnet som står i nettbanken (det kontoen heter?)

Jeg oppga mitt navn, har overført til dem 2 ganger før så regner med det går greit…?

Jeg kommer til og handle på E-Torro i dag så får man se.

huff,

Hvordan tenker dere utviklingen i dag? Åpner vel rundt 350-380 ish siden den er omsatt for det i gråmarkedet?
Hvordan ser dere på markedsverdi i forhold til siste kvartalstall? De tjente jo svært godt Q1 2021, men er jo også priset høyt.

Tpper de åpner 375-400. Q1 viste EKSTREM vekst og det er det folk fokuserer på. Siden dette er første store børs ut tror jeg vi ser latterlige prisinger. At den ender over 500-600 idag. Meget mulig.

Ja det blir nokk dyrt. Det jeg lurer på er om denne vil dra opp Bitcoins etc hvis den stiger, selv om det egentlig kun bør gå andre veien… Men Må ha ett par lodd i denne.

Kjedelig at Nordnet ikke har førhandel da…Er vel for sent når børsen åpner

Nah, husk at RH og alle andre sånne jalla gratismeglere starter morroa 1530 de også. Noen av dem har vel 30min førhandel. Men blir fest hele dagen.

1 Like

Hva tenker dere om det kunstige høye kostnadsnivået Coinbase har lagt seg på? Dyrt å handle der, billigere på andre exchanger.

Med veksten de har så viser det seg at markedet ikke bryr seg. Når du vokser så mye så må du bare jazze opp alle gebyrene du klarer.

Kan ikke skjønne annet enn at de må ned med fees. Skulle inn med mitt mnd bidrag i går, men backet faktisk ut da jeg så hva det kostet. Hindsight var jo ikke det det lureste.

Det er jo litt tryggere når en handler så tror ikke folk bryr seg enormt om det. Er veldig usikker, tenkter det er en del folk som skal selge denne når den kommer på børs (De må vel ha en fantastisk gevinst) men jeg har ekstremt troen frem over.

Coinbase pro er da ikke så galt med tanke på gebyrer?

Kan man kjøre direkte innskudd til CBP?

Ja, det kan man også med uttak. Har koblet opp mot Revolut, billigste løsningen etter min mening

Men verdi rundt 100 milliarder USD?
Ganske heftig pris.