Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Coinbase (COIN)

I love crypto :heart_eyes_cat:Screenshot_2021-04-14 Coinbase Global, Inc Class A Common Stock (COIN) Stock Price, News, Quote History - Yahoo Finance(1)

Klarer ikke og handle på eTorro . Men pleier aldring og gå inn første dagen på slike. Med mindre de faller eller får en knekk. Får se Ila uken. :+1:t2:

Hvorfor ikke bruke en skikkelig megler?

Jeg har en bitcoin konto som står i dollar på e-torro og da handler en jo i dollar. Så da er det greit og handle store aksjer​:+1:t2: Solgte carnival med 50% opp så føler det har gått litt vel bra i forhold til oppstart. Men derfor e-torro. :joy:

Så for å svare på spørsmålet mitt, du har ingen gode svar på hvorfor du ikke bruker en skikkelig megler slik at du kunne handlet COIN.

Jeg er privat banking kunde i Nordnet ja,(har Zero konto) der handler jeg alt av aksjer men eTorro er det kun kryto (og så har de Top 10 USA uten gebyrer for handel og ingen veksling (ettersom akt allerede er i dollar.) så ba er det litt trading der.

Her svinger det ja. Fra 381 opp til 429 og så ned til 310. Helt absurd verdsetting da.
Verd mer en oslobørs, Nasdaq og euronext til sammen…

i-was-told-there-would-be-lambos

Hmm?

image

Bare verdt mer en børsselskapene ikke verdien på børsen.

I dag blir det fest!

Første antydning til nivåer, men blir jo bare for en teoretisk øvelse å regne før det har gått et par uker.

Nå nevner ikke Paulsen her at mye volum alltid vil være bare roboter som er netto null i løpet av dagen , men poenget står seg ganske bra uansett

3 Likes
1 Like

Jaja, litt av en avkastning på denne IPOen… den var jo “kjempebillig”. Noen milliarder dollar tapt bare for Katie Woods og hennes like.

Nede på 55 premarked, IPO 381, top 429

GG

1 Like

Sikkert betryggende for brukerne det der…!

Ikke mye “bankenes sikringsfond” der i gården nei :laughing:

1 Like

Krav fra sec den teksten der.

Endte på 52… Ouch!

Og CEO må faktisk ut å kommentere konkurs-betingelsene:

Coinbase må jo være en god investering her. Ikke ofte man ser en P/E ratio på 3,7 :flushed:

1 Like